Selly na Targach eHandlu – Relacja z targów w Krakowie – 17.04.

Selly na Targach eHandlu

Targi eHandlu to jedno z największych podobnego rodzaju wydarzeń w branży ecommerce. Nie mogło zabraknąć tam selly, gdyż podobnie jak w podczas listopadowych targów w Warszawie i zeszłorocznych w Krakowie, zdecydowaliśmy się na przyjazd. Okazuje się, że to nie tylko okazja do zaprezentowania oprogramowania i przedstawienia możliwości nowym użytkownikom ale też dyskusja z obecnymi klientami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby. Między innymi na tej podstawie później nieustannie wprowadzamy kolejne ulepszenia.

Selly na Targach eHandlu – Co wydarzyło się w Krakowie?

Razem z nami do hali expo na Targi eHandlu przyjechało kilkudziesięciu wystawców, prelegentów, a także dużo ponad 3000 uczestników. Tym razem, aby móc zostawić po sobie pewien ślad w pamięci uczestników zaopatrzyliśmy się w piłki antystresowe w kolorze pomarańczowym i latarki. Oprócz tego oczywiście mieliśmy w zanadrzu wizytówki i ulotki, które cieszyły się tak samo dużym zainteresowaniem jak gadżety.

targi ehandlu

Piłki skończyły nam się około godziny 15.30, lecz mamy nadzieję, że dzięki nim, wszystkim posiadaczom jeszcze łatwiej będzie pokonywać stres w codziennej pracy. Cała strona organizacyjna była na wysokim poziomie, co bardzo zadowoliło nas od samego początku. Odbyło się ponad 30 prelekcji, lecz wiele z nich miała miejsce w tym samym czasie, co wymuszało na uczestnikach wybór najbardziej interesującego dla nich tematu.

Kogo spotkaliśmy na targach?

Obecnych klientów – Bardzo cieszy nas fakt, że możemy osobiście porozmawiać z naszymi klientami podczas targów. Dyskutujemy wtedy na temat funkcjonalności w platformie, sprzedaż w ich sklepach i możliwości na przyszłość. Utrzymywanie relacji w taki sposób pozwala nam na bieżąco poznawać zdanie klientów i zobaczyć ich poza supportem. To między innymi dzięki licznym sugestiom powstaje ogromna ilość nowych aktualizacji.

 

Partnerów – Mieliśmy okazję porozmawiać o możliwościach dalszej współpracy i warunkach dotychczasowej z obecnymi partnerami. Dyskutowaliśmy o nowych możliwych integracjach, opcjach poprawienia w jeszcze większym stopniu odczuć naszych klientów, a także ewentualnego przyspieszenia procesów w firmie.

 

Potencjalnych klientów – Największa liczba osób, z którymi mieliśmy okazję rozmawiać to jednak potencjalni klienci i osoby, które rozważają założenie sklepu internetowego. Spotkaliśmy się też wiele razy z chęcią przeniesienia sklepu do nas. Wyjaśniliśmy więc, na czym polegają nasze przewagi konkurencyjne. Mogliśmy pochwalić się doskonałym dopasowaniem selly do późniejszego pozycjonowania sklepu, łatwym kontaktem, dużą możliwością ingerencji w kod, a także brakiem ograniczeń w domawianiu dodatkowych funkcjonalności. Okazało się, że nasze przewagi idealnie zapełniają lukę, którą odczuwają osoby posiadające już sklepy internetowe.

 

Obsługę – Bardzo ciekawy był też fakt, że co pewien czas widzieliśmy osoby z obsługi, które pytały o stan poszczególnych rzeczy, zadowolenie z targów i inne aspekty organizacyjne. Mogliśmy wyrazić swoje zdanie i dać szybką informację zwrotną, gdyby zaszła taka potrzeba.

 

Odczuwamy ogromną satysfakcję, że możemy w ten sposób przyczyniać się do rozwoju branży ecommerce w Polsce i sprostać stawianym oczekiwaniom. Nie są to z pewnością nasze ostatnie targi!