Media Społecznościowe

Blog dla sklepu internetowego

Trendy ecommerce na 2022 rok

trendy w handlu internetowym 2021, trendy e-commerce 2021

Trendy ecommerce na 2022 rok Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że klienci dokonują zakupów online coraz chętniej – w 2021 roku już 77% internautów dokonywało zakupów przez Internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a […]

Jak założyć sklep na Facebooku? Poradnik 2023

sklep na facebooku jak założyć

Facebook kojarzony jest przede wszystkim jako najpopularniejsza platforma społecznościowa. Nic dziwnego, ponieważ aktywnych, światowych użytkowników platformy jest aż 1,7 miliarda, a w Polsce jest ich aż 16 milionów. Ze studenckiej platformy, Facebook stał się globalną platformą, która umożliwia kontakt z ludźmi z każdego zakątku świata.

Ile kosztuje reklama w mediach społecznościowych? – Opracowanie

ile kosztuje reklama na facebooku, ile kosztuje reklama na instagramie, ile kosztuje reklama na YouTube, LinkedIn, Google Ads

Pytając o to, ile kosztuje reklama w mediach społecznościowych, musimy wziąć pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na finalną cenę. Postaraliśmy się zawrzeć każdy z nich w naszym artykule, aby wybór wykonawcy dla reklam w branży e-commerce był łatwiejszy, a świadomość podczas negocjacji ofert większa. Wzięliśmy pod uwagę działania marketingowe na Facebooku, LinkedIn, Instagram, […]

Reklama sklepu na Tik Toku – Kiedy warto i jak ją zrobić?

reklama na tik roku, tik tok, tik tok czy warto, sklep internetowy tik tok, marketing na tik toku

Wielu specjalistów w sklepach internetowych od dawna myśli, jak trafić do młodszych generacji ze swoim przekazem. Nieraz dużą trudność sprawia im zarówno znalezienie młodych ludzi, jak ich zainteresowanie. Okazuje się, że to właśnie reklama sklepu na Tik Toku może Ci pomóc trafić do wspomnianej grupy. 150 krajów, w których działa aplikacja i ponad miliard użytkowników […]

Sklep na Facebooku – Dlaczego warto?

sklep na Facebooku selly

Sklep na Facebooku potrafi zostać doskonałym motorem reklam i sprzedaży w sklepie internetowym. Funkcja ta przydaje się nie tylko, gdy chcemy oznaczyć produkty na zdjęciach w galerii. Umożliwia także znacznie prostsze kierowanie użytkowników do witryny i tworzenie reklam katalogów opartych o remarketing. Możliwości jest wiele, lecz aby z nich skorzystać, musimy dodać produkty na Facebooku […]

InstaStory – Skuteczny kanał promocji dla e-sklepu

Marketing - kolejny

InstaStory to jedna z wielu funkcjonalności, jakie posiada Instagram. Zaraz po wprowadzeniu w sierpniu 2016 roku nieustannie zyskuje na popularności. InstaStories pozwala nam na dodawanie zdjęć i filmów o długości krótszej niż 15 sekund do relacji, która wyświetla się innym przez 24 godziny. Trudno wyobrazić sobie lepszy kanał do relacjonowania działań marki w czasie rzeczywistym, […]

Budowanie społeczności wokół marki – Jak i gdzie to robić?

Marketing cyfrowy - Marketing

Najskuteczniejszym sposobem, który zatrzymuje klientów na dłużej jest budowanie społeczności wokół marki. Grupa ludzi, która ma chęć wymieniać się opiniami, przywoływać swoje propozycje nowych produktów i usług firmie nie pojawia się nagle. Wymaga to od każdego przedsiębiorstwa zintensyfikowanego zaangażowania, autentyczności i czasu. Zastanówmy się, co należy zrobić, aby zaprzyjaźnić się z klientami i sprawić, że […]

Dlaczego Instagram to niezwykle ważne medium dla każdego sklepu internetowego?

Reklama natywna - Marketing

Instagram to jedno z najpopularniejszych i najbardziej angażujących mediów społecznościowych na świecie. Instagram to kilkaset milionów aktywnych użytkowników dziennie, którzy szukają tam ciekawych i inspirujących zdjęć i materiałów wideo. Dlatego możesz mieć pewność, że w tym miejscu znajdują się Twoi klienci – trzeba tylko wyciągnąć do nich rękę. Jak zatem prowadzić skuteczną komunikację marketingową na […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933