Kategorie

SEO w multisklepie

SEO w multisklepie (optymalizacja pod silnik wyszukiwarki)

W filmie zostały przedstawione zagadnienia dotyczące optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe czyli SEO w multisklepie.


Optymalizacja opisów produktowych

🟠 Sklep podstawowy i dodatkowy mogą oferować ten sam produkt, jednak należy zadbać o odmienne elementy opisujące.

Jeśli produkt ma przygotowane opisy oraz jest wyświetlany i przyporządkowany do sklepu dodatkowego to ta oferta powinna być zoptymalizowana, aby uniknąć duplikatu treści w Google.

🟠 Przejdź do zakładki sklepy dodatkowe i w sekcji „Pozycjonowanie”
za pomocą przycisku „Wstaw dane z wersji podstawowej” wczytaj ze sklepu podstawowego elementy opisujące przeznaczone do optymalizacji.

I tu kolejno zmieniamy treść w polach:

  • Tytuł strony
  • Tag meta description
  • Tag meta keywords
  • Opis HTML

SEO Multisklep

🟠 Przykładowy opis jest krótki, zachęcamy do tworzenia dłuższych urozmaiconych opisów, które będą bardziej wartościowe w kontekście SEO.


Optymalizacja opisów kategorii

🟠 Wybierz ASORTYMENT / Kategorie kliknij w „EDYTUJ”.

Uzupełnij „Opis nad listą produktów:” i „Opis pod listą produktów:”
SEO Multisklep

🟠 Wypełnij pola sekcji „Pozycjonowanie”
SEO Multisklep

🟠  Przejdź do zakładki „Sklepy dodatkowe” i wczytaj elementy opisujące z podstawowego sklepu za pomocą przycisku „Wstaw dane z wersji podstawowej”

I tu kolejno zmieniamy treść w polach:

  • Tytuł strony:
  • Nagłówek strony:
  • Tag meta description:
  • Tag meta keywords:

🟠Wypełnij opis kategorii, czyli “Opis nad listą produktów.” oraz Drugi opis kategorii: 
SEO Multisklep


Przekierowania 301

🟠  W zakładce Narzędzia i importy > przekierowania SEO możesz definiować przekierowania 301 osobno dla każdego ze sklepów w menu „Sklep: ” wybierz sklep.


Generowanie Sitemapy

🟠  Kolejną  funkcję znajdziesz w zakładce Narzedzia i importy > generator pliku sitemap.xml tu wybierz z listy rozwijanej odpowiedni sklep

SEO Multisklep

🟠  A przyciskiem „Generuj plik XML” wysyłasz na serwer gotową sitemape. W wierszu „Adres mapy:” znajduje się link prowadzący do mapy witryny, który możesz zgłosić w Google Search Console.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933