Masz dość stania w miejscu ze swoim sklepem online? Chcesz wreszcie skalować biznes, ale brakuje Ci pomysłu, jak to zrobić? Przygotuj się na dawkę inspiracji prosto od eksperta w zakresie automatyzacji w e-commerce – przed Tobą wywiad Selly z Jarosławem Mnichem z Edron.
Blog dla sklepu internetowego - strona 2 z 14
Masz wrażenie, że Twoi potencjalni klienci znikają ze sklepu internetowego, zanim zdążą kliknąć „kup teraz”? Przemysław Bazanowski opowiada, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Współczesne mobilne nawyki zakupowe Polaków charakteryzują się poszukiwaniem szybkich, wygodnych i spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Czego jeszcze spodziewać się po polskich konsumentach?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Twój regulamin sklepu to bomba zegarowa? Większość e-sklepów działa na niebezpiecznych kopiach i wzorach. Odkryj, o jakie elementy prawne strony internetowej powinieneś zadbać i jak stworzyć legalne, skuteczne dokumenty.
Inwestycja w korzyści z optymalizacji mobilnej to strategiczny krok w kierunku długoterminowego wzrostu i sukcesu e-commerce.
Przed Tobą kolejny wywiad Selly, który ma na celu zwiększyć Twoją wiedzę na temat przeniesienia sklepu. Gościem specjalnym jest Tomasz Czechowski z iCEA.
Urządzenia mobilne wygrywają wojnę z urządzeniami stacjonarnymi. Z tego powodu optymalizacja mobilna Twojego sklepu internetowego to już nie opcja, lecz konieczność.
Jakie trendy w mobilnym e-commerce są przewidywane na 2025 rok? Czy AI i AR nadal będą dominować doświadczenia konsumentów?
Jak działa agencja SEO? Na te i inne, powiązane z działaniami pozycjonowaniem sklepów pytania, odpowie w wywiadzie z Adrianem Prędkiewiczem, Dawid Szajner, specjalista ds. SEO dla e-commerce.
Optymalizacja mobilna w e-commerce to must-have. Era cyfrowa przyniosła fundamentalną zmianę w sposobie, w jaki konsumenci dokonują zakupów.
Rozwój płatności BLIK trwa już ponad 10 lat, od 2015 roku i nie zwalnia tempa. Jest to jeden z najpopularniejszych systemów płatności mobilnych w Polsce. Dlaczego warto z niego korzystać?
Chcesz zbudować długotrwałą przewagę konkurencyjną i skalować swój sklep internetowy? W najnowszym odcinku podcastu Akademia Skalowania Sklepów gościmy Pawła Pałkę (Head of Strategy, adCookie), który dzieli się najlepszymi praktykami dotyczącymi projektowania zysku w e-commerce.
Od błyskawicznych płatności mobilnych po odbiór paczki w drodze do domu i wysokie wymagania co do doświadczenia użytkownika, czyli jak wygląda pokolenie Z w e-commerce?
Zrozumienie, jak pokolenie Alpha w e-commerce będzie wchodzić w interakcje ze sklepami, markami czy platformami społecznościowymi, jest kluczowe dla rozwoju handlu online.
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Czy założenie sklepu internetowego jest właściwym krokiem? Jako osoba planująca rozpoczęcie działalności z pewnością zastanawiasz się nad tym pytaniem.
Czy kupiłbyś produkt od AI? Jeszcze do niedawna takie pytanie mogłoby wywołać uśmiech, dziś nabiera nowego znaczenia. Jakie jest zaufanie konsumentów do AI?
Koncepcje UX/UI w polskim e-commerce definiują to, jak konsument postrzega sklep internetowy. W tym konkurencyjnym środowisku pozytywne wrażenia użytkownika stają się kluczem do sukcesu sklepów internetowych.
Integracja sklepu internetowego z mediami społecznościowymi oferuje dla handlu internetowego wiele korzyści. Dzięki niej zwiększysz widoczność swojej marki i dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów.