Ile kosztuje sklep internetowy? Cena założenia sklepu w 2025 roku

Ilość wyświetleń artykułu: 338

Czas czytania: 16 minut

Ile kosztuje sklep internetowy

Sklep internetowy na pierwszy rzut oka wydaje się tanim oraz łatwym w prowadzeniu biznesem – przecież ograniczamy koszty takie jak zatrudnianie pracowników czy wynajem lokalu. Jednak założenie oraz posiadanie sklepu internetowego niesie za sobą wiele kosztów, które nie są od razu widoczne. Jeśli zastanawiasz się, jaki jest koszt sklepu internetowego, koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

W treści artykułu:

  • Poznasz koszt stworzenia sklepu internetowego zależnie od rodzaju oprogramowania
  • Dowiesz się, ile kosztuje utrzymanie sklepu internetowego
  • Zapoznasz się z dodatkowymi funkcjami, o które od początku lub z czasem warto wzbogacić prosty sklep internetowy
  • Znajdziesz informacje na temat płatności i dostaw w sklepie internetowym
  • Sprawdzisz, jak wygląda prowadzenie sklepu z formalnego, administracyjnego i marketingowego punktu widzenia
  • Poznasz koszt wdrożenia sklepu internetowego na platformie Selly i dowiesz się, dlaczego warto!

Założenie sklepu internetowego – ile to kosztuje?

Założenie sklepu internetowego jest obecnie dużo prostsze. Rynek e-commerce ciągle się rozwija, a Polska plasuje się w czołówce, jeśli chodzi o liczbę najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw internetowych. Dodatkowo stwarza szeroką, praktycznie nieograniczoną możliwość docierania do szerokich grup odbiorców – nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie i na świecie.

Z założeniem sklepu internetowego wiążą się jednak pewnie koszty. E-biznes można jednak rozkręcić od wkładu kilku tysięcy złotych i z czasem rozszerzać swoją sprzedaż online, a tym samym rozbudowując swój sklep internetowy.

Z czasem warto również rozszerzyć sprzedaż na inne kanały, takie jak platformy marketplace. W tym kontekście warto obsługiwać własny sklep internetowy oraz pozostałe kanały sprzedaży w jednym miejscu, co jest możliwe dzięki współczesnemu oprogramowaniu dla e-commerce.

Od czego zatem zależy koszt prowadzonych sklepów internetowych? Wszystko zależy od kwestii, które wyjaśniliśmy w artykule.

Ile kosztuje oprogramowanie sklepu?

Jednym z najważniejszych, a także początkowym kosztem sklepu internetowego jest wybranie właściwej platformy e-commerce. Zweryfikuj, jakie są potrzeby Twojej działalności oraz na czym najbardziej Ci zależy podczas prowadzenia swojego sklepu internetowego. Oceń również, czy posiadasz wystarczającą wiedzę, by samodzielnie zadbać o optymalizację strony pod pozycjonowanie sklepu i inne techniczne aspekty. Jeśli nie, nic straconego. Wówczas musisz jedynie wybrać sklep internetowy oparty o gotowe rozwiązanie, ale jednocześnie elastyczny i skalowalny, dzięki czemu przy okazji zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Będzie to podstawa do dobrze prosperującego biznesu, który może być oparty na jednym z czterech rodzajów oprogramowania – Open Source, SaaS, platformy oparte na licencji oraz platformy dedykowane.

Czynniki, które wpływają na wybór platformy:

  • ilość produktów
  • dostępne rozwiązania i funkcjonalność
  • potrzeby biznesowe
  • umiejętności techniczne
  • branża
  • potrzebny budżet
  • ostateczna cena sklepu internetowego

Darmowe oprogramowanie Open Source

Oprogramowanie oparte na platformie Open Source jest darmowe oraz wyjątkowo elastyczne, jeżeli chodzi o konfigurację sklepu internetowego. Za korzystanie z takiej platformy nie musisz płacić, jednak możesz skorzystać z pomocy wykwalifikowanych profesjonalistów.

Sklep internetowy działający na takiej platformie pozwala na nieograniczone zmiany oraz dopasowywanie za sprawą pełnego dostępu do kodu źródłowego. Osoba posiadająca umiejętności informatyczne bez problemu poradzi sobie z postawieniem sklepu od zera, jednak jeśli brakuje Ci takiej wiedzy, lepiej zainwestuj w kompetentnego dewelopera, który opracuje Twój sklep według Twoich potrzeb i wytycznych. W takim przypadku jednak ostateczny koszt sklepu internetowego radykalnie wzrasta, podobnie jak wydatki na jego utrzymanie, więc bez zaawansowanej wiedzy, sklepu internetowego na platformie open source nie należy traktować jak darmowego rozwiązania.

Charakterystyka sklepu internetowego na platformie open source:

  • wymagane zaangażowanie czasu lub praca dewelopera
  • otwarty kod źródłowy
  • niezbędne posiadanie wiedzy z zakresu HTML i CSS

Oprogramowanie SaaS

Platformy typu SaaS, czyli Software as a Service, to inaczej platformy abonamentowe. Oprogramowanie abonamentowe polega na opłacaniu ustalonego abonamentu w wyznaczonym przez dostawcę czasie. W przypadku takiego rozwiązania otrzymuje się gotowy szablon, który umożliwia wachlarz modyfikacji oraz wsparcie techniczne ze strony dostawcy. Takie oprogramowanie nie daje takich możliwości konfigurowania sklepu, jednak praca na gotowym szablonie pozwala na budowę sklepu nawet osobom bez wiedzy informatycznej.

Wybierając platformę SaaS, możesz precyzyjnie oszacować, ile kosztuje prowadzenie sklepu internetowego, bo model subskrypcyjny wiąże się ze stałą ceną i unikniesz dodatkowych wydatków, jak w przypadku narzędzia open source. Dodatkowym atutem sklepów internetowych utworzonych na platformie abonamentowej jest właściwe natychmiastowe uruchomienie, takie sklepy nie muszą czekać na budowę sklepu internetowego przez deweloperów. Po dokonaniu opłaty otrzymujemy gotowy sklep internetowy. Takim oprogramowaniem jest Selly.

Sprawdź sam podczas założenia sklepu initernetowego na darmowym okresie 14 dni testów.

Charakterystyka sklepu internetowego na platformie SaaS:

  • niskie koszty wejścia
  • nie wymaga wiedzy programistycznej
  • gotowe rozwiązanie
  • wiele gotowych integracji
  • stałe koszty
  • bezpłatne wsparcie techniczne
  • darmowy hosting

Dedykowane oprogramowanie sklepu

Kolejnym możliwym rozwiązaniem jest zamówienie indywidualnego sklepu internetowego. Niektórzy sprzedawcy decydują się na taki krok, na przykład gdy potrzebują niezwykle wyspecjalizowanych i zindywidualizowanych rozwiązań. Niestety dedykowany sklep internetowy jest drogi, a dodatkowe koszty pojawiają się między innymi w momencie przygotowywania rozszerzeń funkcjonalnych sklepu. Na samo wdrożenie należy poczekać nawet kilka miesięcy, a gotowe oprogramowanie nie jest dobrze przetestowane. Kto w takim razie korzysta z tego rozwiązania?

Profesjonalne sklepy internetowe wymagają szczególnych rozwiązań „szytych na miarę”, rozwiązaniem dla takich biznesów jest dedykowane oprogramowanie. Takie rozwiązanie sprawdza się, gdy sklep internetowy posiada nietypowe produkty, które wymagają szczególnych integracji z innymi systemami.

Dedykowane oprogramowanie sklepu internetowego jest najdroższym rozwiązaniem, ponieważ każda integracja w system wymaga wprowadzenia przez programistę obytego z działaniem danego systemu. Daje to jednak nieograniczone możliwości modyfikacji oraz dopasowywania do potrzeb Twojego biznesu.

Charakterystyka dedykowanego sklepu internetowego:

  • skalowalność sklepu internetowego, ale przy dodatkowych kosztach
  • długie oczekiwanie na wdrożenie sklepu
  • stosunkowo duża elastyczność rozwiązania
  • wysokie koszty budowy i utrzymania sklepu

Platformy na płatnej licencji

Ten typ platformy skierowany jest przede wszystkim do wielkich przedsiębiorstw, które wymagają mocno rozbudowanego oprogramowania. Sklep internetowy zbudowany na płatnej licencji oferuje wiele zaawansowanych możliwości, takich jak systemy B2B, narzędzia analityczne oraz marketingowe, dopasowane do potrzeb właściciela sklepu.

Platformy te, dostępne są na zasadzie licencji kupowanej przeważnie na rok, a ich cena może sięgać nawet kilkudziesięciu tysięcy. Dodatkowo koszt sklepu internetowego prowadzonego na licencji wymaga opłacenia agencji, która wspiera klienta podczas prowadzenia sklepu.

Charakterystyka sklepu internetowego na płatnej licencji:

  • gotowy sklep internetowy z ogromną liczbą funkcji
  • najwyższy koszt stworzenia sklepu internetowego spośród wszystkich możliwości

Koszty w sklepie internetowym – domena, hosting oraz certyfikat SSL

Kolejne koszty jakie czekają posiadacza sklepu internetowego to koszt domeny, hostingu oraz certyfikatu SSL. Są to niezbędne aspekty do funkcjonowania biznesu internetowego. Warto pamiętać, że jeśli zdecydujesz się na stworzenie sklepu internetowego na platformie SaaS, masz szansę uniknąć tych wydatków, bo często są one wliczone w cenę usługi. To dobre rozwiązanie w przypadku sklepów internetowych, którym zależy na szybkim ładowaniu się strony, bo sprawdzeni dostarczyciele oprogramowania mocno dbają o ten aspekt funkcjonowania sklepu.

Domena – ile kosztuje?

Dobra nazwa to część sukcesu prowadzonego biznesu. Właściwa domena będzie atrakcyjna, jeśli będzie krótka, chwytliwa i nawiązująca do tego, jaki sklep posiada asortyment. Dzięki temu Twój sklep będzie bardziej widoczny dla nowych klientów.

Koszt hostingu

Hosting, czyli serwer jest miejscem, w którym przechowywany jest sklep internetowy, wszystkie pliki oraz foldery, a także miejsce, w którym zainstalowana jest platforma e-commerce.

Sklep internetowy działający na oprogramowaniu abonamentowym zapewnia hosting w cenie, dla pozostałych rozwiązań konieczne jest dodatkowe opłacenie hostingu, w których dobrym rozwiązaniem będzie hosting VPS lub współdzielony SSD. Nawet prosty sklep internetowy powinien powstać na szybkim serwerze, bo powolne działanie strony zniechęca potencjalnych klientów, a także negatywnie wpływa na pozycjonowanie sklepu.

Koszt certyfikatu SSL

Certyfikat bezpieczeństwa SSL jest już niemal koniecznością przy prowadzeniu biznesu przez Internet. Jego zadaniem jest zabezpieczanie transakcji internetowych, szyfrowanie danych oraz budowanie zaufania wśród klientów odwiedzających sklep. W oczach klientów jest to gwarancja bezpiecznych zakupów.

Kolejną funkcją certyfikatu SSL jest „zielona kłódka” określająca poziom zabezpieczenia sklepu internetowego oraz lepsza pozycja sklepu w wyszukiwarkach internetowych.

Koszt certyfikatu bezpieczeństwa sklepu internetowego waha się w granicach od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Niestety nie można pomijać tego wydatku, bo w przeciwnym razie strona sklepu internetowego nie będzie budziła zaufania wśród potencjalnych klientów.

Projekt sklepu internetowego

Twój sklep internetowy wizualnie powinien być dopasowany do wygody użytkownika, preferencji grupy docelowej, identyfikacji wizualnej marki oraz asortymentu, jaki planujesz sprzedawać.

Platformy abonamentowe oferują gotowy szablon sklepu internetowego w cenie opłacanego abonamentu. Jest to dobre rozwiązanie dla osób, które nie wymagają specjalnego dopasowania i chcą się skupić przede wszystkim na produktach, natomiast możliwe modyfikacje pozostawiają dostawcy platformy. Bez względu na to, czy to pomysł na biznes w domu czy jakikolwiek inny. Koszt sklepu internetowego wzrasta, gdy zdecydujesz się na płatny szablon. Taka inwestycja może szybko się zwrócić. Profesjonalny sklep internetowy dopasowany do charakterystyki klientów i wyróżniający się atrakcyjnym designem łatwiej przyciągnie konsumentów.

Sytuacja wygląda nieco inaczej w przypadku pozostałych platform. Jeżeli szata graficzna Twojego sklepu powinna być wyjątkowa, wyróżniać się oraz być dopasowana do szczególnych potrzeb konieczne będzie zainwestowanie w pomoc wykwalifikowanego grafika. Profesjonalny sklep internetowy powstający pod okiem wykwalifikowanego i doświadczonego grafika bez wątpienia będzie wpasowywał się w nawet najbardziej wymagające gusta. Indywidualny projekt graficzny to oprócz nietuzinkowego wyglądu, także wysoka cena. Dobry projekt graficzny sklepu internetowego może kosztować nawet kilkanaście tysięcy złotych.

Dodatkowe funkcjonalności sklepu

Dobrze prosperujący sklep internetowy, przynoszący korzyści finansowe, powinien posiadać w swojej ofercie funkcje ułatwiające zakupy klientom. Niemal 75% osób dokonujących zakupów przez Internet przerywa proces zakupowy, a przeważnie jest to wina nieprawidłowej funkcjonalności sklepu. Warto zatem zwrócić uwagę, które z nich będą sprzyjać finalizacji zakupów w Twoim sklepie.

Systemy płatności w sklepie internetowym

Większość sklepów internetowych obecnie oferuje wiele możliwości, jeżeli chodzi o dokonywanie płatności. Ma to ułatwić dokonanie procesu zakupowego i pozwolić na wybór jak najwygodniejszego dla klienta środka płatności. Aby klient mógł wygodnie zapłacić za wybrane towary stosuje się:

  • PayU;
  • PayPal;
  • Przelewy24.

Nic dziwnego, że prym, jeśli chodzi o wybór metody płatności, wiodą szybkie płatności online realizowane za pomocą bramek płatniczych. Dla klientów jest to olbrzymie udogodnienie ze względu na automatyczne uzupełnianie danych oraz dokonanie płatności za pomocą kilku ruchów. Taka funkcja pozwala na natychmiastową opłatę za pomocą karty, przelewu czy aplikacji BLIK.

Mimo popularności szybkich przelewów, warto wprowadzić w sklepie internetowym również możliwość płacenia za pomocą bardziej tradycyjnych metod, takich jak:

  • przelew tradycyjny;
  • zakupy na raty;
  • płatność za pobraniem.

Platformy abonamentowe przeważnie oferują integrację z dostawcami metod płatności. Natomiast w przypadku innych platform, właściciel musi sam nawiązać współpracę z takimi dostawcami i liczyć się z dodatkowymi kosztami. Innymi słowy skorzystanie z usługi abonamentowej w praktyce dość często sprawia, że utrzymanie sklepu internetowego staje się tańsze niż w przypadku platform open source, zwłaszcza gdy weźmiesz pod uwagę również inwestycję swojego wolnego czasu.

Rodzaje dostaw w sklepie internetowym

Sklepy internetowe powinny być wyposażone w różne możliwości wysyłki, tak, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb klienta. Warto umożliwić klientowi takie metody dostaw jak:

  • wysyłka kurierem;
  • wysyłka do paczkomatu;
  • wysyłka Pocztą Polską;
  • odbiór własny.

O ile za możliwość odbioru własnego nie poniesiesz żadnych kosztów, tak każda inna forma wymusi na Tobie nawiązanie współpracy między innymi z firmami kurierskimi. Cena sklepu internetowego na platformie abonamentowej, podobnie jak w przypadku płatności, bardzo często obejmuje również integrację z platformami kurierskimi, które dają sprzedawcy dostęp do oferty wielu przewoźników. To bardzo ważne, ponieważ coraz bardziej wymagający konsumenci, wybierając sklep internetowy, zwracają uwagę na warunki dostawy i mają w tym zakresie wyraźne preferencje.

Prowadzenie sklepu internetowego

Założenie sklepu internetowego i wyposażenie go w odpowiednie narzędzia to dopiero połowa drogi, jeśli chcesz być właścicielem sklepu, który spełnia oczekiwania klientów powinieneś zająć się właściwą oraz jakościową obsługą sklepu.

Sklep internetowy – regulamin, polityka prywatności

Stworzenie sklepu internetowego wymaga regulacji prawnych. Wielu właścicieli sklepów internetowych zapomina lub pomija kwestie związane z regulaminem sklepu oraz polityką prywatności, które są podstawą prawną umowy zawieranej z klientem.

Odpowiednio opracowany regulamin powinien być dopasowany do specyfiki Twojego sklepu internetowego, a także regulować wszelkie kwestie związane z jego działaniem – wysyłkami, zwrotami, reklamacjami oraz płatnościami. Odpowiednio opracowany regulamin w branży e-commerce to gwarancja bezpieczeństwa, dlatego warto powierzyć opracowywanie go wykwalifikowanym osobom zajmującym się prawem w handlu internetowym.

Wprowadzanie produktów do sklepu internetowego

Wprowadzanie produktów do sklepów internetowych to monotonna i długotrwała praca. O ile Twój sklep zajmuje się sprzedażą małej ilości produktów, nie powinno to stwarzać problemów, o tyle problem pojawia się w przypadku większych sklepów. Duże sklepy posiadające szeroki asortyment, który sprzedaje się masowo wymagają ciągłej obsługi. Jeżeli nie chcesz tracić czasu na mozolne wprowadzanie produktów do sklepu – warto zlecić to działanie firmie zewnętrznej. Przeważnie w takich firmach ceny zaczynają się od kilku złotych za sztukę.

Opisy produktów w sklepie internetowym

Kluczem do sukcesu w sklepach internetowych jest atrakcyjna i pełna informacja o sprzedawanych produktach. Opisy produktów oraz ofert mają ogromny wpływ na odbiór przez potencjalnych klientów, a także na pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

Utrzymanie sklepu internetowego na wysokiej pozycji wymaga oryginalnych tekstów. Nie idź na łatwiznę – Google od razu wykryje skopiowany tekst. Jeżeli nie masz czasu lub nie potrafisz pisać interesujących opisów, skorzystaj z firm specjalizujących się w takim działaniu. Jest to wydatek rzędu kilkunastu – kilkudziesięciu złotych za sztukę.

Profesjonalne zdjęcia produktów

Klienci uwielbiają dobrej jakości zdjęcia, dzięki którym mogą dokładnie sprawdzić jak wygląda produkt, który chcieliby zakupić. Wirtualne zakupy uniemożliwiają fizyczny kontakt z towarem, dlatego to właśnie zdjęcia sprzedają Twój produkt.

Nie warto oszczędzać na właściwej prezencji sprzedawanych towarów, a sesje zdjęciowe warto zlecać profesjonaliście specjalizującemu się w fotografii produktowej.

Dodatkowe koszty podczas prowadzenia sklepu internetowego

Zastanawiając się ile kosztuje sklep internetowy należy wziąć pod uwagę również dodatkowe koszty, które w pierwszej chwili nie są widoczne. W koszt założenia sklepu internetowego oraz jego prowadzenia wliczają się również koszty administracji, obsługi oraz marketingu, które mają na celu ciągłą poprawę działania i funkcjonalności sklepu.

Sklep internetowy – cena założenia działalności gospodarczej

Jeśli zdecydujesz się założyć sklep internetowy, musisz  mieć na uwadze koszty związane z założeniem działalności gospodarczej. Chcąc prowadzić legalny biznes w Internecie musisz założyć własną działalność. Samo założenie działalności jest bezpłatne, ale wiąże się z comiesięcznymi opłatami, takimi jak składki ZUS, podatki czy księgowość.

Dodatkowo należy pamiętać, że założona działalność gospodarcza ułatwia współpracę z hurtowniami, dostawcami oraz firmami kurierskimi.

Administracja i obsługa sklepu internetowego

W koszt prowadzenia firmy internetowej należy wliczyć koszty związane z administracją, takie jak prowadzenie kopii zapasowych, aktualizacje czy zmiany z rozbudową stron.

Sklepy funkcjonujące na abonamencie nie muszą martwić się o sprawy związane z bieżącą obsługą, usuwaniem usterek oraz bezpieczeństwem sklepu. Natomiast strony funkcjonujące na innym modelu niż model SaaS, muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami za administrację stron internetowych.

Marketing sklepu internetowego

Niezwykle istotną kwestią wpływającą na to ile kosztuje sklep internetowy są działania promocyjne i marketingowe, dzięki którym klienci poznają Twój sklep.

Na rozpoznawalność marki w Internecie składają się takie działania jak promocje sklepu w mediach społecznościowych, marketing internetowy, kampanie prowadzone na Facebooku oraz skupiające się na content marketingu. Równie istotną kwestią jest pozycjonowanie stron oraz reklamy Google.

Kampanie reklamowe mogą być jednak kosztowne. Działania promocyjne mające dotrzeć do szerokiego grona osób mogą kosztować nawet kilka tysięcy.

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego na Selly?

Początkujący sprzedawcy oraz osoby, które przenoszą swój stacjonarny handel do sieci najchętniej wybierają wdrożenie sklepu internetowego w oparciu o platformę SaaS, bo jest to rozwiązanie najwygodniejsze, a często także najtańsze. Z takiego narzędzia chętnie korzystają także użytkownicy platform marketplace, którzy pragną wzbogacić dotychczasowe kanały sprzedaży o własny sklep internetowy. Najtańszy, w pełni funkcjonalny gotowy sklep internetowy oferuje obecnie platforma Selly. Poznaj zalety naszej oferty, w której koszt stworzenia sklepu internetowego i jego utrzymania ogranicza się nawet do 49 zł miesięcznie.

Zalety Twojego sklepu internetowego na platformie Selly:

  • Najniższa na rynku cena abonamentu za w pełni funkcjonalny sklep internetowy
  • Prosty w obsłudze panel klienta i zaawansowana pomoc techniczna
  • Dodatkowe funkcje i rozszerzenia sklepu internetowego w ramach abonamentu
  • Dostosowanie sklepu internetowego do charakterystyki poszczególnych branż
  • Niezawodny hosting, gwarantujący szybkie ładowanie strony
  • Optymalizacja strony pod pozycjonowanie SEO sklepu internetowego
  • Możliwość importowania produktów z dowolnej hurtowni
  • Wygodna automatyzacja zamówień w sklepie internetowym

Wiedząc, ile kosztuje sklep internetowy na platformie SaaS, wciąż masz wątpliwości, czy poradzisz sobie z jego obsługą? W takim razie wypróbuj Selly za darmo przez 14 dni i przekonaj się, że administracja małego sklepu internetowego nie jest trudna!

Ile kosztuje sklep internetowy – podsumowanie

Mimo, że otwarcie sklepu internetowego jest obecnie niezwykle proste oraz dostępne praktycznie dla każdego wiąże się z koniecznością pokrycia pewnych kosztów. Jak widzisz nie ma jednoznacznej odpowiedni na to ile kosztuje sklep internetowy, ponieważ zależy to od wielu czynników.

Działania Twojej firmy składają się na finalną cenę sklepu internetowego, a musisz w to wliczyć jego obsługę, oprawę graficzną i tekstową, zabezpieczenie biznesu, integracje, a nawet koszty uregulowań prawnych.  Koszty sklepu internetowego zależą również od platformy, na jakiej zdecydujemy się otworzyć swoją stronę internetową. Wcześniejsze rozeznanie w tym, jakie możliwości oferują konkretne platformy pozwoli uniknąć ukrytych kosztów, które na pewno nie są mile widziane, zwłaszcza na samym początku prowadzenia firmy. Najlepsze sklepy internetowe często powstają na platformach SaaS.

 

FAQ

Jeśli posiadasz wiedzę programistyczną, samodzielne postawienie sklepu internetowego na oprogramowaniu open source i darmowym szablonie jest praktycznie darmowe. Koszty pojawiają się w momencie uruchomienia działalności. Należą do nich między innymi hosting, domena, certyfikat SSL, usługi związane z płatnościami i dostawami oraz ewentualne rozszerzenia i funkcje. Z tego powodu trudno oszacować, ile kosztuje sklep internetowy.

Zupełnie inaczej prezentuje się model SaaS, czyli gotowy sklep internetowy w ramach subskrypcji. Na platformie Selly usługa jest obecnie dostępna już za 49 zł miesięcznie i jest to najtańsza oferta na rynku.

Najbardziej kosztownym rozwiązaniem pozostaje dedykowany sklep internetowy bądź sklep stworzony w oparciu o płatną licencję. Taki model w praktyce jest wykorzystywany wyłącznie przez największych sprzedawców.

Jeśli zamierzasz otworzyć sklep internetowy na platformie SaaS, jedynym wydatkiem może okazać się miesięczny abonament, pod warunkiem, że wybierzesz dropshipping, czyli wysyłkę towaru bezpośrednio z hurtowni, albo będziesz handlować samodzielnie produkowanym towarem. W przeciwnym razie musisz dodatkowo uwzględnić koszt zatowarowania sklepu i ewentualnego magazynowania produktów.
Obecnie właściciele sklepów internetowych korzystających z platform SaaS nie muszą posiadać wiedzy programistycznej i technicznej. Dobrym tego przykładem jest Selly z wygodnym i intuicyjnym panelem klienta, a także rozbudowanym wsparciem technicznym. Administracja dużego sklepu internetowego wcale nie musi być trudna!
Wszystko zależy od cennika oferowanego przez dostawcę usługi. Na platformie Selly jedynym kosztem pozostaje miesięczny abonament. Nie pobieramy od naszych użytkowników prowizji od sprzedaży.
Tak! W Selly udostępniamy naszym klientom możliwość bezpłatnego korzystania z naszej platformy przez 14 dni. To wystarczający czas, by przekonać się, czy nasza oferta jest korzystna!

Adrian Prędkiewicz

Adrian Prędkiewicz
Marketing Manager

Marketing Manager w Selly. Planuje, wdraża i ulepsza działania marketingowe dla firm z branży usługowej, B2B i e-commerce zwiększając ich rentowność. Związany z digital marketingiem od lat. Doradza w zakresie strategii, wykorzystywania AI (sztucznej inteligencji), kampanii reklamowych i analityki.

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego. Lubi czytać, ćwiczyć i ścigać się na gokartach.

Wypróbuj Selly bez ryzyka!

Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933