W dzisiejszym wpisie zagłębiamy się w świat kulis SEO w kontekście dużych sklepów internetowych, rozmawiając z Natalią Paciorek, SEO Managerem w grupie x-kom.
Blog dla sklepu internetowego
Przed Tobą transkrypcja odcinka Akademii Skalowania Sklepów Selly. Dzięki niej dowiesz się, jak powinna wyglądać automatyzacja komunikacji e-mail w branży e-commerce.
Liczba porzuconych koszyków rośnie, a Ty zastanawiasz się jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Poznaj 5 strategicznych sposobów na budowanie stałej społeczności wokół swojej marki. Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Oto jest pytanie. W czasach, w których konkurencja nieustannie rośnie, zdolność do utrzymania klienta staje się fundamentem sukcesu. Według badań utrzymywanie istniejących klientów może […]
Kluczem do sukcesu marketingowego i sprzedażowego są odpowiednio zaplanowane treści dla sklepu internetowego. Jak je tworzyć dowiesz się w odcinku „Jak rozwijać swój sklep internetowy z pomocą skutecznych treści” Akademii Skalowania Podcastów od Selly.
Postępująca cyfryzacja, czy zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów wpływają na Twoje szanse na sukces w tej branży. W tym wpisie znajdziesz odpowiedź na pytanie: dlaczego sklepy internetowe się zamykają?
Poznaj strategie SEO dla re-commerce i zacznij sprzedawać z zyskiem, jednocześnie budując zaufanie swoich odbiorców.
Adrian Prędkiewicz z Selly rozmawia z Agatą Lisowską, Partnership Team Leader w PragmaGO. Jeśli chcesz poznać tajniki płatności odroczonych, to wpis dla Ciebie!
Adrian Prędkiewicz z Selly rozmawia z Pawłem Pawlukiem, ekspertem SEO i CRO z Contentation, na temat kluczowej roli link buildingu w pozycjonowaniu i skalowaniu biznesu online.
Inflacja i rosnąca świadomość ekologiczna od lat zmieniają nawyki zakupowe Polaków. Sprawdź, jak model re-commerce zyskuje na znaczeniu.
Czy wiesz, że większość sklepów internetowych nie wykorzystuje pełnego potencjału reklam w mediach społecznościowych? Daniel Kędzierski w rozmowie z Adrianem Prędkiewiczem (Selly) opowiada o tym, na czym powinny polegać reklamy w social mediach.
Masz dość stania w miejscu ze swoim sklepem online? Chcesz wreszcie skalować biznes, ale brakuje Ci pomysłu, jak to zrobić? Przygotuj się na dawkę inspiracji prosto od eksperta w zakresie automatyzacji w e-commerce – przed Tobą wywiad Selly z Jarosławem Mnichem z Edron.
Masz wrażenie, że Twoi potencjalni klienci znikają ze sklepu internetowego, zanim zdążą kliknąć „kup teraz”? Przemysław Bazanowski opowiada, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Współczesne mobilne nawyki zakupowe Polaków charakteryzują się poszukiwaniem szybkich, wygodnych i spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Czego jeszcze spodziewać się po polskich konsumentach?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Twój regulamin sklepu to bomba zegarowa? Większość e-sklepów działa na niebezpiecznych kopiach i wzorach. Odkryj, o jakie elementy prawne strony internetowej powinieneś zadbać i jak stworzyć legalne, skuteczne dokumenty.
Inwestycja w korzyści z optymalizacji mobilnej to strategiczny krok w kierunku długoterminowego wzrostu i sukcesu e-commerce.
Przed Tobą kolejny wywiad Selly, który ma na celu zwiększyć Twoją wiedzę na temat przeniesienia sklepu. Gościem specjalnym jest Tomasz Czechowski z iCEA.
Urządzenia mobilne wygrywają wojnę z urządzeniami stacjonarnymi. Z tego powodu optymalizacja mobilna Twojego sklepu internetowego to już nie opcja, lecz konieczność.
Jakie trendy w mobilnym e-commerce są przewidywane na 2025 rok? Czy AI i AR nadal będą dominować doświadczenia konsumentów?
Jak działa agencja SEO? Na te i inne, powiązane z działaniami pozycjonowaniem sklepów pytania, odpowie w wywiadzie z Adrianem Prędkiewiczem, Dawid Szajner, specjalista ds. SEO dla e-commerce.