Uruchom sprzedaż subskrypcyjną w sklepie internetowym
Marzy Ci się przewidywalny i stabilny przychód w biznesie? Sprzedaż w subskrypcji to trend, którego nie możesz przegapić! Zapomnij o każdorazowym procesie płatności – Twoi klienci wybierają okres, uzupełniają dane raz, a potem reszta dzieje się automatycznie. To wygoda dla nich i pewny zysk dla Ciebie. Zyskaj stałych klientów i buduj długoterminowe relacje. Czas wskoczyć na ten pędzący pociąg subskrypcji!
Co zyskujesz w sprzedaży subskrypcyjnej?
- Stały dochód ze sprzedaży
- Większa lojalność klientów
- Przyzwyczajenie do Twoich produktów
- Wygodne zakupy dla klientów


Sprzedaj raz i generuj zyski przez długi czas
Chcesz stałych, przewidywalnych dochodów? Sprzedaż abonamentowa to klucz! Przekonujesz klienta raz, a potem spełniając jego oczekiwania, generujesz zysk bez dodatkowych kosztów marketingowych. Przyzwyczaj klienta do regularnych opłat, a zyskasz przewidywalne przychody na lata.
Zwiększ dochodowość swojej firmy już dziś, dopasowując się do najgorętszych trendów w e-commerce!
„Sprzedaż abonamentowa to przyszłość, na którą możesz przygotować się teraz i zwiększyć udział na konkurencyjnym rynku, wypracowując kolejną, dużą przewagę.”
Mariusz Połowczuk • CEO Selly Sp. z o.o.Główne zalety sprzedaży abonamentowej
- oferowanie sprzedaży wybranych produktów w formie abonamentu
- abonament wybierany przez klienta w zdefiniowanych przedziałach: co 1 miesiąc, co 2 miesiące, co 3 miesiące, co 6 miesięcy, co 12 miesięcy
- premiowanie zakupu abonamentowego rabatem na produkt i/lub darmową przesyłką
- opcjonalne premiowanie gratisem w zamian za deklarację klienta o minimalnym okresie subskrypcji: na 6 miesięcy, na 12 miesięcy

Jak wygląda proces zakupowy w sklepie?
Zamówienie
Klient dodaje produkty do koszyka wybierając okres subskrypcji, np. co 1 miesiąc
Zakładanie konta lub logowanie
Klient zakłada konto lub loguje się na wcześniej założone konto, aby mieć dostęp do ustawień subskrypcji
Zgody i regulaminy
Na stronie podziękowania za zamówienie klient zaznacza zgodę na regulamin sprzedaży abonamentowej
Płatność
Klient przechodzi do bezpiecznej bramki płatności Autopay i podaje dane karty kredytowej
Potwierdzenie zamówienia
System wysyła wiadomości email do klienta o nowym zamówieniu, jak i przed każdym kolejnym automatycznym zamówieniu
Zobacz jak działają zakupy subskrypcyjne w sklepie Segafredo
Integracja płatności dla sprzedaży cyklicznej
- Wdrożona integracja z Autopay wykorzystuje kanał płatności cyklicznych kartami kredytowymi.

Co sprzedawać w abonamencie? Produkty, które generują stały zysk
Kluczem do sukcesu w sprzedaży subskrypcyjnej jest wybór odpowiednich produktów. Zastanów się, które z Twoich produktów klienci potrzebują regularnie i w stałych odstępach czasu.
Idealnymi przykładami są:
- kawa i inne produkty spożywcze.
- akcesoria dla dzieci, które trzeba regularnie wymieniać.
- produkty pierwszej potrzeby, takie jak środki higieny.
- czy licencje na oprogramowanie.
Gdy wybierzesz już swój produkt i skutecznie go wypromujesz, Twoja firma będzie generować regularne zyski przez długi czas. Bez potrzeby ciągłego wysyłania newsletterów i wielokrotnego przekonywania klienta.
Chcesz wdrożyć sprzedaż abonamentową? Skorzystaj z naszego modułu! Masz pytania? Skontaktuj się z naszym supportem – przeprowadzimy Cię przez cały proces implementacji.
Ile kosztuje sklep ze sprzedażą abonamentową?
Moduł sprzedaży abonamentowej wdrażany jest na indywidualne zamówienie w dedykowanych planach Selly Pro 1 lub Pro 2. Koszt uruchomienia jest jednorazowy i nie występuje później stała opłata abonamentowa.
W celu uzgodnienia szczegółowych warunków prosimy o kontakt z obsługą platformy przez wysłanie zgłoszenia w panelu sklepu w menu KONTO / Komunikaty.
Umów się na rozmowę i dowiedz się jak uruchomić SPRZEDAŻ SUBSKRYPCYJNĄ
Jak uruchomić sprzedaż abonamentową
Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!