Jak uruchomić sprzedaż subskrypcyjną w sklepie?
W planach abonamentowych Selly Pro 1 i Selly Pro 2 Twój sklep może oferować klientom sprzedaż subskrypcyjną, czyli abonamentową.
Wdrożenie modułu do istniejącego sklepu wymaga skontaktowania się z obsługą platformy i omówienia zmian w szablonach karty produktu oraz koszyka. Średni czas na wdrożenie zajmuje zespołowi około kilkunastu godzin pracy.
Funkcjonalności na karcie produktu
Podstawowe możliwości niezbędne w sprzedaży abonamentowej jak cena w subskrypcji i wybór częstotliwości dostaw dostępne są w Selly.pl

Okno popup po dodaniu produktu do koszyka
- możliwość zmiany częstotliwości dostaw
- informacja o ewentualnych produktach w koszyku bez subskrypcji
- możliwość zmiany zamówienia na zakup jednorazowy

Funkcjonalność w koszyku
- możliwość zmiany częstotliwości dostaw
- możliwość zmiany na zakup jednorazowy
- opcjonalnie deklarowany czas minimalny subskrypcji i wybór prezentu do wybranej opcji
- obliczanie kwoty brakującej do darmowej dostawy
- wybór formy płatności: kartą kredytową lub BLIKiem

Zarządzanie subskrypcją:
- dostęp dla klienta po zalogowaniu do listy subskrypcji
- podgląd na status subskrypcji
- możliwość zmiany okresu wywoływania subskrypcji
- możliwość zmiany daty wywołania następnej subskrypcji
- możliwość zmiany ilości produktów w subskrypcji
- możliwość rezygnacji przez klienta z subskrypcji w dowolnym momencie lub odwołania jednej płatności w czasie zadeklarowanym jako minimalny okres subskrypcji
- możliwość przesunięcia daty wywołania subskrypcji (płatności) o max 30 dni do przodu


Opcje dostępne w panelu administracyjnym
Edycja produktu:
- Definiowanie okresów subskrypcji dla danego produtku
- Definiowanie ceny produktu w abonamencie jako stała kwota lub uzależniona od ceny aktualnej

Edycja prezentu:
- Definiowanie w produkcie przeznaczonym jako prezent wymaganej deklarowanej ilości subskrypcji, aby dany produkt był możliwy do dodania jako prezent w koszyku.

Widok listy subskrypcji:

Podgląd szczegółów subskrypcji:

Ustawienia ogólne:
