Personal branding może stać się potężnym narzędziem w budowie pozycji sklepu internetowego na rynku. Okazuje się, że wykorzystanie marki osobistej w sprzedaży odgrywa coraz większą rolę. W Polsce możemy zaobserwować wiele przykładów marek powiązanych ściśle ze sklepami internetowymi, które umożliwiły spektakularny wzrost i rozpoznawalność. Dowiedz się, jak wykorzystać personal branding w swoim sklepie i jak […]
Blog dla sklepu internetowego - strona 10 z 13
Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje?
Wielu specjalistów w sklepach internetowych od dawna myśli, jak trafić do młodszych generacji ze swoim przekazem. Nieraz dużą trudność sprawia im zarówno znalezienie młodych ludzi, jak ich zainteresowanie. Okazuje się, że to właśnie reklama sklepu na Tik Toku może Ci pomóc trafić do wspomnianej grupy. 150 krajów, w których działa aplikacja i ponad miliard użytkowników […]
Program partnerski w sklepie internetowym stał się współcześnie nieodłącznym elementem zwiększania sprzedaży w wielu sklepach online. Według raportu Interaktywnie.com “Sieci afiliacyjne i programy partnerskie” mamy szacunkowo wydać w Polsce na zakupy w internecie 70 mld złotych do końca 2020 roku, a rynek ma nadal się rozszerzać. Sklepy przewidując trend rosnącego przekonania konsumentów do zakupów w […]
Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku powoduje, że coraz więcej właścicieli sklepów zastanawia się, co sprzedawać, żeby zarobić. Wpływ na to mają preferencje konsumentów, sezonowość, technologia i wiele innych czynników. Warto więc nieustannie szukać inspiracji i w przypadku zauważonej, nowej potrzeby, rozszerzać ofertę, aby zwiększyć swoją konkurencyjność.
Zdobywanie ruchu w sklepie internetowym za pomocą wyszukiwarki w sposób organiczny jest jednym z głównych celów podczas tworzenia strategii marketingowej u wielu sprzedawców. Dzieje się tak nie bez powodu. Dobrze wypozycjonowany sklep na frazy, na którym nam zależy pod kątem biznesowym, może wygenerować dużą sprzedaż. Osoby wchodzące na witrynę z wyszukiwarki bowiem najczęściej są już […]
Zastanawiając się nad stworzeniem sklepu internetowego lub planując jego rozwój, możesz zastanawiać się nad rekrutacją. Jak wygląda obsługa sklepu internetowego? Kto jest potrzebny do sprawnej pracy przy tego rodzaju działalności? Przed uruchomieniem ogłoszenia lub aplikacji na stanowisko w branży ecommerce należy dokładnie przeanalizować zakres obowiązków. Gdy startujemy natomiast jako kandydat, zapoznać się z wymaganiami. Role, […]
Bezpieczeństwo sklepu internetowego należy do podstaw, gdy planujemy intensywne działania w branży ecommerce. Zapewnia go między innymi certyfikat SSL, obecnie stanowiący standard. Brak zabezpieczenia tego rodzaju skutkować może nieprzyjemnym ryzykiem, niepewnością odczuwaną przez klientów i niższymi wynikami w wyszukiwarce.
Zaczynasz dopiero swoją przygodę w branży e-commerce i zastanawiasz się co zrobić, aby klienci zaczęli kupować Twoje produkty? A może Twój sklep działa już od dłuższego czasu, a wciąż brakuje w nim klientów? Porzucane koszyki, brak konwersji to nic przyjemnego dla sprzedawcy. Zobacz, w jak prosty sposób możesz jako właściciel sklepu internetowego w selly zbudować […]
Sklep na Facebooku potrafi zostać doskonałym motorem reklam i sprzedaży w sklepie internetowym. Funkcja ta przydaje się nie tylko, gdy chcemy oznaczyć produkty na zdjęciach w galerii. Umożliwia także znacznie prostsze kierowanie użytkowników do witryny i tworzenie reklam katalogów opartych o remarketing. Możliwości jest wiele, lecz aby z nich skorzystać, musimy dodać produkty na Facebooku […]
Projektowanie sklepów internetowych nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym świecie ecommerce. Nowe witryny, nastawienie na klienta i chęć do zminimalizowania jego wysiłku w drodze do zakupu prowadzą do wypracowywania coraz to nowych rozwiązań. Web design służy zaplanowaniu doświadczeń użytkownika w taki sposób, aby zakup był dla niego czymś więcej niż wyborem produktu i dokonaniem płatności. […]
LivePrice to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców i producentów, które pozwala na automatyczny monitoring cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. System może samoczynnie optymalizować ceny w sklepie internetowym założonym z wykorzystaniem naszego oprogramowania, aby dostosować je do działań konkurencji. Praca systemu jest w pełni automatyczna, co przekłada się na oszczędność czasu […]
Zakładając sklep internetowy możesz zastanawiać się, które płatności wystarczą, aby odpowiedzieć na potrzeby swoich przyszłych klientów. Czym płaci się najczęściej w sieci? Czy wystarczy przelew, czy może warto wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona i uzyskasz ją czytając poniższy artykuł. Pierwsza sprawa – Trendy w ecommerce, a płatności […]
Prowadzenie sklepu internetowego wymaga, tak jak w przypadku każdej innej działalności, prowadzenia księgowości. Pytaniem, które jednak pojawia się bardzo często przed założeniem samego sklepu jest to dotyczące rodzaju samej, preferowanej księgowości. Czy wybrać księgowość internetową i samodzielnie rozliczać dokumenty, czy zdecydować się na tradycyjne rozliczenia? Czy może poszukać rozwiązania pośredniego?
Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że w 2019 roku już 62% internautów dokonuje zakupów przez internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a także dają większe możliwości wyboru. Razem z upływającym czasem zmieniają się jednak […]
Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]
Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?
Dla jednej z największych hurtowni książek w Polsce OSDW Azymut Sp. z o.o. stworzyliśmy kompletną, zautomatyzowaną platformę sklepów do sprzedaży książek, ebooków, artykułów biurowych oraz zabawek.
Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym […]
Sponsoring w marketingu jest powszechnie znanym i coraz szerzej stosowanym kanałem promocji marki, eksponowania jej wartości i budowania świadomości wśród konsumentów. Obecnie form sponsoringu wyróżnia się tak dużo, że trudno wymienić je wszystkie, lecz warto przybliżyć co najmniej kilka pojęć z nim związanych i aspektów prawnych. Dzięki temu będziemy mieli okazję skutecznie wykorzystać kanał przy […]