Sezon wakacyjny to czas, gdy klienci częściej wybierają plażę niż koszyk zakupowy. Wrzesień to idealny moment, by sprawdzić wydajność sklepu internetowego na tle tych wyników.
Optymalizacja sklepu
Blog dla sklepu internetowego
Zgodnie z Europejskim Aktem Dostępności od 28 czerwca 2025 WCAG ma być standardem. Czy Twój sklep jest na to gotowy? Jeśli nie jesteś pewie, audyt dostępności WCAG 2.2 AA jest dla Ciebie.
Inwestycja w korzyści z optymalizacji mobilnej to strategiczny krok w kierunku długoterminowego wzrostu i sukcesu e-commerce.
Urządzenia mobilne wygrywają wojnę z urządzeniami stacjonarnymi. Z tego powodu optymalizacja mobilna Twojego sklepu internetowego to już nie opcja, lecz konieczność.
Koncepcje UX/UI w polskim e-commerce definiują to, jak konsument postrzega sklep internetowy. W tym konkurencyjnym środowisku pozytywne wrażenia użytkownika stają się kluczem do sukcesu sklepów internetowych.
Sprawdź, co możesz robić, żeby nie popełniać najczęstszych błędów w e-commerce, które powodują, że tracisz klientów.
83% klientów B2B stwierdziło, że woli składać zamówienia i dokonywać płatności za pośrednictwem handlu cyfrowego (Digital Silk). A czy Twój sklep internetowy B2B jest poprawnie zoptymalizowany?
Już od 28 czerwca 2025 zacznie obowiązywać Europejski Akt o Dostępności, czyli unijne rozporządzenie mające na celu poprawę dostępności produktów i usług dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych. Sprawdź, jakie rozwiązania przygotowaliśmy, aby poprawić jakość Twojej witryny. Dostępność stron internetowych staje się coraz ważniejszym aspektem prowadzenia działalności online. WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) to […]
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, gdzie konkurencja nieustannie rośnie, live chat i chatboty stają się kluczowymi narzędziami. Chatbot is software program designed to simulate human interactions, szczególnie w kontekście e-commerce, gdzie pomagają klientom w warunkach zdefiniowanych wcześniej oraz zapewniają natychmiastowe wsparcie, na przykład prowadząc użytkowników przez proces zwrotu. Dzięki nim sklepy internetowe mogą zapewnić […]
Każdy dolar zainwestowany w poprawę doświadczeń użytkowników (UX – User Experience) to 100 dolarów zysku. Brzmi imponująco? W takim razie zacznij regularnie inwestować w SXO, czyli połączenie SEO i UX. Od teraz powinieneś skupić się nie tylko na pozycjonowaniu, czyli optymalizacji swojej strony pod kątem robotów Google, ale także działaniach sprawiających, że użytkownicy będą chcieli […]
Czy wolny sklep Cię ogranicza? Kilka powodów, dla których warto zadbać o szybkość sklepu Rynek handlu internetowego coraz prężniej się rozwija, konkurencja rośnie, a w świecie e-commerce zaczyna się robić coraz ciaśniej. Dynamicznie zwiększająca się liczba sklepów internetowych zmusza przedsiębiorców do odnajdywania rozwiązań, mocnych stron swojego biznesu oraz przewag konkurencyjnych, które mogą wykorzystać, aby zyskać […]
Ze względu na dynamiczny rozwój e-commerce, od 28 maja 2022 roku kraje unijne, w tym Polska, będą musiały wprowadzić nowe rozwiązania oraz przepisy w ramach Dyrektywy Omnibus. Nowe przepisy będą zobowiązywały sprzedawców do nowych rozwiązań w handlu internetowym. Dowiedz się więcej, jakie obowiązki wprowadza Dyrektywa Omnibus i jak spełnia je platforma sklepów Selly.pl
Bezpieczeństwo sklepu internetowego należy do podstaw, gdy planujemy intensywne działania w branży ecommerce. Zapewnia go między innymi certyfikat SSL, obecnie stanowiący standard. Brak zabezpieczenia tego rodzaju skutkować może nieprzyjemnym ryzykiem, niepewnością odczuwaną przez klientów i niższymi wynikami w wyszukiwarce.
Wygląd sklepu internetowego to jeden z czynników, który decyduje o sukcesie w sprzedaży. Każdy aspekt witryny i produktów ma znaczenie. Warto zadbać o odpowiednią szatę graficzną i inne wizualne aspekty sklepu na samym początku, aby wykazać profesjonalizm i znajomość trendów w firmie. Podczas lektury tekstu dowiedzą się Państwo, jak poprawić wygląd sklepu i na co […]
Budowanie przewagi konkurencyjnej to jedno z najważniejszych zadań każdej marki, ponieważ dzięki niej klienci kupują u Ciebie, a nie u konkurencji i to nie zawsze ze względu na cenę. Jak skutecznie budować przewagę konkurencyjną swojego sklepu internetowego, aby sprzedawać więcej i wzmacniać jego markę?
Na sukces sklepu internetowego składa się wiele elementów, jednak żadnego z nich nie można traktować jako bardziej i mniej ważnego. Wielokanałowe działania marketingowe, użyteczność sklepu, siła jego marki, logistyka, metody płatności i dostaw, zwroty i reklamacje, opinie klientów, doradztwo i obsługa klienta, a w tym ta posprzedażowa, to tylko niektóre z tych elementów, które pracują […]
Koszyk zakupowy to miejsce, które otwiera ścieżkę zakupową w Twoim sklepie internetowym. Wraz z kartą produktową jest to jeden z najważniejszych elementów, odpowiedzialnych za doprowadzenia klienta do finalizacji transakcji zakupowej. Badania wykazują, że około 70% koszyków jest porzucanych, dlatego każdy jego element ma wpływ na jego skuteczność, czyli na wielkość generowanej sprzedaży. Jakie to elementy […]
Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]
Kolejnym narzędziem jakie udostępnia oprogramowanie sklepu Selly Shop jest moduł artykułów. W odróżnieniu od aktualności funkcjonalność modułu artykułów pozwala podpinać treści pod wybrane karty produktów oraz linki do nich w listach produktów.
Oprogramowanie sklepu internetowego Selly posiada narzędzie do łatwego ustawienia niepowtarzalnych znaczników META DESCRIPTION dla wszystkich stron produktów.
- 1
- 2