Kategorie

Poziomy oraz grupy rabatowe

Oprogramowanie Selly.pl posiada funkcje tworzenia dowolnej ilości grup cenowych i rabatowych, aby globalnie zarządzać zniżkami cen produktów dla klientów hurtowych.

Przypisywanie poziomu rabatu

W panelu administracyjnym, w sekcji Klienci, (edycja konkretnego klienta)  można przypisać odpowiedni poziom rabatu dla każdego klienta. Opcje dostępne w ustawieniach sprzedaży umożliwiają wybór jednego z trzech poziomów rabatowych lub indywidualnego rabatu procentowego:

  1. Klient detaliczny – brak rabatu; stosowana jest pełna cena detaliczna.
  2. Klient z rabatami: poziom 1/2/3 – zniżka zgodna z przypisanym poziomem rabatowym, ustalonym w konfiguracji sklepu. Każdy poziom odpowiada innemu procentowi zniżki.
  3. Indywidualny rabat – możliwość ustawienia indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia tego klienta.


Grupy Rabatowe

  • grupy rabatowe definiują reguły obniżki ceny detalicznej produktów
  • możliwy rabat: kwotowy lub procentowy
  • grupy rabatowe przydzielane są do konkretnych produktów
  • jeden produkt może należeć do jednej grupy
  • przydzielanie grupy rabatowej do produktów można przeprowadzić pojedynczo lub masowo
  • możliwość ustawienia rabatu definiowany osobno na każdy z trzech poziomów hurtowych

W menu ASORTYMENT / Grupy cenowe/rabatowe dostępne są trzy rodzaje rabatów:

  • rabaty wg zamówień – możliwość udzielenia rabatu na podstawie ilości lub kwot zamówień dokonanych w ustalonym okresie czasu.
  • rabaty wg ilości – możliwość tworzenia progów cenowych uzależnionych od ilości sztuk danego produktu
  • rabaty wg wartości – możliwość tworzenia progów cenowych uzależnionych od wartości zamówienia danego produktu

Przykładowa grupa rabatowa dla zamówień w kilku przedziałach wartości:

Oprogramowanie

 

Wg zdefiniowanej powyżej tabeli klient detaliczny otrzyma rabat 5% za zamówienie powyżej 1000zł, 8% za zamówienie powyżej 3000zł i 10% rabatu za zamówienie powyżej 5000zł.


Przypisanie grup rabatowych w edycji produktu

Stworzoną grupę rabatową należy przypisać do produktów w edycji produktu w sekcji Sprzedaż hurtowa:

 


Masowe przypisanie grupy rabatowej do produktów

Przypisanie grupy rabatowej do produktów można wykonać także masowo w menu NARZĘDZIA / Masowa zmiana danych:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933