Sezon wakacyjny to czas, gdy klienci częściej wybierają plażę niż koszyk zakupowy. Wrzesień to idealny moment, by sprawdzić wydajność sklepu internetowego na tle tych wyników.
Blog dla sklepu internetowego
Jeszcze w 2013 roku w Polsce działało 21,7 tys. e-sklepów. Dziś jest ich już ponad 73 tys., jak podaje Dun & Bradstreet Poland.
Jak podaje PushPushGo, ponad 96% wszystkich kampanii w sektorze e-commerce to rozbudowane powiadomienia push z dużymi grafikami.
Co napędzi wzrost polskiego e-commerce do 192 mld zł? Zaufanie. A co jest paliwem dla zaufania? Nowoczesny PR w e-commerce, który buduje reputację wartą miliardy
Masz już zapełniony kalendarz e-commerce na IV kwartał 2025? Jesień 2025 będzie obfitowała w konferencje e-commerce, które mogą być szansą na rozwój Twojego biznesu.
Chcesz zredukować koszty logistyki w e-commerce nawet o 30%? Rozwiązaniem jest fulfillment.
Marketing B2B wymaga więcej niż promowania ładnej strony i szerokiej oferty. Co jest istotne, żeby dotrzeć do jak największej ilości klientów B2B?
Jak pokazują statystyki Trends in Personal Branding National Research, liczba wyszukiwań w Google hasła „marka osobista” wzrosła w ostatnich latach ponad czterokrotnie. Klienci od lat szukają czegoś więcej – relacji, autentyczności i wartości, które rezonują z ich własnymi przekonaniami. Ten artykuł napisałam na podstawie historii Marty Kobus, założycielki butiku dziecięcego premium PolkaBubu, która podzieliła się […]
Według najnowszego raportu WordStream, koszt kliknięcia (CPC) wzrósł w 87% branż. Jak zatem przetrwać rosnące koszty reklamy w e-commerce?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Autentyczne opinie w e-commerce to nie tylko dowód na to, że Twoja firma jest wiarygodna – to narzędzie marketingowe, które bezpośrednio przekłada się na decyzje zakupowe.
Chcesz rozwijać swój biznes, ale nie wiesz, które konferencje e-commerce są warte Twojej uwagi?
Zgodnie z Europejskim Aktem Dostępności od 28 czerwca 2025 WCAG ma być standardem. Czy Twój sklep jest na to gotowy? Jeśli nie jesteś pewie, audyt dostępności WCAG 2.2 AA jest dla Ciebie.
Masz sklep internetowy, a klienci nadal nie znają Twojej marki? Social media i krótkie formy wideo to Twój klucz do zwiększenia sprzedaży.
Jak sprawić, by konsumenci zatrzymali się właśnie w Twoim sklepie? Poznaj siłę interaktywnych treści w e-commerce, które zmieniają scrollowanie w zakupy.
Kiedyś to było teraz to nie ma? Czyli, jak mierzyć sukces SEO sklepu, kiedy świat staje na głowie przez AI.
Zastanawiasz się, jak opakowania w e-commerce mogą wpłynąć na postrzeganie Twojej marki, zadowolenie klienta i, co najważniejsze, na Twoje zyski?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak efektywnie mierzyć działania użytkowników na Twojej stronie? Google Analytics 4 może stać się Twoim najlepszym przyjacielem
Czy Google AI Mode, wprowadzone na początku 2025 roku w USA znane również, jako Search Generative Experience (SGE), stanowi zagrożenie dla branży e-commerce?