Masz już zapełniony kalendarz e-commerce na IV kwartał 2025? Jesień 2025 będzie obfitowała w konferencje e-commerce, które mogą być szansą na rozwój Twojego biznesu.
Poniżej znajdziesz zestawienie kilku najważniejszych wydarzeń wraz z miejscem, ceną za udział czy krótką informacją, dlaczego warto wybrać akurat te konferencje e-commerce.
Zobacz, które wydarzenia e-commerce i pokrewnych dziedzin są warte Twojej uwagi.
Wydarzenia e-commerce wrzesień 2025
Poniżej znajdziesz 4 eventy z branży e-commerce, które mogą Cię zainteresować.
Lunch z e-commerce #9 – TRUST Edition
- Organizator: Ideo Force
- Data: 5 września 2025, 09:00–17:00
- Miejsce: Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej, Warszawa
- Cena: 499 zł (last call)
- Stopień: dla właścicieli e-commerce, prezesów zarządu, doświadczonych przedsiębiorców czy managerów sklepów internetowych.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji Lunch z e-commerce #9?
- Dowiesz się, jak zaufanie wpływa na sprzedaż online.
- Poznasz pięcioetapową koncepcję TRUST, czyli: Twórz relacje, Rozwijaj komunikację, Utrzymuj zaangażowanie, Satysfakcjonuj klientów, Transformuj w ambasadorów.
- To okazja do networkingu z przedsiębiorcami i managerami e-commerce.
Fashion Business Congress – e-commerce w modzie (14. edycja)
- Organizator: Promedia Jerzy Osika
- Data: 17 września 2025, 9:30–16:30
- Miejsce: Sound Garden Hotel, Warszawa
- Cena: bezpłatnie (dla branży fashion, max. 2 os.); 490 zł + VAT dla kolejnych; 602,70 zł dla osób spoza branży
- Stopień: dla firm z branż mody, dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów sprzedaży i marketingu czy właścicieli firm sprzedających online.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji Fashion Business Congress?
- Opracujesz skuteczną strategię sprzedaży online,
- Dowiesz się, jak wykorzystywać AI i aplikacje sprzedażowe w modzie.
- Poznasz sposoby optymalizacji polityki zwrotów i zwiększania konwersji.
- To okazja do networkingu z przedstawicielami branży fashion.
Getcommerce 2025
- Organizator: GetCommerce
- Data: 17 września 2025
- Miejsce: Hotel Radisson Blu, Sopot
- Cena: standard – 982,77 zł brutto; premium – 1228,77 zł brutto (dodatkowe nagrania i warsztaty)
- Stopień: dla właścicieli e-commerce, dla dyrektorów e-commerce, dla ludzi zarządzających marketingiem, dla firm, które chcą zwiększyć ROI z działań marketingowych i sprzedaż w sklepach internetowych.
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji Getcommerce 2025?
- Zdobędziesz wiedzę, jak skutecznie zwiększać ROI z działań marketingowych.
- Dowiesz się, jak rozwijać sprzedaż w małym i średnim e-commerce.
Wybierając wersję premium możesz skorzystać z praktycznych warsztatów. - To okazja do networkingu z managerami i właścicielami e-sklepów.
Online Marketing Camp
- Organizator: Forum Media
- Data: 22 września 2025 – 23 września 2025
- Miejsce: 22.09.2025 online, a 23.09.2025 (w Warszawie, dokładne miejsce nie zostało podane)
- Cena: basic – 798,27 zł brutto; gold – 1228,77 zł brutto (z warsztatem do wyboru); VIP (z warsztatem do wyboru) – 1351,77 zł brutto
- Stopień: dla każdego, kto chce poszerzyć swoją wiedzę na temat marketingu
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji Online Marketing Camp?
- Poznasz praktyki w reklamie w social mediach, SEO, Adsach, B2B i B2C.
W wersji pakietu Gold i VIP możesz wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez uznanych ekspertów (m.in. Artur Maciorowski, Witek Wrodarczyk, czy Michał Dziekoński). - Dowiesz się, jak analizować ścieżkę klienta i mierzyć efektywność kampanii.
- Drugi dzień to okazja do networkingu z uczestnikami w Warszawie.
Wydarzenia e-commerce październik 2025
W październiku także mam dla Ciebie 5 ciekawych propozycji eventów z branży.
Global Check-in – konferencja o ekspansji zagranicznej
- Organizator: Global Check-in
- Data: 1 października 2025
- Miejsce: Centrum Konferencyjne ADN, Warszawa
- Cena: 149 zł (bilet imienny, nieprzekazywalny)
- Stopień: dla małych i średnich przedsiebiorców (MŚP)
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji Global Check-in?
- Zdobędziesz wiedzę o cross-border e-commerce i sprzedaży zagranicznej.
- Skorzystasz z bezpłatnych konsultacji z ekspertami ds. prawa, logistyki i ekspansji.
- Poznasz innych przedsiębiorców planujących rozwój globalny.
- Otrzymasz praktyczne informacje do zaplanowania ekspansji.
Festiwal SEO 2025 – Katowice (13. edycja)
- Organizator: Silesia SEM
- Data: 10 października 2025, 13:00–21:00 + afterparty
- Miejsce: Międzynarodowe Centrum Kongresowe, Katowice
- Cena: standard – 488,31 zł; premium – 549,81 zł (z afterparty)
- Stopień: dla specjalistów i osób zainteresowanych nowinkami z branży SEO
Dlaczego warto wziąć udział w Festiwalu SEO 2025?
- Dowiesz się o najnowszych trendach w SEO, AI (pewnie będzie mowa o AI Overviews) i automatyzacji.
- Poznasz praktyczne case studies i rozwiązania do wdrożenia.
- To kolejna opcja do networkingu z praktykami i ekspertami.
Dodatkowo możesz pójść na afterparty sprzyjające luźnemu budowaniu kontaktów.
Ecommerce Event 4.0
- Organizator: zespół Emarketing.pl i Ecommerce.pl
- Data: 15 października 2025, 10:00–17:00
- Gdzie: Multikinio, Złote Tarasy, Warszawa (afterparty Velvet Bar)
- Cena: konferencja na promocji 299 zł netto, konferencja + afterparty na promocji 549 zł netto
- Stopień: dla specjalistów e-commerce i marketingu, freelancerów, agencji, partnerów technologicznych, każdego, kto sprzedaje online.
Dlaczego warto wziąć udział w Ecommerce Event 4.0?
- Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat świata e-commerce.
- Znajdziesz gotowe rozwiązania i integracje, które możesz wdrożyć od razu w swoim sklepie.
- Zobaczysz, jak inni skalują i automatyzują swoje biznesy w oparciu o konkretne dane.
Beomni 2025
- Organizator: setup.pl
- Data: 22 października 2025,
- Gdzie: Wrocław
- Cena: akredytacja medialna bilet bezpłatny, bilet normalny – konferencja i warsztaty za 750 zł, bilet normalny – konferencja za 400 zł, bilet dla sklepów, sprzedawców internetowych, producentów i dystrybutorzy na konferencję. i warsztaty za 350 zł, a na samą konferencję za 200 zł.
- Stopień: dla specjalistów i entuzjastów e-commerce, których interesuje sprzedaż wielokanałowa.
Dlaczego warto wziąć udział w Beomni 2025?
- Zdobędziesz nową perpsektywę na skalowanie swojej firmy i optymalizacji kosztów.
- Poznasz tajniki najnowszych trendów i innowacji w e-commerce.
- Będziesz mógł/mogła wziąć udział w dyskusjach panelowych, warsztatach, czy konsultacjach z doradcami podatkowymi czy ekspertami z branży.
- Pod koniec wydarzenia możesz wziąć udział w quizie online z nagrodami dla zwycięzców.
E-commerce Warsaw Expo (targi eHandlu)
- Organizator: Infoguru Sp. z o.o.
- Data: 24 października 2025, 10:00–17:00
- Gdzie: EXPO XXI, Warszawa, Prądzyńskiego 12/14
- Cena: bilety wkrótce na stronie
- Stopień: dla każdego, kto interesuje się branżą e-commerce lub chce zostać wystawcą i zaprezentować swoją markę wśród (jak podaje strona E-commerce Warsaw Expo) 5 tysięcy profesjonalistów.
Dlaczego warto wziąć udział w E-commerce Warsaw Expo?
- Weźmiesz udział w największych targach e-commerce w Polsce.
- Skorzystasz z warsztatów i prelekcji prowadzonych przez ekspertów.
- Poznasz nowości technologiczne i rozwiązania dla e-sklepów.
- Możliwość networkingu z tysiącami uczestników i wystawców takich jak Empik, Paxy, PayPal czy Cyber Folks.
Z własnego doświadczenia polecam Ci, wziąć udział w takim doświadczeniu, szczególnie, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z e-commerce, tutaj linkuję do mojego wpisu na temat Warszawskich Targów Ehandlu z kwietnia 2025. Może pomoże Ci w podjęciu decyzji.
I Love Marketing & Technology Festival
- Organizator: Sprawny Marketing
- Data: 29–30 października 2025
- Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie
- Pakiety i ceny (all pass 4997 zł netto):
- I love marketing: standard 1097 zł netto, premium 1397 zł netto, VIP 1697 zł netto;
- I love e-commerce: standard 997 zł netto, premium 1297 zł netto, VIP 1597 zł netto;
I love HR: standard 997 zł netto, premium 1297 zł netto, VIP 1597 zł netto;
I love PRO agenci AI: standard 1797 zł netto, premium 1997 zł netto, VIP 2197 zł netto; - I love social media: standard 997 zł netto, premium 1297 zł netto, VIP 1597 zł netto;
- I love AI: standard 997 zł netto, premium 1297 zł netto, VIP 1597 zł netto;
- Social Media + Marketing: standard 1897 zł netto, premium 2497 zł netto, VIP 3097 zł netto;
- PRO agenci AI + AI: standard 2597 zł netto, premium 3097 zł netto, VIP 3597 zł netto;
- Marketing + AI: standard 1897 zł netto, premium 2497 zł netto, VIP 3097 zł netto;
- E-commerce + AI: standard 1797 zł netto, premium 2397 zł netto, VIP 2997 zł netto.
- Stopień: dla osób, które szukają praktycznej wiedzy i case studies niezależnie od poziomu swojego zaawansowania i miejsca pracy.
Dlaczego warto wziąć udział w festiwalu I Love Marketing & Technology?
- Poznasz najnowsze trendy w marketingu, AI, social media, HR i e-commerce.
- Możesz wziąć udział w formule 18-minutowych prezentacji (jak znane wykłady TED Talks).
- Możesz wybrać ścieżkę albo pakiet, na który masz ochotę
- W skrócie, wybierz, jeśli masz ochotę na case studies, strategie, networking, edutainment.
Wydarzenia e-commerce listopad 2025
To ostatni miesiąc z naszego zestawienia i podrzucam Ci dwa fajne wydarzenia, na które możesz zerknąć.
II Forum B2B Commerce Transformation
- Organizator: brave.
- Data: 4 listopada 2025
- Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
- Cena: od 1995 zł netto/osoba (inne pakiety: 2995 zł – 5995 zł netto)
- Stopień: dla specjalistów wyższego i średniego stopnia, szczególnie dla producentów i dystrybutorów.
Dlaczego warto wziąć udział w B2B Commerce Transformation?
- Weź udział, jeśli interesuje Cię temat przewodni – jak dziś budować przewagę konkurencyjną na rynku B2B?
- Do wyboru masz prelekcje i wielu ekspertów z różnych branż (budowlana, farmaceutyczna, retail).
- Jeśli lubisz różnorodne formy: case studies, panele, fireside chaty, networking.
- Masz tam możliwość zdobycia praktycznej wiedzy od praktyków najwyższego szczebla, szczególnie w zakresie sprzedaży i rozwiązań dla firm B2B
Infoshare Katowice
- Organizator: Infoshare
- Data: 24 – 25 listopada 2025
- Miejsce: MCK Katowice
- Cena: do wyboru masz bilet studencki – 121,77 zł brutto, standard – 552,27 zł brutto, premium – 921,26 zł brutto i All-In-One – 2458,77n zł brutto.
- Stopień: Wybierz bilet bazując na tym, czy dopiero zaczynasz w branży, jesteś liderem zespołu, ekspertem C-lvl czy partnerem, który chce wyprzedzać trendy i poszerzyć swoje kontakty.
Dlaczego warto wziąć udział w Infoshare Katowice?
- Jeśli interesują Cię tematy z zakresu biznesu, ai czy R&D.
- Będziesz mógł/mogła zobaczyć wystąpienia ekspertów ze świata IT i binesu,
- Po konferencji dostaniesz dostęp do nagrań,
- Będziesz mógł/mogła wziąć udział w szybkich spotkaniach z prelegentami (speed dating) czy round tables – dyskusjach wokół konkretnych branżowych tematów.
Wydarzenia e-commerce 2025 – Podsumowanie
Jak sam/sama widzisz, wydarzenia e-commerce na jesień 2025 to prawdziwe żniwa dla branży e-commerce, SEO i marketingu. Ostatnio technologiczny świat niesamowicie pędzi do przodu, dlatego polecam Ci znaleźć chociaż jedno wydarzenie dla siebie. Podrzucam Ci też rady eksperta Marcina Majznera na temat tego, jakie konferencje e-commerce wybrać w 2025/2026 roku.
Z własnego doświadczenia polecam Ci spróbować najpierw z mniejszym evenetem, a później zastanowić się nad większym wydatkiem. Oczywiście możesz też spróbować dostać się na wydarzenie e-commerce, jako partner!
Na jakie wydarzenie e-commerce 2025 warto pójść? Tabela
Wydarzenie |
Data |
Tematyka/Branża |
Miejsce |
Lunch z e-commerce #9 |
5 września 2025 |
e-commerce, customer experience, sprzedaż online, networking |
Warszawa |
Fashion Business Congress |
17 września 2025 |
e-commerce fashion, AI w sprzedaży, strategia online, zwroty i konwersje |
Warszawa |
Getcommerce 2025 |
17 września 2025 |
e-commerce, ROI marketingu, rozwój sprzedaży, praktyczne warsztaty |
Sopot |
Online Marketing Camp |
22–23 września 2025 |
marketing online, social media, SEO, Ads, B2B i B2C |
online + Warszawa |
Global Check-in |
1 października 2025 |
cross-border e-commerce, ekspansja zagraniczna, prawo i logistyka |
Warszawa |
Festiwal SEO 2025 |
10 października 2025 |
SEO, AI w wyszukiwaniu, automatyzacja, case studies |
Katowice |
Ecommerce Event 4.0 |
15 października 2025 |
e-commerce, gotowe inspiracje i rozwiązania dla biznesu online |
Warszawa |
Beomni 2025 |
22 października 2025 |
e-commerce, networking, strategie omnichannel, cross- border e-commerce |
Wrocław |
E-commerce Warsaw Expo |
24 października 2025 |
targi e-commerce, technologie, networking, wystawcy |
Warszawa |
I Love Marketing & Technology Festival |
29-30 października 2025 |
marketing, AI, social media, HR, e-commerce (można łączyć ścieżki tematyczne) |
Poznań |
II Forum B2B Commerce Transformation |
4 listopada 2025 |
B2B e-commerce, sprzedaż, przewagi konkurencyjne, transformacja biznesu |
Warszawa |
Infoshare Katowice |
24 – 25 listopada 2025 |
technologia, startupy, marketing, trendy digital |
Katowice |
Eventy e-commerce – najczęściej zadawane pytania
W takim przypadku najlepiej powinny Ci się sprawdzić wydarzenia e-commerce skierowane do szerokiego grona odbiorców, np. E-commerce Warsaw Expo. Moim zdaniem to świetny start, bo poznasz ogólne trendy i praktyczne case studies, a dodatkowo nie zapłacisz kroci, jeśli to nie temat dla Ciebie.
Nie! Każde wydarzenie e-commerce czy z marketingu ma różne poziomy, często dzieli się na panele otwarte dla początkujących i warsztaty eksperckie dla profesjonalistów. Dodatkowo, jeśli jesteś graczem takim, jak nasze Selly, warto również rozważyć partnerstwo na tego typu wydarzeniach.
Na rynku znajdziesz konferencje darmowe (np. Targi eHandlu), ale i takie za kilka tysięcy złotych, szczególnie za kompleksowe pakiety (np. I Love Marketing & Technology Festival). Ceny głównie zależą od stopnia intensywności danego wydarzenia, dodatkowych opcji żywieniowych, czy osób prowadzących prelekcje.
To zależy, ale na ogół tak, szczególnie, jeśli zależy Ci na networkingu i bezpośrednich rozmowach z ekspertami. Wtedy takie dodatkowe benefity, jak sesje Q&A, dostęp do nagrań czy spotkania VIP, będą dla Ciebie świetną opcją na poszerzenie wiedzy.
Tak, takie opcje też możesz znaleźć. Część organizatorów oferuje opcję online lub hybrydową. To dobre rozwiązanie, jeśli nie możesz dojechać na miejsce, ale chcesz być na bieżąco z trendami. Jednak w przypadku konferencji online polecam Ci dokładnie sprawdzić, kto będzie występował i, jak będzie wyglądać taki panel.
