Aktualizacje sierpień 2024

Ilość wyświetleń artykułu: 86

Czas czytania: 2 minuty

Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej platformy do sprzedaży.

Logowanie dwuskładnikowe (2FA) do panelu sklepu

Dodaliśmy funkcję Logowania 2FA do panelu sklepu. Logowanie 2FA w sklepie umożliwia dodatkowe zabezpieczenie konta administracyjnego. Po wpisaniu hasła, użytkownik musi również podać jednorazowy kod z aplikacji uwierzytelniającej, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo przed nieautoryzowanym dostępem.

Instrukcja dwuetapowego logowania 2FA do panelu sklepu

 

Galeria systemowa na stronach informacyjnych

Dodaliśmy możliwość dodawania galerii zdjęć na stronach informacyjnych. Szczegółowe informacje o tym, jak skorzystać z tej funkcji, znajdziesz w instrukcji: Instrukcja dodanie galerii do strony informacyjnej

Rozbudowa API o endpointy dla kurierów

Rozbudowano API o nowe endpointy, które umożliwiają generowanie etykiet przewozowych dla wybranych kurierów, takich jak DHL, DPD, InPost, Orlen Paczka i UPS. Każdy z kurierów posiada osobne endpointy, które pozwalają na tworzenie listu przewozowego oraz pobieranie gotowej etykiety.

  • POST: Endpointy odpowiedzialne za tworzenie listów przewozowych.
  • GET: Endpointy służące do pobierania wygenerowanych etykiet.

Szczegóły dostępne w dokumentacji API: Zamówienia – integracje – kurierzy.

Rozbudowa funkcjonalności bestsellerów

Rozbudowaliśmy opcje bestsellerów o możliwość ręcznego zarządzania oraz wyświetlanie ich na podstawie sprzedaży z określonego okresu.

Konfiguracja wyglądu

  • W panelu konfiguracji wyglądu dodaliśmy nowe pole „Bestsellery – liczba dni.” W tym polu możesz określić, z ilu dni wstecz system ma przeliczać sprzedaż produktu, aby określić jego status jako bestseller.

Edycja produktu

  • W edycji produktu dodano nowy checkbox „Bestseller,” który jest zaznaczany automatycznie, gdy produkt spełnia warunki sprzedaży z konfiguracji wyglądu. ( Konieczne ustawienie automatycznego zadania)
  • Checkbox ten można również zaznaczyć ręcznie, a wtedy produkt nie będzie odznaczany przez automatyczne przeliczenie.
  • Gdy najeżdżasz na checkbox, wyświetla się suma sprzedanych sztuk z okresu ustalonego w konfiguracji (np. 30 dni).

Automatyczna akcja

  • Codziennie uruchamiana jest automatyczna akcja, która przelicza bestsellery na podstawie liczby dni określonej w polu „Bestsellery – liczba dni.”
  • Automatyczne zadanie sprawdza sprzedaż z ostatnich dni i aktualizuje status bestsellera zgodnie z ustawionymi wartościami.

Ukrycie cen oraz zablokowanie możliwości zakupu dla niezalagowanych użytkowników.

Nowa funkcjonalność znajduje się w zakładce Konfiguracja -> Języki i waluty. Tam możesz skonfigurować opcje ukrywania cen detalicznych i przycisku dodawania do koszyka zarówno dla języka domyślnego sklepu, jak i dla innych dostępnych wersji językowych. Więcej informacji znajdziesz we wpisie: Jak ukryć ceny i zablokować zakupy dla niezalogowanych użytkowników?

Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933