Grupy cenowe i rabaty

Oprogramowanie Selly.pl posiada funkcje tworzenia dowolnej ilości grup cenowych i rabatowych, aby masowo zarządzać zniżkami cen produktów dla Klientów kupujących na ustalonych zasadach.

W menu ASORTYMENT / Grupy cenowe/rabatowe dostępne są trzy rodzaje rabatów:

  • rabaty wg zamówień – możliwość udzielenia rabatu na podstawie ilości lub kwot zamówień dokonanych w ustalonym okresie czasu.
  • rabaty wg ilości – możliwość tworzenia progów cenowych uzależnionych od ilości sztuk danego produktu
  • rabaty wg wartości – możliwość tworzenia progów cenowych uzależnionych od wartości zamówienia danego produktu

Przykładowa grupa rabatowa dla zamówień w kilku przedziałach wartości:

 

Wg zdefiniowanej powyżej tabeli klient detaliczny otrzyma rabat 5% za zamówienie powyżej 1000zł, 8% za zamówienie powyżej 3000zł i 10% rabatu za zamówienie powyżej 5000zł.

 

Stworzoną grupę rabatową należy przypisać do produktów w edycji produktu w sekcji Sprzedaż hurtowa:

 

Przypisanie grupy rabatowej do produktów można wykonać także masowo w menu NARZĘDZIA / Masowa zmiana danych: