E-commerce

Blog dla sklepu internetowego

UX/UI w polskim e-commerce: jak zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów

Temat wpisu: UX/UI w polskim e-commerce. Grafika kreskówkowa dwóch osób stojących przy laptopie i zastanawiających się nad dopasowaniem wyglądu strony.

Koncepcje UX/UI w polskim e-commerce definiują to, jak konsument postrzega sklep internetowy. W tym konkurencyjnym środowisku pozytywne wrażenia użytkownika stają się kluczem do sukcesu sklepów internetowych. W tym wpisie analizuję współczesny rynek handlu internetowego, żeby sprawdzić, co stwarza największą szansę na rozwój przedsiębiorstw. Jeśli zastanawiasz się, jaką rolę odgrywa UX/UI w polskim e-commerce, zapraszam do czytania! […]

Targi eHandlu 2025 – relacja Selly

27 Targi Ehandlu 2025 już za nami. Po raz kolejny były one okazją do nawiązania wielu ciekawych rozmów i zaktualizowania perspektyw na rozwój rynku e-commerce. Chociaż dla naszej firmy obecność na Targach eHandlu to już swego rodzaju tradycja i stały punkt w kalendarzu, dla mnie tegoroczna, 27 edycja, która odbyła się 3 kwietnia 2025 roku […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933