Hurtownia internetowa B2B – rabaty i progi cenowe
Prowadząc sklep detaliczny na oprogramowaniu Selly możesz uzupełnić przychody o sprzedaż hurtową z wykorzystaniem funkcjonalnosci, które oferuje hurtownia internetowa b2b. Stworzone narzędzia pozwolą zarządzać innymi poziomami cen dla Klientów hurtowych lub przydzielać premie dla Klientów detalicznych w zależności od obrotów lub ilości dokonanych zamówień w ustalonym czasie.
Hurtownia Internetowa B2B w Selly
Definiowanie indywidualnych poziomów hurtowych cen dla produktów:
- przypisywanie ustalonych cen produktów w trzech poziomach
- przypisywanie produktów do grup rabatowych w celu masowego zarządzania zniżkami
- wyliczanie cen dla przydzielonej grupy rabatowej
Definiowanie rabatów:
- definiowanie trzech poziomów cen dla każdej grupy rabatowej
- definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego
- ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej liczby zamówień
- ograniczenie udzielenia rabatu dla minimalnej wymaganej sumy zamówień
- opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień o ustalonym statusie
- opcjonalne ograniczenie ustawień tylko dla zamówień złożonych w zadanym okresie czasowym
Definiowanie progów cenowych produktów:
- definiowanie progów cenowych uzależnionych od ilości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
- definiowanie progów cenowych uzależnionych od wartości zamawianych produktów z przypisaną grupą rabatową
- definiowanie rabatów od cen detalicznych oraz trzech poziomów rabatów od cen hurtowych osobno
- definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego
Przypisywanie rabatów do Klientów:
- przydzielanie konta Klienta do wybranego poziomu zniżek
- przydzielanie Klientowi indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia
Zamówienia i oferty:
- wprowadzanie zamówień w panelu administracyjnym bez konieczności podawania danych adresowych kupującego
- dodawanie produktów z ustalaniem własnych cen na poszczególne produkty, nadawanie rabatu na całe zamówienie lub obliczanie cen automatycznie wg przydzielonego poziomu rabatów dla klienta
- drukowanie lub wysyłanie na email oferty w pliku PDF z możliwością edycji szablonu oferty
- drukowanie lub wysyłanie na email pro formy w pliku PDF z możliwością edycji szablonu pro formy
Pozostałe funkcje:
- możliwość blokowania wybranych form płatności dla określonych grup klientów
- możliwość ukrycia cen detalicznych w sklepie
- możliwość zablokowania całego sklepu dla niezalogowanych i/lub nieaktywnych klientów
- możliwość stworzenia osobnej strony startowej hurtownii z formularzem rejestracji i logowania i innymi elementami widocznymi bez zalogowania
- możliwość automatycznego przypisywania nowych klientów do wskazanego poziomu rabatów
- wyświetlanie cen produktów z rabatem tylko dla zalogowanych Klientów
- zapis szczegółowych informacji o udzielonym rabacie przy zamówieniu
- możliwość stworzenia indywidualnego pliku XML z eksportem oferty dla odbiorców hurtownii