Zgodnie z Europejskim Aktem Dostępności od 28 czerwca 2025 WCAG ma być standardem. Czy Twój sklep jest na to gotowy? Jeśli nie jesteś pewie, audyt dostępności WCAG 2.2 AA jest dla Ciebie.
Blog dla sklepu internetowego
Masz sklep internetowy, a klienci nadal nie znają Twojej marki? Social media i krótkie formy wideo to Twój klucz do zwiększenia sprzedaży. Zuzanna Szcześniak, której własny e-commerce osiąga imponujące wyniki dzięki tworzeniu krótkich form wideo, podzieliła się w naszym podcaście Akademia Skalowania Sklepów swoimi sprawdzonymi metodami na tworzenie nie tylko angażujących, ale i korzystnych dla […]
Jak sprawić, by konsumenci zatrzymali się właśnie w Twoim sklepie? Poznaj siłę interaktywnych treści w e-commerce, które zmieniają scrollowanie w zakupy.
Kiedyś to było teraz to nie ma? Czyli, jak mierzyć sukces SEO sklepu, kiedy świat staje na głowie przez AI.
Zastanawiasz się, jak opakowania w e-commerce mogą wpłynąć na postrzeganie Twojej marki, zadowolenie klienta i, co najważniejsze, na Twoje zyski?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak efektywnie mierzyć działania użytkowników na Twojej stronie? Google Analytics 4 może stać się Twoim najlepszym przyjacielem
Czy Google AI Mode, wprowadzone na początku 2025 roku w USA znane również, jako Search Generative Experience (SGE), stanowi zagrożenie dla branży e-commerce?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Relacja z semKRK#23 oczami Selly, czyli wnioski specjalistki od contentu i podsumowanie branżowych ploteczek!
W dzisiejszym wpisie zagłębiamy się w świat kulis SEO w kontekście dużych sklepów internetowych, rozmawiając z Natalią Paciorek, SEO Managerem w grupie x-kom.
Przed Tobą transkrypcja odcinka Akademii Skalowania Sklepów Selly. Dzięki niej dowiesz się, jak powinna wyglądać automatyzacja komunikacji e-mail w branży e-commerce.
Liczba porzuconych koszyków rośnie, a Ty zastanawiasz się jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Poznaj 5 strategicznych sposobów na budowanie stałej społeczności wokół swojej marki. Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Oto jest pytanie. W czasach, w których konkurencja nieustannie rośnie, zdolność do utrzymania klienta staje się fundamentem sukcesu. Według badań utrzymywanie istniejących klientów może […]
Kluczem do sukcesu marketingowego i sprzedażowego są odpowiednio zaplanowane treści dla sklepu internetowego. Jak je tworzyć dowiesz się w odcinku „Jak rozwijać swój sklep internetowy z pomocą skutecznych treści” Akademii Skalowania Podcastów od Selly.
Postępująca cyfryzacja, czy zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów wpływają na Twoje szanse na sukces w tej branży. W tym wpisie znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego sklepy internetowe się zamykają?
Poznaj strategie SEO dla re-commerce i zacznij sprzedawać z zyskiem, jednocześnie budując zaufanie swoich odbiorców.
Adrian Prędkiewicz z Selly rozmawia z Agatą Lisowską, Partnership Team Leader w PragmaGO. Jeśli chcesz poznać tajniki płatności odroczonych, to wpis dla Ciebie!
Adrian Prędkiewicz z Selly rozmawia z Pawłem Pawlukiem, ekspertem SEO i CRO z Contentation, na temat kluczowej roli link buildingu w pozycjonowaniu i skalowaniu biznesu online.
Inflacja i rosnąca świadomość ekologiczna od lat zmieniają nawyki zakupowe Polaków. Sprawdź, jak model re-commerce zyskuje na znaczeniu.
Czy wiesz, że większość sklepów internetowych nie wykorzystuje pełnego potencjału reklam w mediach społecznościowych? Daniel Kędzierski w rozmowie z Adrianem Prędkiewiczem (Selly) opowiada o tym, na czym powinny polegać reklamy w social mediach.