Liczba porzuconych koszyków rośnie, a Ty zastanawiasz się jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Poznaj 5 strategicznych sposobów na budowanie stałej społeczności wokół swojej marki. Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Oto jest pytanie. W czasach, w których konkurencja nieustannie rośnie, zdolność do utrzymania klienta staje się fundamentem sukcesu. Według badań utrzymywanie istniejących klientów może […]
E-commerce
Blog dla sklepu internetowego
Postępująca cyfryzacja, czy zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów wpływają na Twoje szanse na sukces w tej branży. W tym wpisie znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego sklepy internetowe się zamykają?
Poznaj strategie SEO dla re-commerce i zacznij sprzedawać z zyskiem, jednocześnie budując zaufanie swoich odbiorców.
Inflacja i rosnąca świadomość ekologiczna od lat zmieniają nawyki zakupowe Polaków. Sprawdź, jak model re-commerce zyskuje na znaczeniu.
Inwestycja w korzyści z optymalizacji mobilnej to strategiczny krok w kierunku długoterminowego wzrostu i sukcesu e-commerce.
Urządzenia mobilne wygrywają wojnę z urządzeniami stacjonarnymi. Z tego powodu optymalizacja mobilna Twojego sklepu internetowego to już nie opcja, lecz konieczność.
Jakie trendy w mobilnym e-commerce są przewidywane na 2025 rok? Czy AI i AR nadal będą dominować doświadczenia konsumentów?
Optymalizacja mobilna w e-commerce to must-have. Era cyfrowa przyniosła fundamentalną zmianę w sposobie, w jaki konsumenci dokonują zakupów.
Rozwój płatności BLIK trwa już ponad 10 lat, od 2015 roku i nie zwalnia tempa. Jest to jeden z najpopularniejszych systemów płatności mobilnych w Polsce. Dlaczego warto z niego korzystać?
Chcesz zbudować długotrwałą przewagę konkurencyjną i skalować swój sklep internetowy? W najnowszym odcinku podcastu Akademia Skalowania Sklepów gościmy Pawła Pałkę (Head of Strategy, adCookie), który dzieli się najlepszymi praktykami dotyczącymi projektowania zysku w e-commerce.
Od błyskawicznych płatności mobilnych po odbiór paczki w drodze do domu i wysokie wymagania co do doświadczenia użytkownika, czyli jak wygląda pokolenie Z w e-commerce?
Zrozumienie, jak pokolenie Alpha w e-commerce będzie wchodzić w interakcje ze sklepami, markami czy platformami społecznościowymi, jest kluczowe dla rozwoju handlu online.
Czy założenie sklepu internetowego jest właściwym krokiem? Jako osoba planująca rozpoczęcie działalności z pewnością zastanawiasz się nad tym pytaniem.
Czy kupiłbyś produkt od AI? Jeszcze do niedawna takie pytanie mogłoby wywołać uśmiech, dziś nabiera nowego znaczenia. Jakie jest zaufanie konsumentów do AI?
Koncepcje UX/UI w polskim e-commerce definiują to, jak konsument postrzega sklep internetowy. W tym konkurencyjnym środowisku pozytywne wrażenia użytkownika stają się kluczem do sukcesu sklepów internetowych.
Integracja sklepu internetowego z mediami społecznościowymi oferuje dla handlu internetowego wiele korzyści. Dzięki niej zwiększysz widoczność swojej marki i dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów.
Co ma wspólnego rozrywka wideo i zakupy? TikTok Shop od kilku lat łączy rozrywkę z handlem, tym samym stwarzając nowe ścieżki dla sprzedawców i kupujących.
Zamierzasz otworzyć swój sklep internetowy i zastanawiasz się, jakie produkty najczęściej sprzedają się online? To wpis dla Ciebie!
Czy sztuczna inteligencja w e-commerce to klucz do sukcesu? AI w ostatnich latach niesie za sobą ogromny potencjał dla rozwoju handlu internetowego. Czy jest jednak także druga strona tego medalu?
Wpływ AI na wyszukiwanie treści online w ostatnich latach jest ogromny. Sposób, w jaki ludzie odnajdują informacje w Internecie, przeszechodzi niemałą przemianę, dlatego warto być na bieżąco.