Liczba porzuconych koszyków rośnie, a Ty zastanawiasz się jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Poznaj 5 strategicznych sposobów na budowanie stałej społeczności wokół swojej marki. Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Oto jest pytanie. W czasach, w których konkurencja nieustannie rośnie, zdolność do utrzymania klienta staje się fundamentem sukcesu. Według badań utrzymywanie istniejących klientów może […]
Obsługa klienta
Blog dla sklepu internetowego
Komunikacja z klientem coraz częściej staje się tematem poruszanym wśród sprzedawców. Prowadząc sklep internetowy warto opracować strategię obsługi klienta tak, aby była dopasowana do jego preferencji. Powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na fakt, że użytkownicy trafiają na sklep internetowy za pomocą najróżniejszych kanałów. Czy w każdym z tych kanałów umożliwić komunikację z firmą? Jak rozmawiać […]
Jako sprzedawca internetowy doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że 99% osób, które odwiedza Twój sklep, mimo zainteresowania ofertą, nie dokonuje zakupu. Oczywiście można prowadzić działania, które zwiększą współczynnik konwersji, ale w tym artykule poruszymy kwestię aktywizacji klientów, ponieważ ten 1% jest kluczowy dla Twojego biznesu. Dlatego należy zadać sobie pytanie – co można zrobić, […]
Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w […]