dobrasauna.pl – „Dzięki selly sklep funkcjonuje dokładnie tak, jak należy.”

success story, e-commerce, dobrasauna.pl

Sklep internetowy dobrasauna.pl prowadzi działania sprzedażowe ze wsparciem naszej platformy od 2013 roku. Historia firmy pokazuje determinację i wartości, które doprowadziły do regularnego zwiększania skali działania z roku na rok. Bardzo cieszy nas fakt, że firma sukcesywnie rozwija z nami współpracę od wspomnianego czasu. Cenimy każdą sytuację, które umożliwia nam wzrost razem z firmami, które korzystają z naszych indywidualnych i dostosowanych do potrzeb rozwiązań w zakresie oprogramowania. Zapytaliśmy firmę o kilka elementów, które okazały się kluczowe w jej długiej drodze na rynku.

  • Czy postrzegacie rynek, na jakim działacie, jako konkurencyjny? Jaka jest Wasza przewaga konkurencyjna?

Tak ten segment rynku jest nasycony i niemal wszystkie nisze zostały już zajęte. Niemal cały czas wymaga on od nas działań udoskonalających produkt i operacje, aby sprostać oczekiwaniom, co z przyjemnością robimy. Naszymi przewagami, które cenią klienci na przestrzeni lat są pasja, uczciwość, dostępność towaru, sprawna logistyka i opinie, wraz z zawężoną specjalizacją. 

Wszystkie te elementy umożliwiają nam budowanie długotrwałej pozycji w naszej niszy. 

  • Jak Wasza firma rozwijała ofertę na przestrzeni lat? Czy oferta zmienia się wraz z rozwojem?

Pierwszy zakup na platformie, w naszym sklepie internetowym, miał miejsce 11.08.2013, czyli 4 miesiące po otworzeniu sklepu. 

Wykazując się cierpliwością i kolejnymi działaniami marketingowymi docieraliśmy coraz dalej. Wraz z upływającym czasem więcej klientów decydowało się na nasze produkty. 

Tym samym w 2014 roku osiągnęliśmy 141 tysięcy złotych obrotu. Rok później 640 tysięcy. 2016 był dla nas kolejnym czasem wzrostów, gdyż wtedy osiągnęliśmy obroty rzędu 1220 tysięcy złotych. Zaczynając od tego czasu nieustannie usprawniamy procesy w ramach każdej części firmy. 

historia sukcesu e-commerce, sklepy internetowe

Ostatni nasz rok działania to już kilka milionów obrotu. Jednocześnie szukamy nowych możliwości i obszarów, w których moglibyśmy się rozwinąć. 

Specjalizujemy się w materiałach do budowy saun z piecami opalanymi drewnem, czyli tradycja i tradycja. Skoncentrowaliśmy się wyłącznie na handlu. Tym samym zrezygnowaliśmy z usług.

Nie wycofujemy też w oferty współczesnej elektroniki. 

sauna, dobrasauna.pl, success stories sklep internetowy

  • Jacy klienci najczęściej kupują Wasze produkty?

Najczęściej są to osoby o ustabilizowanej sytuacji finansowej i z chęcią zwiększenia komfortu swojego życia. Zauważamy trend zakupowy wśród mężczyzn w średnim wieku, którzy marzą i samodzielnie chcą zbudować saunę. 

Zdecydowanie skupiamy się na dotarciu do klientów indywidualnych. 

  • Jaką rolę pełni platforma do sprzedaży w rozwoju Waszego sklepu? Jakie ułatwienia widzicie w tym rozwiązaniu?

Dzięki selly sklep funkcjonuje dokładnie tak, jak należy. Mimo, iż mieliśmy wiele propozycji, by zmienić platformę i opiekuna, za każdym razem je odrzucaliśmy. To właśnie Pan Mariusz, założyciel selly, pomógł nam w największym stopniu w sprawach związanych z funkcjonalnościami. Cierpliwie wspierał nas przez lata pracy, a takie podejście jest elementem, którego szukamy w naszych Partnerach biznesowych. Lojalność dla nas wiele znaczy. 

success stories sklep internetowy

  • Co sprawiło, że wybraliście akurat selly?   

Nasz wybór padł na selly z powodu życzliwości i szczerości Pana Mariusza, jak i innych pracowników platformy, z którymi współpracujemy. Zawsze odgrywało to dla nas kluczowe znaczenie, gdyż umożliwiało wzrost z każdym kolejnym rokiem. 

Indywidualne podejście, nastawienie na klienta i wspieranie go przez lata to model, który przyjęła platforma. Naszym zdaniem jest to najlepszy możliwy model, gdyż na przestrzeni czasu umożliwia wzrost każdej ze stron transakcji.

  • Dziękujemy z udzielenie wywiadu. Życzymy samych sukcesów w dalszym rozwijaniu sprzedaży.