Kategorie

Jak uruchomić sprzedaż subskrypcyjną w sklepie?

W planach abonamentowych Selly Pro 1 i Selly Pro 2 Twój sklep może oferować klientom sprzedaż subskrypcyjną, czyli abonamentową.

Wdrożenie modułu do istniejącego sklepu wymaga skontaktowania się z obsługą platformy i omówienia zmian w szablonach karty produktu oraz koszyka. Średni czas na wdrożenie zajmuje zespołowi około kilkunastu godzin pracy. Dostępny w panelu jest także gotowy czysty szablon sklepu przygotowany do sprzedaży cyklicznej.

 

Funkcjonalności na karcie produktu

Podstawowe możliwości niezbędne w sprzedaży abonamentowej jak cena w subskrypcji i wybór częstotliwości dostaw dostępne są w Selly.pl

Selly - sprzedaz abonamentowa

Okno popup po dodaniu produktu do koszyka

  • możliwość zmiany częstotliwości dostaw
  • informacja o ewentualnych produktach w koszyku bez subskrypcji
  • możliwość zmiany zamówienia na zakup jednorazowy

Funkcjonalność w koszyku

  • możliwość zmiany częstotliwości dostaw
  • możliwość zmiany na zakup jednorazowy
  • opcjonalnie deklarowany czas minimalny subskrypcji i wybór prezentu do wybranej opcji
  • obliczanie kwoty brakującej do darmowej dostawy
  • wybór formy płatności: kartą kredytową
Selly - sprzedaz abonamentowa

Zarządzanie subskrypcją:

  • dostęp dla klienta po zalogowaniu do listy subskrypcji
  • podgląd na status subskrypcji
  • możliwość zmiany okresu wywoływania subskrypcji
  • możliwość zmiany daty wywołania następnej subskrypcji
  • możliwość zmiany ilości produktów w subskrypcji
  • możliwość rezygnacji przez klienta z subskrypcji w dowolnym momencie lub odwołania jednej płatności w czasie zadeklarowanym jako minimalny okres subskrypcji
  • możliwość przesunięcia daty wywołania subskrypcji (płatności) o max 30 dni do przodu
Selly - sprzedaz abonamentowa
Selly - sprzedaz abonamentowa

Opcje dostępne w panelu administracyjnym

Edycja produktu:
  • Definiowanie okresów subskrypcji dla danego produtku
  • Definiowanie ceny produktu w abonamencie jako stała kwota lub uzależniona od ceny aktualnej
Selly - sprzedaz abonamentowa

Edycja prezentu:

  • Definiowanie w produkcie przeznaczonym jako prezent wymaganej deklarowanej ilości subskrypcji, aby dany produkt był możliwy do dodania jako prezent w koszyku.
Selly - sprzedaz abonamentowa

Widok listy subskrypcji:

Selly - sprzedaz abonamentowa

Podgląd szczegółów subskrypcji:

Selly - sprzedaz abonamentowa

Ustawienia ogólne:

Selly - sprzedaz abonamentowa

Proces przebiegu pierwszego zakupu w subskrypcji:

  1. Umieszczenie produktu w subskrypcji do koszyka.
  2. Wybór formy dostawy i płatności karta (operator Blue Media)
  3. Przejście do strony z podziękowaniem za zamówienie, konieczność zaakceptowania regulaminu subskrypcji, przejście do Blue Media do formularza z wpisaniem numeru karty kredytowej:
    a) poprawna płatność – powrót do sklepu, zamówienie jest skierowane do realizacji
    b) niepoprawna płatność – powrót do sklepu, zamówienie oczekuje na ponowną płatność przez klienta

 

Proces przebiegu kolejnych zamówień w subskrypcji:

  1. Na ustaloną w panelu ilość dni przed wykonaniem kolejnego zamówienia wysyłany jest email do klienta z przypomnieniem, że za X dni zostanie wywołana kolejna płatność
  2. W dniu wykonania nowej subskrypcji tworzone jest automatycznie nowe zamówienie w sklepie i od razu wywoływane jest obciążenie karty klienta.
    a) poprawna płatność – zamówienie jest skierowane do realizacji (ustawiany jest odpowiedni status, kwota zapłacona)
    b) niepoprawna płatność – zamówienie ma status złożony, ale nieopłacony.

 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539
E-mail: info@selly.pl

tel: +48 533 033 933