Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Blog dla sklepu internetowego
Więcej klientów, większe koszyki, mniej pracy. Tak działają narzędzia marketingowe w Selly, które pomogą Ci skalować sklep internetowy.
Klienci oczekują płatności, które są szybkie, wygodne i bezpieczne. PayU w Selly daje dostarcza właśnie te wartości – teraz na każdym planie abonamentowym.
Jak zwiększyć wartość koszyka za pomocą wskaźnika średniej wartości zamówienia (AOV – Average Order Value)? Poznaj 6 sprawdzonych technik.
Szukasz sprawdzonego szkolenia e-commerce? Dzięki tym kursom połączysz sprzedaż z analityką i marketingiem.
Według badania Autopay, brak ulubionej formy płatności sprawia, że około 61% kupujących rezygnuje z transakcji. Jakie więc formy płatności powinieneś mieć w swoim sklepie?
Według raportu Gemius, aż 78% polskich internautów kupuje w Internecie. To pokazuje, jak ogromny potencjał ma każdy dobrze dobrany pomysł na biznes online.
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Sezon wakacyjny to czas, gdy klienci częściej wybierają plażę niż koszyk zakupowy. Wrzesień to idealny moment, by sprawdzić wydajność sklepu internetowego na tle tych wyników.
Jeszcze w 2013 roku w Polsce działało 21,7 tys. e-sklepów. Dziś jest ich już ponad 73 tys., jak podaje Dun & Bradstreet Poland.
Jak podaje PushPushGo, ponad 96% wszystkich kampanii w sektorze e-commerce to rozbudowane powiadomienia push z dużymi grafikami.
Co napędzi wzrost polskiego e-commerce do 192 mld zł? Zaufanie. A co jest paliwem dla zaufania? Nowoczesny PR w e-commerce, który buduje reputację wartą miliardy
Masz już zapełniony kalendarz e-commerce na IV kwartał 2025? Jesień 2025 będzie obfitowała w konferencje e-commerce, które mogą być szansą na rozwój Twojego biznesu.
Chcesz zredukować koszty logistyki w e-commerce nawet o 30%? Rozwiązaniem jest fulfillment.
Marketing B2B wymaga więcej niż promowania ładnej strony i szerokiej oferty. Co jest istotne, żeby dotrzeć do jak największej ilości klientów B2B?
Jak pokazują statystyki Trends in Personal Branding National Research, liczba wyszukiwań w Google hasła „marka osobista” wzrosła w ostatnich latach ponad czterokrotnie. Klienci od lat szukają czegoś więcej – relacji, autentyczności i wartości, które rezonują z ich własnymi przekonaniami. Ten artykuł napisałam na podstawie historii Marty Kobus, założycielki butiku dziecięcego premium PolkaBubu, która podzieliła się […]
Według najnowszego raportu WordStream, koszt kliknięcia (CPC) wzrósł w 87% branż. Jak zatem przetrwać rosnące koszty reklamy w e-commerce?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Autentyczne opinie w e-commerce to nie tylko dowód na to, że Twoja firma jest wiarygodna – to narzędzie marketingowe, które bezpośrednio przekłada się na decyzje zakupowe.
Chcesz rozwijać swój biznes, ale nie wiesz, które konferencje e-commerce są warte Twojej uwagi?