Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że w 2019 roku już 62% internautów dokonuje zakupów przez internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a także dają większe możliwości wyboru. Razem z upływającym czasem zmieniają się jednak […]
Blog dla sklepu internetowego - strona 5 z 8
Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]
Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?
Dla jednej z największych hurtowni książek w Polsce OSDW Azymut Sp. z o.o. stworzyliśmy kompletną, zautomatyzowaną platformę sklepów do sprzedaży książek, ebooków, artykułów biurowych oraz zabawek.
Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym […]
Sponsoring w marketingu jest powszechnie znanym i coraz szerzej stosowanym kanałem promocji marki, eksponowania jej wartości i budowania świadomości wśród konsumentów. Obecnie form sponsoringu wyróżnia się tak dużo, że trudno wymienić je wszystkie, lecz warto przybliżyć co najmniej kilka pojęć z nim związanych i aspektów prawnych. Dzięki temu będziemy mieli okazję skutecznie wykorzystać kanał przy […]
Sprawdzone i rzetelne hurtownie dropshipping to dla sprzedawców doskonała okazja, aby zwiększyć wyniki finansowe i ogólny asortyment sklepu internetowego. Niestety, szczególnie w początkowej fazie działalności, przedsiębiorcy nie wiedzą wystarczająco dużo na temat współpracy z hurtowniami internetowymi. Co powinna zawierać umowa? Jakie pytania warto zadać przed podjęciem decyzji? Jak zazwyczaj wygląda proces współpracy?
Współpraca z blogerami to jedna z nieodłącznych części strategii sklepów internetowych niezależnie od branży. Odpowiednio dobrani blogerzy stwarzają możliwość kreatywnej promocji produktów, nadają autorytet marce, a także wpływają na swoją społeczność polecając produkt w sposób autentyczny. Niestety podczas tego typu działań marketingowych i selekcji blogerów łatwo można się pomylić i rozpocząć współpracę, która nie przyniesie […]
Wizerunek sklepu w internecie to aspekt, który często przesądza o decyzji zakupu przez potencjalnego klienta. Większość sprzedawców z różnych branży chciałaby doprowadzić do sytuacji, w której użytkownicy korzystający ze sklepu internetowego wracają co najmniej kilka razy w ciągu kolejnych miesięcy lub lat i powtórnie dokonują zakupu. Drogą do efektów tego rodzaju może być zaangażowanie odpowiednio […]
Newsletter to jedno z najpopularniejszych, a jednocześnie skutecznych narzędzi marketingu i komunikacji z klientami w sklepie internetowym. Mimo licznych zalet, jakie wiążą się z prowadzeniem działań marketingowych tym kanałem często wymaga on długotrwałej budowy bazy i zadbania o wszystkie procedury związane z bezpiecznym zbieraniem i przetwarzaniem danych użytkowników. Dlaczego mimo wszystko warto zdecydować się na […]
Live chat w w sklepie internetowym przestaje stać w cieniu newsletterów i innych narzędzi budowania relacji z klientem. Nie ma wątpliwości, że tego typu rozwiązanie zwiększa sprzedaż i znacząco wpływa na poziom zadowolenia klienta. Dzięki narzędziu, jakim jest czat w sklepie internetowym użytkownik może dokonać zamówienia szybciej otrzymując odpowiedzi na każde zadane pytanie w czasie […]
Pakowanie towaru w sklepie internetowym pozornie wydaje się prostą czynnością. Warto jednak wspomnieć o tym, że pakowanie produktów w taki sposób, aby za każdym razem docierały do klienta w stanie nienagannym i nie zniszczyły się podczas transportu jest znacznie trudniejsze. Gdyby dodać do tego chęć uszczęśliwienia użytkownika i zadbania o jego doświadczenia, działanie to staje […]
Blog w sklepie internetowym to często nieodłączny aspekt prowadzenia działań marketingowych w sieci. Stosowany jako jedno z narzędzi służących do pozycjonowania strony w wyszukiwarce, a także edukacji obecnych, przeszłych i przyszłych klientów. Wiele marek wykorzystuje blog w sklepie internetowym także w celu podzielenia się nowościami z życia firmy lub przedsięwzięciami, za które zamierzają się wziąć.
Znaczna większość osób spotkała się choćby raz z takim pojęciem, jak język korzyści. To jeden z elementów skutecznej sztuki sprzedaży, a szczególnie często można wykorzystać go w sklepie internetowym. Zaimplementujemy go niezależnie od tego, czy piszemy opisy produktów, teksty na bloga, czy projektujemy wezwania do działania (CTA). Poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć swojego klienta w […]
Praca z domu i sklep internetowy to wyobrażenie, które przyciąga wiele osób swoją atrakcyjnością. Najczęściej razem z nim nachodzi nas wizja siedzenia z kubkiem kawy i obserwacją spływających zamówień. Prowadzenie sklepu internetowego bez towaru może stać się jednak trudniejsze niż w wyobrażeniach. Dopiero po zaangażowaniu pewnej ilości środków pojawią się wyniki. Teoretycznie nawet, gdy nie […]
Dropshipping wydaje się bardzo atrakcyjną formą prowadzenia działalności i sprzedaży swoich produktów w internecie poprzez sklep internetowy. Obecne warunki pozwalają na łatwe połączenie sił pomiędzy producentem, a sprzedawcą i rozpoczęcie pracy nad rozwojem sklepu. Tym, co najbardziej przekonuje przedsiębiorców ku schyleniu się w stronę dropshippingu jest między innymi brak konieczności prowadzenia swojego magazynu. Rolę odgrywają […]
Targi eHandlu to jedno z największych podobnego rodzaju wydarzeń w branży ecommerce. Nie mogło zabraknąć tam selly, gdyż podobnie jak w podczas listopadowych targów w Warszawie i zeszłorocznych w Krakowie, zdecydowaliśmy się na przyjazd. Okazuje się, że to nie tylko okazja do zaprezentowania oprogramowania i przedstawienia możliwości nowym użytkownikom ale też dyskusja z obecnymi klientami […]
Marketplace na Facebooku wprowadzono do Polski w 2017 roku. Niemal odrazu stał się on kolejnym kanałem sprzedaży dla wielu sprzedawców, którzy wiedzą, jak z niego korzystać skutecznie i prowadzić ruch do sklepu internetowego. Użytkownicy także bardzo go polubili ze względu na intuicyjność i możliwość szybkiego wyszukiwania konkretnych produktów. Udoskonalany przez zespół Facebooka przez lata potrafi […]
InstaStory to jedna z wielu funkcjonalności, jakie posiada Instagram. Zaraz po wprowadzeniu w sierpniu 2016 roku nieustannie zyskuje na popularności. InstaStories pozwala nam na dodawanie zdjęć i filmów o długości krótszej niż 15 sekund do relacji, która wyświetla się innym przez 24 godziny. Trudno wyobrazić sobie lepszy kanał do relacjonowania działań marki w czasie rzeczywistym, […]
Wybór firmy kurierskiej to decyzja, przed której podjęciem staje coraz więcej osób rozpoczynającą działania e-commerce. Nieustannie rosnące preferencje konsumentów do zakupów w sklepach internetowych powodują, że coraz więcej osób decyduje się także na sprzedaż produktów w tym kanale. Sprzedawca każdego sklepu internetowego powinien wybrać firmę kurierską i często zadaje sobie pytanie, czym kierować się przy […]