Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, to firmy, które […]
Blog dla sklepu internetowego - strona 3 z 12
Najlepsze programy afiliacyjne Aktywność społeczeństwa online z każdym rokiem jest coraz większa, a co za tym idzie, możliwość zarabiania w internecie z każdym rokiem jest coraz bardziej dostępna. W sieci stale pojawia się coraz więcej możliwości, aby zarobić dodatkowe pieniądze bez wychodzenia z domu. Dowiedz się, w jaki sposób możesz zyskać dodatkowy dochód dzięki programom […]
Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Nie jesteś jedyny. Codziennie setki osób poszukuje pomysłu na niebanalny, dochodowy biznes, który przyniesie im konkretne pieniądze. Często inspiracją do założenia firmy stają się sprawdzone biznesy z zagranicy, które jeszcze nie znalazły miejsca w Polsce.
Dziś wszyscy już wiemy, że prowadzenie własnej działalności z domu jest możliwe bez najmniejszych przeszkód. Ostatnie lata zmieniły nasze podejście do pracy i zachęciły do rozwijania własnego biznesu w domowym zaciszu. Jednak od czego zacząć i gdzie znaleźć inspirację do efektywnego biznesu?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
W świecie sprzedaży istnieje wiele modeli, jednak dwa z nich są szczególnie powszechne: sprzedaż B2B (Business to Business) oraz B2C (Business to Consumer). Choć oba te modele opierają się na sprzedaży produktów lub usług, są między nimi kluczowe różnice, które wpływają na proces sprzedaży, podejście do klienta oraz działania marketingowe. W tym artykule przyjrzymy się, […]
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z licznymi formalnościami, a jednym z najważniejszych zagadnień jest podatek VAT. Bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działalność w e-commerce, czy już prowadzisz sklep internetowy od dłuższego czasu, musisz wiedzieć, jakie są obowiązki związane z VAT oraz jak wpływa on na sprzedaż internetową. W tym artykule wyjaśnimy kluczowe kwestie […]
Sprzedaż B2C to model biznesowy, w którym firmy oferują swoje produkty lub usługi bezpośrednio klientom indywidualnym. W odróżnieniu od sprzedaży B2B, gdzie transakcje odbywają się między przedsiębiorstwami, B2C koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb konsumentów końcowych. Modele b2b i b2c różnią się procesem zakupowym, zasadami sprzedaży oraz infrastrukturą, co wpływa na relacje oraz mechanizmy płatności. Aby […]
Opis kategorii w sklepie internetowym to nie tylko tekst. To narzędzie, które przyciąga uwagę klientów, ułatwia poruszanie się po stronie i wspiera pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Znaczenie dobrego opisu kategorii jest ogromne, dlatego jego stworzenie powinno być powierzone specjalistom, takim jak copywriterzy czy agencje marketingowe. Jak napisać opis, który spełni te wszystkie funkcje? O tym dowiesz […]
Na czym polega e-commerce? E-commerce, czyli handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów oraz usług za pośrednictwem internetu. Commerce handel elektroniczny rozwija się dynamicznie od lat 90. XX wieku, kiedy to popularność Internetu zrewolucjonizowała sposób zakupów, umożliwiając klientom przeglądanie i zamawianie produktów online. W ostatnich latach zyskał ogromną popularność dzięki swojej wygodzie, szybkości i […]
Coraz więcej młodych osób poszukuje nowych dróg rozwoju oraz zupełnie nowych, nieszablonowych ścieżek zawodowych, które dadzą im poczucie niezależności. Młodzi chętnie sięgają po możliwość założenia własnego biznesu i pracy na własny rachunek, wierząc w swoje umiejętności oraz rozumiejąc korzyści płynące z tego rozwiązania. Samodzielne prowadzenie własnej firmy wymaga jednak ciekawej idei, która ma szansę sprawdzić […]
SXO w sklepie internetowym to fundament nowoczesnej strategii e-commerce. Łączy optymalizację doświadczeń użytkownika z wymogami wyszukiwarek. W dynamicznie rozwijającym się świecie online, gdzie konkurencja stale rośnie, samo SEO przestaje wystarczać. Kluczowe staje się zapewnienie użytkownikom pozytywnych wrażeń na stronie, co przekłada się na ich lojalność i satysfakcję. Działania SXO to połączenie strategii SEO i UX, […]
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, gdzie konkurencja nieustannie rośnie, live chat i chatboty stają się kluczowymi narzędziami. Chatbot is software program designed to simulate human interactions, szczególnie w kontekście e-commerce, gdzie pomagają klientom w warunkach zdefiniowanych wcześniej oraz zapewniają natychmiastowe wsparcie, na przykład prowadząc użytkowników przez proces zwrotu. Dzięki nim sklepy internetowe mogą zapewnić […]
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Linki kanoniczne w sklepie internetowym to nieocenione narzędzie w walce z problemem powielania treści. Linki kanoniczne pomagają w zarządzaniu duplicate content, co jest istotne dla SEO. W dynamicznej rzeczywistości e-commerce, gdzie wiele stron może zawierać niemal identyczne informacje, ich zastosowanie staje się nieodzowne. Pomagają one nie tylko utrzymać wysoką jakość treści, ale także chronić pozycję […]
Konwersja w sklepie internetowym to fundament sukcesu każdego biznesu e-commerce. To właśnie ona decyduje o tym, ilu odwiedzających zamienia się w klientów. Optymalizacja konwersji polega na wdrażaniu skutecznych działań, które zwiększają liczbę zakupów. W tym artykule omówimy najważniejsze aspekty konwersji oraz praktyczne kroki, które pomogą poprawić jej współczynnik i zwiększyć sprzedaż. Rozumienie konwersji w e-commerce […]
Badanie potrzeb klienta to fundament skutecznej sprzedaży i budowania trwałych relacji. Zrozumienie oczekiwań klientów pozwala nie tylko lepiej dopasować ofertę, ale także zwiększyć ich satysfakcję. To bezpośrednio przekłada się na rozwój Twojej firmy. W tym artykule znajdziesz praktyczne porady i techniki, które pomogą Ci lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Dokumentowanie analizy potrzeb klienta jest kluczowe, […]
Stały wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce zachęca, by spróbować swoich sił w tym biznesie. Wartość całej branży e-commerce przekroczyła już 100 miliardów złotych rocznie. Dobry pomysł na funkcjonowanie sklepu internetowego to szansa na ogromny sukces. Gdzie istnieją bariery? Prowadzenie sklepu internetowego w klasyczny sposób wiąże się z kosztami obejmującymi zakup i magazynowanie towaru. Jednak […]
Rozporządzenie GPSR (General Product Safety Regulation), które wchodzi w życie 13 grudnia 2024 roku przyniesie istotne zmiany dla sklepów internetowych oferujących produkty na rynku Unii Europejskiej. Nowe przepisy mają na celu wzmocnienie ochrony konsumentów oraz zapewnienie wyższych standardów bezpieczeństwa oferowanych produktów. Rozporządzenie GPSR nakłada na sprzedawców internetowych szereg obowiązków – od weryfikacji produktów po nadzór […]
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]