Blog dla sklepu internetowego - strona 3 z 12

Jak założyć sklep internetowy krok po kroku?

jak założyć sklep internetowy krok po kroku

Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, to firmy, które […]

Programy partnerskie – czym są? Najlepsze programy afiliacyjne

programy partnerskie

Najlepsze programy afiliacyjne Aktywność społeczeństwa online z każdym rokiem jest coraz większa, a co za tym idzie, możliwość zarabiania w internecie z każdym rokiem jest coraz bardziej dostępna. W sieci stale pojawia się coraz więcej możliwości, aby zarobić dodatkowe pieniądze bez wychodzenia z domu. Dowiedz się, w jaki sposób możesz zyskać dodatkowy dochód dzięki programom […]

Ciekawe pomysły na biznes z zagranicy w 2025 roku

ciekawe pomysły na biznes z zagranicy

Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Nie jesteś jedyny. Codziennie setki osób poszukuje pomysłu na niebanalny, dochodowy biznes, który przyniesie im konkretne pieniądze. Często inspiracją do założenia firmy stają się sprawdzone biznesy z zagranicy, które jeszcze nie znalazły miejsca w Polsce.

Aktualizacje listopad 2024

Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]

Sprzedaż B2B i B2C – jakie są różnice?

Sprzedaż B2B i B2C

W świecie sprzedaży istnieje wiele modeli, jednak dwa z nich są szczególnie powszechne: sprzedaż B2B (Business to Business) oraz B2C (Business to Consumer). Choć oba te modele opierają się na sprzedaży produktów lub usług, są między nimi kluczowe różnice, które wpływają na proces sprzedaży, podejście do klienta oraz działania marketingowe. W tym artykule przyjrzymy się, […]

Sklep internetowy a VAT – wszystko co musisz wiedzieć

sklep internetowy a VAT

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z licznymi formalnościami, a jednym z najważniejszych zagadnień jest podatek VAT. Bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działalność w e-commerce, czy już prowadzisz sklep internetowy od dłuższego czasu, musisz wiedzieć, jakie są obowiązki związane z VAT oraz jak wpływa on na sprzedaż internetową. W tym artykule wyjaśnimy kluczowe kwestie […]

Sprzedaż B2C: Zasady i strategie skutecznej sprzedaży konsumenckiej

Sprzedaż B2C

Sprzedaż B2C to model biznesowy, w którym firmy oferują swoje produkty lub usługi bezpośrednio klientom indywidualnym. W odróżnieniu od sprzedaży B2B, gdzie transakcje odbywają się między przedsiębiorstwami, B2C koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb konsumentów końcowych. Modele b2b i b2c różnią się procesem zakupowym, zasadami sprzedaży oraz infrastrukturą, co wpływa na relacje oraz mechanizmy płatności. Aby […]

Jak napisać opis kategorii w sklepie internetowym? Przykłady

Jak napisać opis kategorii w sklepie internetowym

Opis kategorii w sklepie internetowym to nie tylko tekst. To narzędzie, które przyciąga uwagę klientów, ułatwia poruszanie się po stronie i wspiera pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Znaczenie dobrego opisu kategorii jest ogromne, dlatego jego stworzenie powinno być powierzone specjalistom, takim jak copywriterzy czy agencje marketingowe. Jak napisać opis, który spełni te wszystkie funkcje? O tym dowiesz […]

Na czym polega e-commerce: Kompleksowy przewodnik po handlu elektronicznym

Na czym polega e-commerce?

Na czym polega e-commerce? E-commerce, czyli handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów oraz usług za pośrednictwem internetu. Commerce handel elektroniczny rozwija się dynamicznie od lat 90. XX wieku, kiedy to popularność Internetu zrewolucjonizowała sposób zakupów, umożliwiając klientom przeglądanie i zamawianie produktów online. W ostatnich latach zyskał ogromną popularność dzięki swojej wygodzie, szybkości i […]

Najlepsze pomysły na biznes dla młodych w 2025 roku

pomysły na biznes dla młodych

Coraz więcej młodych osób poszukuje nowych dróg rozwoju oraz zupełnie nowych, nieszablonowych ścieżek zawodowych, które dadzą im poczucie niezależności. Młodzi chętnie sięgają po możliwość założenia własnego biznesu i pracy na własny rachunek, wierząc w swoje umiejętności oraz rozumiejąc korzyści płynące z tego rozwiązania. Samodzielne prowadzenie własnej firmy wymaga jednak ciekawej idei, która ma szansę sprawdzić […]

SXO – co to jest i jak wpływa na e commerce?

SXO – co to jest i dlaczego okazuje się ważne dla strony internetowej?

SXO w sklepie internetowym to fundament nowoczesnej strategii e-commerce. Łączy optymalizację doświadczeń użytkownika z wymogami wyszukiwarek. W dynamicznie rozwijającym się świecie online, gdzie konkurencja stale rośnie, samo SEO przestaje wystarczać. Kluczowe staje się zapewnienie użytkownikom pozytywnych wrażeń na stronie, co przekłada się na ich lojalność i satysfakcję. Działania SXO to połączenie strategii SEO i UX, […]

Chatboty dla E-commerce

Live chat i chatboty w sklepie internetowym

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, gdzie konkurencja nieustannie rośnie, live chat i chatboty stają się kluczowymi narzędziami. Chatbot is software program designed to simulate human interactions, szczególnie w kontekście e-commerce, gdzie pomagają klientom w warunkach zdefiniowanych wcześniej oraz zapewniają natychmiastowe wsparcie, na przykład prowadząc użytkowników przez proces zwrotu. Dzięki nim sklepy internetowe mogą zapewnić […]

Aktualizacje październik 2024

Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]

Linki kanoniczne – czym są? Klucz do unikania duplikacji treści

Linki kanoniczne w sklepie internetowym

Linki kanoniczne w sklepie internetowym to nieocenione narzędzie w walce z problemem powielania treści. Linki kanoniczne pomagają w zarządzaniu duplicate content, co jest istotne dla SEO. W dynamicznej rzeczywistości e-commerce, gdzie wiele stron może zawierać niemal identyczne informacje, ich zastosowanie staje się nieodzowne. Pomagają one nie tylko utrzymać wysoką jakość treści, ale także chronić pozycję […]

Konwersja w sklepie internetowym: kluczowe strategie optymalizacji sprzedaży

Konwersja w sklepie internetowym

Konwersja w sklepie internetowym to fundament sukcesu każdego biznesu e-commerce. To właśnie ona decyduje o tym, ilu odwiedzających zamienia się w klientów. Optymalizacja konwersji polega na wdrażaniu skutecznych działań, które zwiększają liczbę zakupów. W tym artykule omówimy najważniejsze aspekty konwersji oraz praktyczne kroki, które pomogą poprawić jej współczynnik i zwiększyć sprzedaż. Rozumienie konwersji w e-commerce […]

Badanie potrzeb klientów. Twój klucz do skutecznej sprzedaży online

Badanie potrzeb klientów

Badanie potrzeb klienta to fundament skutecznej sprzedaży i budowania trwałych relacji. Zrozumienie oczekiwań klientów pozwala nie tylko lepiej dopasować ofertę, ale także zwiększyć ich satysfakcję. To bezpośrednio przekłada się na rozwój Twojej firmy. W tym artykule znajdziesz praktyczne porady i techniki, które pomogą Ci lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Dokumentowanie analizy potrzeb klienta jest kluczowe, […]

Czym jest dropshipping i na czym polega?

dropshipping

Stały wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce zachęca, by spróbować swoich sił w tym biznesie. Wartość całej branży e-commerce przekroczyła już 100 miliardów złotych rocznie. Dobry pomysł na funkcjonowanie sklepu internetowego to szansa na ogromny sukces. Gdzie istnieją bariery? Prowadzenie sklepu internetowego w klasyczny sposób wiąże się z kosztami obejmującymi zakup i magazynowanie towaru. Jednak […]

Rozporządzenie GPSR a sklep internetowy

Rozporządzenie GPSR (General Product Safety Regulation), które wchodzi w życie 13 grudnia 2024 roku przyniesie istotne zmiany dla sklepów internetowych oferujących produkty na rynku Unii Europejskiej. Nowe przepisy mają na celu wzmocnienie ochrony konsumentów oraz zapewnienie wyższych standardów bezpieczeństwa oferowanych produktów. Rozporządzenie GPSR nakłada na sprzedawców internetowych szereg obowiązków – od weryfikacji produktów po nadzór […]

Aktualizacje wrzesień 2024

Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933