Chcesz zredukować koszty logistyki w e-commerce nawet o 30%? Rozwiązaniem jest fulfillment.
Blog dla sklepu internetowego
Marketing B2B wymaga więcej niż promowania ładnej strony i szerokiej oferty. Co jest istotne, żeby dotrzeć do jak największej ilości klientów B2B?
Jak pokazują statystyki Trends in Personal Branding National Research, liczba wyszukiwań w Google hasła „marka osobista” wzrosła w ostatnich latach ponad czterokrotnie. Klienci od lat szukają czegoś więcej – relacji, autentyczności i wartości, które rezonują z ich własnymi przekonaniami. Ten artykuł napisałam na podstawie historii Marty Kobus, założycielki butiku dziecięcego premium PolkaBubu, która podzieliła się […]
Według najnowszego raportu WordStream, koszt kliknięcia (CPC) wzrósł w 87% branż. Jak zatem przetrwać rosnące koszty reklamy w e-commerce?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Autentyczne opinie w e-commerce to nie tylko dowód na to, że Twoja firma jest wiarygodna – to narzędzie marketingowe, które bezpośrednio przekłada się na decyzje zakupowe.
Chcesz rozwijać swój biznes, ale nie wiesz, które konferencje e-commerce są warte Twojej uwagi?
Zgodnie z Europejskim Aktem Dostępności od 28 czerwca 2025 WCAG ma być standardem. Czy Twój sklep jest na to gotowy? Jeśli nie jesteś pewie, audyt dostępności WCAG 2.2 AA jest dla Ciebie.
Masz sklep internetowy, a klienci nadal nie znają Twojej marki? Social media i krótkie formy wideo to Twój klucz do zwiększenia sprzedaży.
Jak sprawić, by konsumenci zatrzymali się właśnie w Twoim sklepie? Poznaj siłę interaktywnych treści w e-commerce, które zmieniają scrollowanie w zakupy.
Kiedyś to było teraz to nie ma? Czyli, jak mierzyć sukces SEO sklepu, kiedy świat staje na głowie przez AI.
Zastanawiasz się, jak opakowania w e-commerce mogą wpłynąć na postrzeganie Twojej marki, zadowolenie klienta i, co najważniejsze, na Twoje zyski?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak efektywnie mierzyć działania użytkowników na Twojej stronie? Google Analytics 4 może stać się Twoim najlepszym przyjacielem
Czy Google AI Mode, wprowadzone na początku 2025 roku w USA znane również, jako Search Generative Experience (SGE), stanowi zagrożenie dla branży e-commerce?
Każdy kolejny miesiąc wymaga od nas znacznego nakładu pracy, szczególnie w kontekście doskonalenia naszego oprogramowania. Cały nasz zespół skupia się na analizie propozycji przekazywanych przez Państwa, a następnie stopniowym ich wdrażaniu w ramach rozbudowy funkcjonalności. Dostępność ciągłych aktualizacji w ramach miesięcznego abonamentu stanowi istotną wartość dodaną dla każdego, kto podejmuje decyzję o korzystaniu z naszej […]
Relacja z semKRK#23 oczami Selly, czyli wnioski specjalistki od contentu i podsumowanie branżowych ploteczek!
W dzisiejszym wpisie zagłębiamy się w świat kulis SEO w kontekście dużych sklepów internetowych, rozmawiając z Natalią Paciorek, SEO Managerem w grupie x-kom.
Przed Tobą transkrypcja odcinka Akademii Skalowania Sklepów Selly. Dzięki niej dowiesz się, jak powinna wyglądać automatyzacja komunikacji e-mail w branży e-commerce.
Liczba porzuconych koszyków rośnie, a Ty zastanawiasz się jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Poznaj 5 strategicznych sposobów na budowanie stałej społeczności wokół swojej marki. Jak utrzymać klienta w sklepie internetowym? Oto jest pytanie. W czasach, w których konkurencja nieustannie rośnie, zdolność do utrzymania klienta staje się fundamentem sukcesu. Według badań utrzymywanie istniejących klientów może […]