Zamówienia i klienci w multisklepie
🟠 W filmie została przedstawiona charakterystyka wspólnych i rozdzielnych elementów na przykładzie zamówień i kont klientów w multisklepie.
🟠 Multisklep ma wspólną numerację zamówień dla wszystkich sklepów.
W zakładce Sprzedaż> zamówienia możesz filtrować zamówienia należące do poszczególnych sklepów za pomocą „Źródło:” tu wybierz sklep, a następnie kliknij w przycisk „wyświetl”.
🟠 W zakładce Sprzedaż> zamówienia → edycja zamówienia w wierszu „Zamówienie w sklepie: ” znajdziesz informację, z którego sklepu pochodzi zamówienie.
Z pomocą nawigacji Poprzednie zamówienie Następne zamówienie możesz zapoznać się ze szczegółami wszystkich zamówień.
🟠 Multisklep ma wspólną bazę klientów zatem każdy zarejestrowany klient może używać jednego konta do zakupów.
W zakładce Sprzedaż>klienci będzie widniało jedno konto klienta.
W każdym ze sklepów zalogowany klient będzie mógł przeglądać historię zamówień zrealizowaną tylko na tym sklepie w którym złożył zamówienie.
🟠 Formy płatności również posiadają wspólną bazę.
W zakładce Konfiguracja>formy płatności znajdziesz wspólne ustawienia kosztów form płatności dla sklepu podstawowego i sklepów dodatkowych.
🟠 W zakładce Konfiguracja>statusy zamówień znajdują się wspólne statusy zamówień.
Za pomocą opcji „ROZWIŃ TABELĘ” możesz konfigurować wspólne elementy np. „Format tytułów listów ” wstawiając np. {#ZAMOWIENIE_NUMER#} w tytule.
🟠 Zarządzanie szablonami e-mail odbywa się w zakładce Wygląd i treści / Edytor wiadomości e-mail w tym miejscu również mamy możliwość wybrania sklepu, dla którego chcemy zmienić konkretny szablon wiadomości.