Najniższa cena w okresie 30 dni przed obniżką może być Twoim największym przyjacielem albo największym wrogiem. Jak komunikować ceny podczas wyprzedaży?
Blog dla sklepu internetowego
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Jak skalować sklep internetowy samemu? Strategia, błędy i budżet według CEO Social Swift.
Automatyzacja marketingu to jeden z najgorętszych tematów w e-commerce 2025. Jak go skutecznie wdrożyć, żeby nie irytować klientów i nie przepalać budżetu?
24 października w Warszawie było bardzo deszczowo. Ale aura na zewnątrz w żaden sposób nie oddawała tego, co działo się na Warsaw Expo!
Black Friday 2025 28 listopada to najważniejszy dzień dla sprzedawców w kalendarzu e-commerce.
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Więcej klientów, większe koszyki, mniej pracy. Tak działają narzędzia marketingowe w Selly, które pomogą Ci skalować sklep internetowy.
Klienci oczekują płatności, które są szybkie, wygodne i bezpieczne. PayU w Selly daje dostarcza właśnie te wartości – teraz na każdym planie abonamentowym.
Jak zwiększyć wartość koszyka za pomocą wskaźnika średniej wartości zamówienia (AOV – Average Order Value)? Poznaj 6 sprawdzonych technik.
Szukasz sprawdzonego szkolenia e-commerce? Dzięki tym kursom połączysz sprzedaż z analityką i marketingiem.
Według badania Autopay, brak ulubionej formy płatności sprawia, że około 61% kupujących rezygnuje z transakcji. Jakie więc formy płatności powinieneś mieć w swoim sklepie?
Według raportu Gemius, aż 78% polskich internautów kupuje w Internecie. To pokazuje, jak ogromny potencjał ma każdy dobrze dobrany pomysł na biznes online.
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Sezon wakacyjny to czas, gdy klienci częściej wybierają plażę niż koszyk zakupowy. Wrzesień to idealny moment, by sprawdzić wydajność sklepu internetowego na tle tych wyników.
Jeszcze w 2013 roku w Polsce działało 21,7 tys. e-sklepów. Dziś jest ich już ponad 73 tys., jak podaje Dun & Bradstreet Poland.
Jak podaje PushPushGo, ponad 96% wszystkich kampanii w sektorze e-commerce to rozbudowane powiadomienia push z dużymi grafikami.
Co napędzi wzrost polskiego e-commerce do 192 mld zł? Zaufanie. A co jest paliwem dla zaufania? Nowoczesny PR w e-commerce, który buduje reputację wartą miliardy
Masz już zapełniony kalendarz e-commerce na IV kwartał 2025? Jesień 2025 będzie obfitowała w konferencje e-commerce, które mogą być szansą na rozwój Twojego biznesu.
Chcesz zredukować koszty logistyki w e-commerce nawet o 30%? Rozwiązaniem jest fulfillment.



















