Blog dla sklepu internetowego - strona 5 z 9

Jak zaplanować promocję okazyjną w sklepie internetowym od a do z?

Organizacja promocji w sklepie internetowym

Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia. 

UX w e-commerce – Proces projektowania doświadczeń użytkownika

ux w e-commerce, trendy ux

Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]

Google Ads i Facebook Ads – Jak spójnie wykorzystać dwa systemy reklamowe?

Google Ads i Facebook Ads, jak zrobić reklamę sklepu internetowego, reklama google Ads, reklama Facebook Ads, prowadzenie kampanii Google Ads, prowadzenie kampanii Facebook Ads sklepu internetowego, reklama na konwersję, analiza wyników reklamy w sklepie internetowym

Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]

Aplikacje do obróbki zdjęć i wideo na telefon w promocji sklepu – Lista

lista aplikacji do obróbki zdjęć, lista aplikacji do wideo na telefon, aplikacje do instagrama, aplikacje do Instastory, jak zrobić ładne instastory, jak szybko połączyć zdjęcia na telefonie, reklama sklepu internetowego na instagramie

Czy zdarzyła Ci się kiedykolwiek sytuacja, gdy musiałeś przygotować materiał do internetu z aplikacji w telefonie? Gdy nie było czasu ani warunków, aby uczyć się obsługi zaawansowanych programów do obróbki wideo i zdjęć na komputerze? Niezależnie od tego, jak wtedy wyszedłeś z tej sytuacji, poniższy artykuł pomoże Ci dobrać idealnie dopasowane do umiejętności i sytuacji […]

Reklama na YouTube, a rozwój marki sklepu – Jak wykorzystać potencjał platformy?

reklama na YouTube, promocja na YouTube, marketing na YouTube, ile kosztuje reklama na YouTube, youtube b2b, reklama kanału, budowanie marki w internecie

Zapewne każda osoba, która prowadzi sklep internetowy, choć raz pomyślała o wejściu na platformę YouTube z własnymi treściami. Obecnie to jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce. Korzysta z niego ponad 20 milionów osób, co jest bardzo dużą liczbą. Codziennie dodawane są tam miliony wideo. Ile kosztuje reklama na YouTube, jak wypromować tam firmę, przebić […]

Personal branding w budowie marki sklepu internetowego

Budowanie marki osobistej, tworzenie marki osobistej, personal branding, to personal branding, personal branding przykłady

Personal branding może stać się potężnym narzędziem w budowie pozycji sklepu internetowego na rynku. Okazuje się, że wykorzystanie marki osobistej w sprzedaży odgrywa coraz większą rolę. W Polsce możemy zaobserwować wiele przykładów marek powiązanych ściśle ze sklepami internetowymi, które umożliwiły spektakularny wzrost i rozpoznawalność. Dowiedz się, jak wykorzystać personal branding w swoim sklepie i jak […]

Książki o sprzedaży internetowej – Gdzie warto zajrzeć, aby się nauczyć?

książki o sprzedaży internetowej, książki o ecommerce, ecommerce książka, książki o marketingu, książki o marketingu internetowym, dropshipping książka

Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje? 

Reklama sklepu na Tik Toku – Kiedy warto i jak ją zrobić?

reklama na tik roku, tik tok, tik tok czy warto, sklep internetowy tik tok, marketing na tik toku

Wielu specjalistów w sklepach internetowych od dawna myśli, jak trafić do młodszych generacji ze swoim przekazem. Nieraz dużą trudność sprawia im zarówno znalezienie młodych ludzi, jak ich zainteresowanie. Okazuje się, że to właśnie reklama sklepu na Tik Toku może Ci pomóc trafić do wspomnianej grupy. 150 krajów, w których działa aplikacja i ponad miliard użytkowników […]

Program partnerski w sklepie internetowym – Jak korzystać z afiliacji?

program afiliacyjny, programy partnerskie o co chodzi, najlepsze programy partnerskie, czym są programy partnerskie

Program partnerski w sklepie internetowym stał się współcześnie nieodłącznym elementem zwiększania sprzedaży w wielu sklepach online. Według raportu Interaktywnie.com “Sieci afiliacyjne i programy partnerskie” mamy szacunkowo wydać w Polsce na zakupy w internecie 70 mld złotych do końca 2020 roku, a rynek ma nadal się rozszerzać. Sklepy przewidując trend rosnącego przekonania konsumentów do zakupów w […]

Co warto sprzedawać w internecie? – Inspiracje i pomysły

Co warto sprzedawać przez internet, co najlepiej sprzedawać przez internet, co najlepiej się sprzedaje na rynku, top produkty, co sprzedawać przez internet, żeby zarobić

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku powoduje, że coraz więcej właścicieli sklepów zastanawia się, co sprzedawać, żeby zarobić. Wpływ na to mają preferencje konsumentów, sezonowość, technologia i wiele innych czynników. Warto więc nieustannie szukać inspiracji i w przypadku zauważonej, nowej potrzeby, rozszerzać ofertę, aby zwiększyć swoją konkurencyjność. 

Optymalizacja sklepów internetowych, czyli podstawy SEO

Zdobywanie ruchu w sklepie internetowym za pomocą wyszukiwarki w sposób organiczny jest jednym z głównych celów podczas tworzenia strategii marketingowej u wielu sprzedawców. Dzieje się tak nie bez powodu. Dobrze wypozycjonowany sklep na frazy, na którym nam zależy pod kątem biznesowym, może wygenerować dużą sprzedaż. Osoby wchodzące na witrynę z wyszukiwarki bowiem najczęściej są już […]

Jak wygląda obsługa sklepu internetowego? – Charakterystyka

obsługa sklepu internetowego, praca w sklepie internetowym, pracownik sklepu internetowego, jak wygląda praca w sklepie internetowym

Zastanawiając się nad stworzeniem sklepu internetowego lub planując jego rozwój, możesz zastanawiać się nad rekrutacją. Jak wygląda obsługa sklepu internetowego? Kto jest potrzebny do sprawnej pracy przy tego rodzaju działalności? Przed uruchomieniem ogłoszenia lub aplikacji na stanowisko w branży ecommerce należy dokładnie przeanalizować zakres obowiązków. Gdy startujemy natomiast jako kandydat, zapoznać się z wymaganiami. Role, […]

Jak zbudować zaufanie w sklepie internetowym i zwiększyć sprzedaż? Odkryj inteligentne powiadomienia od Trustisto

Tworzymy lepszy e-commerce

Zaczynasz dopiero swoją przygodę w branży e-commerce i zastanawiasz się co zrobić, aby klienci zaczęli kupować Twoje produkty? A może Twój sklep działa już od dłuższego czasu, a wciąż brakuje w nim klientów? Porzucane koszyki, brak konwersji to nic przyjemnego dla sprzedawcy. Zobacz, w jak prosty sposób możesz jako właściciel sklepu internetowego w selly zbudować […]

Sklep na Facebooku – Dlaczego warto?

sklep na Facebooku selly

Sklep na Facebooku potrafi zostać doskonałym motorem reklam i sprzedaży w sklepie internetowym. Funkcja ta przydaje się nie tylko, gdy chcemy oznaczyć produkty na zdjęciach w galerii. Umożliwia także znacznie prostsze kierowanie użytkowników do witryny i tworzenie reklam katalogów opartych o remarketing. Możliwości jest wiele, lecz aby z nich skorzystać, musimy dodać produkty na Facebooku […]

Projektowanie sklepów internetowych – Web design kluczem do sukcesu?

projektowanie sklepów internetowych, web design, test ux, badania ux, user experience w sklepie internetowym

Projektowanie sklepów internetowych nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym świecie ecommerce. Nowe witryny, nastawienie na klienta i chęć do zminimalizowania jego wysiłku w drodze do zakupu prowadzą do wypracowywania coraz to nowych rozwiązań. Web design służy zaplanowaniu doświadczeń użytkownika w taki sposób, aby zakup był dla niego czymś więcej niż wyborem produktu i dokonaniem płatności. […]

System monitoringu cen w sklepach internetowych

LivePrice, system monitorowania cen, monitorowanie cen w sklepie internetowym

LivePrice to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców i producentów, które pozwala na automatyczny monitoring cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. System może samoczynnie optymalizować ceny w sklepie internetowym założonym z wykorzystaniem naszego oprogramowania, aby dostosować je do działań konkurencji. Praca systemu jest w pełni automatyczna, co przekłada się na oszczędność czasu […]

Płatności internetowe – Które warto mieć w sklepie i dlaczego?

płatności internetowe, blue media, płatności w sklepie internetowym, szybkie płatności sklepie internetowym

Zakładając sklep internetowy możesz zastanawiać się, które płatności wystarczą, aby odpowiedzieć na potrzeby swoich przyszłych klientów. Czym płaci się najczęściej w sieci? Czy wystarczy przelew, czy może warto wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona i uzyskasz ją czytając poniższy artykuł.  Pierwsza sprawa – Trendy w ecommerce, a płatności […]

Księgowość internetowa dla sklepu internetowego – Jak zapanować nad finansami?

księgowość online, księgowość firmy, systemy księgowe, księgowość dla firm, biuro rachunkowe online

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga, tak jak w przypadku każdej innej działalności, prowadzenia księgowości. Pytaniem, które jednak pojawia się bardzo często przed założeniem samego sklepu jest to dotyczące rodzaju samej, preferowanej księgowości. Czy wybrać księgowość internetową i samodzielnie rozliczać dokumenty, czy zdecydować się na tradycyjne rozliczenia? Czy może poszukać rozwiązania pośredniego? 

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933