Google lepiej traktuje strony z dużą ilością zaindeksowanych podstron. Duże serwisy łatwiej jest wypozycjonować na większą ilość słów kluczowych, co wpływa na większą odwiedzalność. Najprostszym sposobem zwiększania indeksu strony to … dodawanie coraz większej ilości produktów. Jednak to często jest bardzo trudne i czasochłonne. W oprogramowaniu sklepu Selly istnieje mechanizm na zwiększenie ilości indeksowanych podstron poprzez budowanie dodatkowych list produktów podzielonych na producentów.
W panelu administracyjnym należy z poziomu listy kategorii kliknąć na link „Producenci” (przy danej podkategorii). Wyświetlona zostanie lista nazw producentów, którzy mają produkty w danej podkategorii. Hurtowo można zaznaczyć wszystkich producentów, ale jeśli jest ich dużo, to warto wybrać tylko tych najpopularniejszych. W modelowym sklepie z perfumami mojaperfumeria.pl jest ponad 150 producentów. Wybór producentów do promowania na liście kategorii nastąpił więc po analizie fraz najczęściej wpisywanych w Google.
W standardowej szacie graficznej promowani producenci widoczni są pod listą produktów w danej podkategorii. W indywidualnej szacie graficznej można zmienić wygląd takiej listy na np. logotypy firm, co bardzo ładnie może się prezentować i zachęcać do klikania.
Tak stworzona mapa producentów w kategoriach wzmacnia linki generowane w pełnej liście producentów. Dodatkowo generuje dodatkową treść na stronach nasyconą słowami kluczowymi.
Optymalizacja sklepu
Buduj mapy producentów w kategoriach
Ilość wyświetleń artykułu: 236
Czas czytania: 1 minuta
Załóż sklep internetowy
W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Gotowe szaty graficzne, dopasowana funkcjonalność do etapu rozwoju sklepu i nieograniczone możliwości w rozwoju!