Optymalizacja sklepu

Blog dla sklepu internetowego

WCAG w e-commerce – jak z dostępnością radzi sobie Selly?

WCAG w e-commerce. Grafika związana z dostępnością dla osób z niepełnosprawnościami czy różnymi ograniczeniami.

Już od 28 czerwca 2025 zacznie obowiązywać Europejski Akt o Dostępności, czyli unijne rozporządzenie mające na celu poprawę dostępności produktów i usług dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych. Sprawdź, jakie rozwiązania przygotowaliśmy, aby poprawić jakość Twojej witryny. Dostępność stron internetowych staje się coraz ważniejszym aspektem prowadzenia działalności online. WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) to […]

Chatboty dla E-commerce

Live chat i chatboty w sklepie internetowym

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, gdzie konkurencja nieustannie rośnie, live chat i chatboty stają się kluczowymi narzędziami. Chatbot is software program designed to simulate human interactions, szczególnie w kontekście e-commerce, gdzie pomagają klientom w warunkach zdefiniowanych wcześniej oraz zapewniają natychmiastowe wsparcie, na przykład prowadząc użytkowników przez proces zwrotu. Dzięki nim sklepy internetowe mogą zapewnić […]

Jak SXO wpływa na doświadczenie użytkownika?

Profesjonalna definicja SXO

Każdy dolar zainwestowany w poprawę doświadczeń użytkowników (UX – User Experience) to 100 dolarów zysku. Brzmi imponująco? W takim razie zacznij regularnie inwestować w SXO, czyli połączenie SEO i UX. Od teraz powinieneś skupić się nie tylko na pozycjonowaniu, czyli optymalizacji swojej strony pod kątem robotów Google, ale także działaniach sprawiających, że użytkownicy będą chcieli […]

Czy wolny sklep Cię ogranicza? Kilka powodów, dla których warto zadbać o szybkość sklepu

optymalizacja sklepu internetowego, szybkie sklepy internetowe, szybkość sklepów internetowych

Czy wolny sklep Cię ogranicza? Kilka powodów, dla których warto zadbać o szybkość sklepu Rynek handlu internetowego coraz prężniej się rozwija, konkurencja rośnie, a w świecie e-commerce zaczyna się robić coraz ciaśniej. Dynamicznie zwiększająca się liczba sklepów internetowych zmusza przedsiębiorców do odnajdywania rozwiązań, mocnych stron swojego biznesu oraz przewag konkurencyjnych, które mogą wykorzystać, aby zyskać […]

Wygląd sklepu internetowego – O co warto zadbać?

Handel elektroniczny - marketing e-commerce

Wygląd sklepu internetowego to jeden z czynników, który decyduje o sukcesie w sprzedaży. Każdy aspekt witryny i produktów ma znaczenie. Warto zadbać o odpowiednią szatę graficzną i inne wizualne aspekty sklepu na samym początku, aby wykazać profesjonalizm i znajomość trendów w firmie. Podczas lektury tekstu dowiedzą się Państwo, jak poprawić wygląd sklepu i na co […]

Język korzyści i model AIDA, czyli podstawowe elementy opisu produktu w sklepie internetowym

Pismo - Obroty

Na sukces sklepu internetowego składa się wiele elementów, jednak żadnego z nich nie można traktować jako bardziej i mniej ważnego. Wielokanałowe działania marketingowe, użyteczność sklepu, siła jego marki, logistyka, metody płatności i dostaw, zwroty i reklamacje, opinie klientów, doradztwo i obsługa klienta, a w tym ta posprzedażowa, to tylko niektóre z tych elementów, które pracują […]

Jakie elementy powinien posiadać koszyk zakupowy, aby Twój sklep internetowy sprzedawał więcej?

Szybko zbywalne towary konsumpcyjne - Cena £

Koszyk zakupowy to miejsce, które otwiera ścieżkę zakupową w Twoim sklepie internetowym. Wraz z kartą produktową jest to jeden z najważniejszych elementów, odpowiedzialnych za doprowadzenia klienta do finalizacji transakcji zakupowej. Badania wykazują, że około 70% koszyków jest porzucanych, dlatego każdy jego element ma wpływ na jego skuteczność, czyli na wielkość generowanej sprzedaży. Jakie to elementy […]

Dlaczego sklep internetowy powinien mieć certyfikat SSL?

Internet - Szyfrujmy

Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Kontakt
Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933