Marketing

Blog dla sklepu internetowego - strona 2 z 3

System monitoringu cen w sklepach internetowych

LivePrice, system monitorowania cen, monitorowanie cen w sklepie internetowym

LivePrice to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców i producentów, które pozwala na automatyczny monitoring cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. System może samoczynnie optymalizować ceny w sklepie internetowym założonym z wykorzystaniem naszego oprogramowania, aby dostosować je do działań konkurencji. Praca systemu jest w pełni automatyczna, co przekłada się na oszczędność czasu […]

Trendy w e-commerce na 2020 rok

trendy 2020, trendy w ecommerce, trendy sprzedaży 2020

Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że w 2019 roku już 62% internautów dokonuje zakupów przez internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a także dają większe możliwości wyboru. Razem z upływającym czasem zmieniają się jednak […]

Jak wypromować sklep internetowy? – Strategia marketingowa

jak wypromować sklep internetowy, gdzie promować sklep internetowy, reklama sklepu internetowego, strategia sklepu internetowego

Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce – Jak to zrobić?

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce

Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?

Jak wykorzystać sponsoring w marketingu firmy?

sponsoring w marketingu

Sponsoring w marketingu jest powszechnie znanym i coraz szerzej stosowanym kanałem promocji marki, eksponowania jej wartości i budowania świadomości wśród konsumentów. Obecnie form sponsoringu wyróżnia się tak dużo, że trudno wymienić je wszystkie, lecz warto przybliżyć co najmniej kilka pojęć z nim związanych i aspektów prawnych. Dzięki temu będziemy mieli okazję skutecznie wykorzystać kanał przy […]

Sklep i współpraca z blogerami – Kreatywna promocja produktów

sklep współpraca z blogerami, influencer marketing, propozycja współpracy dla blogerów, post sponsorowany

Współpraca z blogerami to jedna z nieodłącznych części strategii sklepów internetowych niezależnie od branży. Odpowiednio dobrani blogerzy stwarzają możliwość kreatywnej promocji produktów, nadają autorytet marce, a także wpływają na swoją społeczność polecając produkt w sposób autentyczny. Niestety podczas tego typu działań marketingowych i selekcji blogerów łatwo można się pomylić i rozpocząć współpracę, która nie przyniesie […]

Newsletter – Czy warto wdrażać email marketing w sklepie internetowym?

newsletter w sklepie internetowym

Newsletter to jedno z najpopularniejszych, a jednocześnie skutecznych narzędzi marketingu i komunikacji z klientami w sklepie internetowym. Mimo licznych zalet, jakie wiążą się z prowadzeniem działań marketingowych tym kanałem często wymaga on długotrwałej budowy bazy i zadbania o wszystkie procedury związane z bezpiecznym zbieraniem i przetwarzaniem danych użytkowników. Dlaczego mimo wszystko warto zdecydować się na […]

Live chat w sklepie internetowym – Jak może zwiększyć sprzedaż?

Live chat w sklepie internetowym

Live chat w w sklepie internetowym przestaje stać w cieniu newsletterów i innych narzędzi budowania relacji z klientem. Nie ma wątpliwości, że tego typu rozwiązanie zwiększa sprzedaż i znacząco wpływa na poziom zadowolenia klienta. Dzięki narzędziu, jakim jest czat w sklepie internetowym użytkownik może dokonać zamówienia szybciej otrzymując odpowiedzi na każde zadane pytanie w czasie […]

Jak stosować język korzyści w opisach produktów, kategorii i na stronie głównej?

Jak stosować język korzyści w opisach produktów, kategorii i na stronie głównej?

Znaczna większość osób spotkała się choćby raz z takim pojęciem, jak język korzyści. To jeden z elementów skutecznej sztuki sprzedaży, a szczególnie często można wykorzystać go w sklepie internetowym. Zaimplementujemy go niezależnie od tego, czy piszemy opisy produktów, teksty na bloga, czy projektujemy wezwania do działania (CTA). Poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć swojego klienta w […]

Selly na Targach eHandlu – Relacja z targów w Krakowie – 17.04.

Selly na Targach eHandlu - Relacja z targów w Krakowie - 17.04. - Projekt produktu

Targi eHandlu to jedno z największych podobnego rodzaju wydarzeń w branży ecommerce. Nie mogło zabraknąć tam selly, gdyż podobnie jak w podczas listopadowych targów w Warszawie i zeszłorocznych w Krakowie, zdecydowaliśmy się na przyjazd. Okazuje się, że to nie tylko okazja do zaprezentowania oprogramowania i przedstawienia możliwości nowym użytkownikom ale też dyskusja z obecnymi klientami […]

InstaStory – Skuteczny kanał promocji dla e-sklepu

Marketing - kolejny

InstaStory to jedna z wielu funkcjonalności, jakie posiada Instagram. Zaraz po wprowadzeniu w sierpniu 2016 roku nieustannie zyskuje na popularności. InstaStories pozwala nam na dodawanie zdjęć i filmów o długości krótszej niż 15 sekund do relacji, która wyświetla się innym przez 24 godziny. Trudno wyobrazić sobie lepszy kanał do relacjonowania działań marki w czasie rzeczywistym, […]

Cross selling i up selling – Jak sprzedawać więcej dbając o klienta?

Magazyn - Udział

Cross selling i up selling to pojęcia, które zdecydowanie warto znać, gdy jest się w posiadaniu sklepu internetowego. Techniki pozwalają znacznie zwiększyć sprzedaż i wartość jednego zamówienia klienta podczas jednej transakcji. Nawet jeżeli dotychczas nie spotkaliśmy się z powyższymi pojęciami, powinniśmy mieć świadomość, że podczas zakupów wspomniane techniki dotknęły nas wiele razy. Stosowane są zarówno […]

Komunikacja z klientem – Jak i gdzie obsługiwać użytkowników?

Protokół dostępu do wiadomości internetowych - E-mail

Komunikacja z klientem coraz częściej staje się tematem poruszanym wśród sprzedawców. Prowadząc sklep internetowy warto opracować strategię obsługi klienta tak, aby była dopasowana do jego preferencji. Powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na fakt, że użytkownicy trafiają na sklep internetowy za pomocą najróżniejszych kanałów. Czy w każdym z tych kanałów umożliwić komunikację z firmą? Jak rozmawiać […]

Zdjęcia produktów do sklepu internetowego i atrakcyjna ekspozycja – 4 sposoby

Krajowe Stowarzyszenie Wykonawców Systemów (NSCA) - Biznes

Zdjęcia produktów do sklepu internetowego to rzecz, nad którą zastanawia się wielu sprzedawców. Jak zaprezentować asortyment, aby klienci byli zainteresowani? Można znaleźć ogromną ilość odpowiedzi, jednak najważniejszy w tym przypadku okaże się wybór sposobu prezentacji do oferowanego towaru. Inaczej pokażemy klientowi interesujący mebel, a inaczej obraz lub nowe buty. Kreatywność w przedstawieniu asortymentu i fotografii […]

Budowanie społeczności wokół marki – Jak i gdzie to robić?

Marketing cyfrowy - Marketing

Najskuteczniejszym sposobem, który zatrzymuje klientów na dłużej jest budowanie społeczności wokół marki. Grupa ludzi, która ma chęć wymieniać się opiniami, przywoływać swoje propozycje nowych produktów i usług firmie nie pojawia się nagle. Wymaga to od każdego przedsiębiorstwa zintensyfikowanego zaangażowania, autentyczności i czasu. Zastanówmy się, co należy zrobić, aby zaprzyjaźnić się z klientami i sprawić, że […]

Lejek sprzedażowy – Jak ułożyć strategię sprzedaży w sklepie internetowym?

Wózek sklepowy - Logo

Lejek sprzedażowy konstruujemy po to, aby większa część z użytkowników, które zetkną się z naszym sklepem, po czasie dokonywała zakupu. Zwiększamy w ten sposób konwersję, a lejek można równie dobrze nazwać procesem sprzedaży, lecz za pomocą wyrażenia “lejek” łatwiej będzie nam zwizualizować sobie całość. Źle skonstruowany proces sprawi, że znaczna część użytkowników wypłynie podczas swojej […]

Wygląd sklepu internetowego – O co warto zadbać?

Handel elektroniczny - marketing e-commerce

Wygląd sklepu internetowego to jeden z czynników, który decyduje o sukcesie w sprzedaży. Każdy aspekt witryny i produktów ma znaczenie. Warto zadbać o odpowiednią szatę graficzną i inne wizualne aspekty sklepu na samym początku, aby wykazać profesjonalizm i znajomość trendów w firmie. Podczas lektury tekstu dowiedzą się Państwo, jak poprawić wygląd sklepu i na co […]

Narzędzia marketingowe, które zwiększają sprzedaż w sklepie internetowym

Usługa - Finanse

Sklep internetowy to nie tylko mechanizm umożliwiający przeprowadzenie skutecznej transakcji handlowej, ale również zestaw integracji i wbudowanych narzędzi, których zadaniem jest budować przewagę konkurencyjną i doprowadzić do tych transakcji. Oczywiście istnieje szereg rozwiązań zewnętrznych, np. systemy reklamowego Google czy Facebooka. Jednak nie można traktować ich jako czegoś zupełnie niezależnego, ponieważ warto, aby Twój sklep internetowy […]

Dlaczego remarketing to najważniejszy element marketingu sklepu internetowego?

optymalizacja wyszukiwarki - Wyszukiwarka

Sprzedaż to przede wszystkim budowanie zaufania, nawiązywanie relacji i rozwiązywanie problemów swoich klientów. Jeżeli potencjalny klient nie zna Twojej marki, czego naturalną konsekwencją jest to, że Ci nie ufa, to szansa na sprzedaż przy pierwszym kontakcie jest znikoma. Dlatego działania typu cold calling (np. telemarketing w call center) czy wysyłka mailingu do kupionej – czyli […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933