Kategorie

Integracja serwera SMTP z EmailLabs do wysłki newslettera

Do skutecznej wysyłki newslettera z poziomu panelu administracyjnego sklepu zalecamy założyć i skonfigurować konto w EmailLabs https://emaillabs.pl.
Jest to darmowa bramka SMTP, która pozwala wysyłać masowo maile z możliwie największą dostarczalnością.

🟠 Po założeniu konta w panelu emaillabs.pl w menu: Konta SMTP -> Aktywne konta należy odczytać login oraz zdefiniować hasło.

 Zrzut ekranu

🟠 Warto zauważyć, że jako adres e-mail nadawcy należy podać e-mail, który użyliśmy do stworzenia Konta EmailLabs.

Jeżeli chcesz wysyłać maile z innego adresu, autoryzuj go w zakładce Administrator > Autoryzacja nadawcy.

Więcej informacji na temat parametrów znajduje się pod linkiem: https://docs.emaillabs.pl/wprowadzenie/start-1/

 Linia


🟠 W panelu sklepu w menu Konfiguracja podstawowa w sekcji „Parametry wysyłki newslettera (SMTP)” należy wpisać dane:

  • Adres email nadawcy: {adres email nadawcy}
  • Nazwa nadawcy: {Nazwa wyświetlana}
  • Serwer SMTP: smtp.emaillabs.net.pl
  • Port serwera SMTP: 465
  • Użytkownik: 1.{nazwakonta}.smtp
  • Hasło: {zdefiniowane w EmailLabs}

Przykładowa konfiguracja w panelu sklepu:

 zdolny


🟠 Skąd można pobrać dane do konfiguracji:

  • Adres e-mail nadawcy :W tym miejscu podajemy adres e-mail, z którego będzie wysyłana wiadomość. Także na ten podany adres e-mail będą przychodzić odpowiedzi na wiadomości newsletter.
  • Nazwa nadawcy: Jest to nazwa, pod jaką będzie wyświetlał się nadawca danej wiadomości. Polecamy ustawić tutaj adres sklepu, albo samą nazwę sklepu.
  • Serwer SMTP i Port serwera: Te informacje można sprawdzić na stronie dostawcy rozwiązania.
  • Użytkownik: To pole uzupełniamy użytkownikiem z konta  EmailLabs, najłatwiej to sprawdzić przechodząc do zakładki Konta SMTP / Aktywne Konta  (np. 1.nazwakonta.smtp).

 Program komputerowy

  • Gdy już przejdziemy do zakładki Aktywne konta, to pokaże nam się lista z kontami SMTP, kopiujemy nazwę konta, które nas interesuje.
  • Hasło: Tutaj wprowadzamy hasło do konta SMTP, jeżeli hasło nie było zmienione po utworzenia konta, to zalecam zapoznać się z instrukcją jak zmienić Hasło do integracji SMTP, i je zmienić: http://docs.emaillabs.pl/faq/jak-zmienic-haslo-do-integracji-smtp

WAŻNA INFORMACJA: Usługa jest często zablokowana ze względu na konieczność weryfikacji. Aby ją umożliwić, prosimy o uzupełnienie danych firmowych na Państwa koncie, w panelu EmailLabs w zakładce Administrator > Mój profil .

W razie problemów z aktywacją konta prosimy o kontakt na adres e-mail: sales@emaillabs.pl

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933