Dzinga.com – pozostań w kontakcie z Klientem

Dlaczego? Jak? Co? – Dzinga

Te trzy zadane w odpowiedniej kolejności pytania nie są przypadkiem. Są one powiązane z bardzo praktyczną koncepcją Golden Circle, która stoi za niejednym schematem wielkich działań biznesowych. To właśnie na ich przykładzie, przedstawimy Wam działanie Dzinga, która jest dostępna w integracjach Selly.

Dlaczego Dzinga?

Przede wszystkim dlatego, że w prosty i praktyczny sposób przekonujemy do tego, aby Twój potencjalny klient pozostawił do siebie kontakt na stronie, którą odwiedza. Robimy to przy pomocy nowej technologii naszego widgetu. Jakie to rozwiązanie ma zalety?

• Pomaga lepiej klientowi poznać Twój produkt.
• Jest to prosty sposób na „podgrzewanie leadów”.
• Podnosi wskaźnik konwersji strony.
• Sprawia, że Twoja strona wygląda bardziej profesjonalnie.
Powoduje, że jesteś jeszcze bliżej klienta.

Jak działa Dzinga?

Wyobraź sobie sytuację, w której wchodzisz na stronę produktu, który nie jest Ci znany lub jest Ci znany tylko w niewielkim zakresie. Może być również tak, że produkt nie jest dla Ciebie nowością, ale masz potrzebę poznania większej liczby szczegółów i bliższego zaznajomienia się z ofertą. W tym celu filtrujesz stronę, przeglądasz zakładki, ale czujesz, że czegoś Ci brakuje – być może jesteś dociekliwy i chcesz wiedzieć jeszcze więcej. Nie masz jednak czasu, aby rozmawiać, nie wspominając już o szukaniu zakładek związanych z formularzem kontaktowym, czy jego wypełnianiem. Robisz więc jeden klik, wpisujesz 9 cyfr, robisz jeszcze jeden klik – i gotowe. Teraz firma mająca nasz widget na stronie, oddzwania do Ciebie maksymalnie w ciągu 21 sekund i udziela Ci konkretnych oraz fachowych informacji związanych z produktami lub usługami. Możesz ich zapytać dokładnie o to, czego w danym momencie potrzebujesz najbardziej.

Co? Call-back.

Ten wyżej opisany widget nazywa się Smart call-back. Jego technologia opiera się głównie na Java Script, czyli specjalnie wygenerowanym zapisie, który po wpisaniu w kod źródłowy strony zaczyna na niej działać.

Jeżeli chodzi o jego ustawienia, to znajdują się one w osobnym panelu, w którym możesz go dowolnie konfigurować tak, aby pasował do stylu Twojej strony.

Zachęcamy do obejrzenia tego 59-sekundowego filmu, który krok po kroku przedstawi Wam jego działanie na przykładzie strony hotelu.
https://www.youtube.com/watch?v=MQUt93XEPDo

ABC – Always Be Closing. Zawsze. Dzięki Dzinga.

Pamiętaj, że ponad połowa Twoich klientów liczy na fachową radę związaną z produktem, którym jest zainteresowana. Natomiast Ty, jako profesjonalista, musisz dbać o to, aby jej udzielić, a my, jako Dzinga, chętnie Ci w tym pomożemy.

Jak podłączyć call-back do sklepu internetowego?

Integracje call-back Dzinga w panelu Selly znajdziesz po zalogowaniu się do swojego panelu na platformie Selly, w zakładce Konfiguracja, a następnie Integracja – opcje dodatkowe – sekcja „Integracja z Dzinga„. Z panelu Dzinga konieczne jest skopiowanie kodu widgetu i wklejenie go w przygotowane pole. Szczegółowe instrukcję znajdują się w panelu, w miejscu gdzie dostępna jest integracja.

Informacje o Dzinga
Dzinga to nie tylko widget Smart call-back. Jesteśmy również platformą optymalizującą komunikację w biznesie Call Flow Management (CFM), kierowaną głównie do firm, które chcą korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, opartych na chmurze (SaaS).
Dlatego już teraz wejdź na stronę (https://dzinga.com/pl/products/) i zapoznaj się z produktami, które nie tylko zoptymalizują proces sprzedaży, ale sprawią, że Twój biznes przejdzie na wyższy poziom zarządzania komunikacją z klientem.