Hurtownia internetowa B2B

Prowadząc sklep detaliczny na oprogramowaniu Selly możesz rozwinąć sprzedaż hurtową z wykorzystaniem funkcjonalności, które oferuje hurtownia internetowa B2B. Stworzone narzędzia pozwolą zarządzać poziomami cenowymi dla Klientów hurtowych oraz dostarczają odpowiednie narzędzia dla odbiorców hurtowych, aby przyjmować zamówienia hurtowe i dropshippingowe.

Hurtownie Internetowe B2B w Selly

Dostępne tryby działania hurtowni:

  • hurtownia wbudowana w sklep detaliczny w ramach jednej witryny (ustawienie domyślne)
  • hurtownia jako sklep dodatkowy, zarządzany z jednego panelu sklepu detalicznego
  • sklep detaliczny jako sklep dodatkowy, zarządzany z jednego panelu sklepu hurtowego
  • hurtownia i sklep jako dwie niezależne witryny (dwa panele) połączone integracją wymiany danych o produktach.

 

Opcjonalne moduły usprawniające sprzedaż hurtową i hurtownię internetową:

  • udostępnianie oferty w pliku XML/CSV z poziomu panelu klienta (indywidualny link dla konta klienta)
  • wgrywanie etykiety adresowej po złożeniu zamówienia

 

Definiowanie indywidualnych poziomów hurtowych cen dla produktów:

  • przypisywanie ustalonych cen produktów w trzech poziomach
  • przypisywanie produktów do grup rabatowych w celu masowego zarządzania zniżkami
  • wyliczanie cen dla przydzielonej grupy rabatowej

 

Sklep internetowy – Definiowanie rabatów:

  • definiowanie trzech poziomów cen dla każdej grupy rabatowej
  • definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego
  • ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej liczby zamówień
  • ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej sumy zamówień
  • opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień o ustalonym statusie
  • opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień złożonych w zadanym okresie czasowym
Hurtownia Internetowa Selly
Internetowa Hurtownia Selly

Definiowanie progów cenowych produktów:

  • definiowanie progów cenowych uzależnionych od ilości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
  • definiowanie progów cenowych uzależnionych od wartości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
  • definiowanie rabatów od cen detalicznych oraz trzech poziomów rabatów od cen hurtowych osobno
  • definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego

 

Przypisywanie rabatów do Klientów:

  • przydzielanie konta Klienta do wybranego poziomu zniżek
  • przydzielanie Klientowi indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia

 

Zamówienia i oferty:

  • wprowadzanie zamówień w panelu administracyjnym bez konieczności podawania danych adresowych kupującego
  • dodawanie produktów z ustalaniem własnych cen na poszczególne produkty, nadawanie rabatu na całe zamówienie lub obliczanie cen automatycznie wg przydzielonego poziomu rabatów dla klienta
  • drukowanie lub wysyłanie na email oferty w pliku PDF z możliwością edycji szablonu oferty
  • drukowanie lub wysyłanie na email pro formy w pliku PDF z możliwością edycji szablonu pro formy

 

Pozostałe funkcje:

  • możliwość blokowania wybranych form płatności dla określonych grup klientów
  • możliwość ukrycia cen detalicznych w sklepie
  • możliwość zablokowania całego sklepu dla niezalogowanych i/lub nieaktywnych klientów
  • możliwość stworzenia osobnej strony startowej hurtownii z formularzem rejestracji i logowania i innymi elementami widocznymi bez zalogowania
  • możliwość automatycznego przypisywania nowych klientów do wskazanego poziomu rabatów
  • wyświetlanie cen produktów z rabatem tylko dla zalogowanych Klientów
  • zapis informacji o udzielonym rabacie przy zamówieniu
  • możliwość stworzenia indywidualnego pliku XML z eksportem oferty dla odbiorców hurtownii (opcja dodatkowa)

 

 

Obsługa klientów detalicznych

Prowadząc hurtownię internetową bez problemu w tym samym czasie otworzysz sklep internetowy, z którego pomocą sprzedasz swoje produkty w określonych cenach dla klientów detalicznych.

Bez względu na to, czy temat Twoich produktów to ogród, sport, dom, agd, zabawki dla dzieci lub akcesoria do telefonów.

Dropshipping, a prowadzenie hurtowni i sklepu internetowego

Chciałbyś, by każdy sklep internetowy mógł połączyć się z Twoją hurtownią? Marzysz, by Twój produkt pojawił się w wielu miejscach w internecie?

Integracja z hurtowniami w modelu dropshipping to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych na platformie Selly. Mogą one wtedy zapewnić sobie dostępność towaru.

Integracja z hurtownią daje właścicielom sklepów opcję, by ściągnąć towar od różnych producentów i zacząć sprzedawać w oparciu o przekazywanie zamówień w pełni automatycznie. Pytanie zazwyczaj dotyczy tego samego sposobu funkcjonowania integracji.

Czy trzeba prowadzić magazynowanie? – Prowadząc hurtownię internetową, w dużej części przypadków będziesz pełnił rolę producenta. Oznacza to, że powinieneś posiadać asortyment na magazynie. Integracja w sklepie internetowym, między innymi, powoduje, że stany magazynowe po realizacji poszczególnych zamówień zgadzają się w hurtowni. Sklepy nie muszą posiadać magazynów.

Czy jest możliwość prowadzenia sprzedaży produktów więcej niż jednego producenta? W swoim sklepie internetowym, jeżeli Twoje umowy z partnerami nie stanowią inaczej, możesz sprzedawać produkty dowolnej liczby producentów. Sam decydujesz o tym, który asortyment będzie wyświetlany w ramach sklepu podczas współpracy.

Jak proste jest założenie hurtowni? – Wszystko zależy od tego, jakie doświadczenie obecnie posiadasz. Jeżeli wcześniej miałeś już styczność w sprzedaży w dropshippingu, będzie to dla Ciebie łatwiejsze. Nawet, gdy potrzebna będzie Ci pomoc, od tego jest nasz support techniczny.

Jakie są ceny abonamentu przy prowadzeniu hurtowni? – Każdy, kto rozważa zaangażowanie się w swój nowy biznes, interesuje się zyskami, które może osiągnąć. Nie inaczej jest w tym wypadku. Cena hurtowni i rozpoczęciu pracy w modelu dropshipping są uzależnione od co najmniej kilku ważnych czynników.

Sprzedawca, czyli osoba prowadząca sklep, zarabia na prowizji doliczanej do ceny otrzymanej od hurtowni. Hurtownia natomiast dyktuje warunki cenowe. Cenę utworzenia hurtowni otrzymasz po kontakcie z naszą firmą. Chętnie, po zbadaniu konkretnego przypadku, dokonamy szczegółowej wyceny.

Połączenie sklepu – Rozwijaj hurtownię internetową

B2B hurtownia / Sklep b2b – Od czego zacząć? – Zastanów się nad tym, jak docelowo miałaby wyglądać Twoja oferta, jakie towary od dostawców chcesz zaoferować, a także w co może zainwestować Twój klient. Zobacz, co oferują sklepy z konkurencji, zrób analizę, a dopiero w kolejnym etapie wybierz konkretną hurtownię. Nie zapominaj zastanowić się nad obsługą klienta i edukacją handlowców w tym zakresie.

Czym jest model dropshippingu? 

Dropshipping to w dużym uproszczeniu model sprzedaży polegający na sprzedaży w swoim sklepie internetowym produktów hurtowni. Wtedy sprzedawca, czyli twórca sklepu internetowego odpowiada za zdobywanie klientów i doprowadzenie do transakcji. Oznacza to, że to właśnie po jego stronie staje strona marketingowa i reklamowa. To opcja, która interesuje największą ilość przedsiębiorców. Wymaga stosunkowo niskiego wkładu własnego i oferuje nieograniczone możliwości generowania zysków. Wszystko oczywiście, gdy dobrani do współpracy zostaną odpowiedni partnerzy. 

Druga strona medali to hurtownia. To do niej finalnie trafiają zamówienia ze sklepu internetowego. Odpowiada za produkcję, pakowanie i wysyłkę produktów firmy do klienta końcowego. To strona operacyjna, która zazwyczaj charakteryzuje się koniecznością zainwestowania środków na początku. Hurtownia posiada hale na produkty, wypracowane procesy wysyłki towarów i inne filary, które razem składają się na prężnie działającą produkcję. Aby rozpocząć z nią współpracę, jako sprzedawcy powinniśmy podpisać umowę i podpiąć integrację do naszego sklepu online. 

Wypróbuj Selly

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz dodatkowo 60 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

  • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019