Zmiany i nowości wprowadzane do oprogramowania sklepu Selly Shop

Zobacz jak rozwijane jest oprogramowanie sklepu internetowego Selly. Spełniamy potrzeby Klientów i tworzymy rozwiązania oraz nowe funkcjonalności dla wszystkich sklepów na platformie.
Funkcjonalność sklepu internetowego
Wybierz: rok 2024 | rok 2023 | rok 2022 | rok 2021 | rok 2020 | rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015 | rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010.  

Wykonane aktualizacje:

Grudzień 2017

  • Rozbudowa modułu tagów o obsługę w sklepach dodatkowych oraz definiowanie nowych opcji dla tagów: opis pod listą produktów, znaczniki meta description oraz keywords, możliwość ustawienia znacznika meta noindex dla danego tagu.
  • Rozbudowa wyszukiwarki klientów o przeszukiwanie adresów email w zamówieniach bez rejestracji.
  • Rozbudowa modułu wariantów produktów o obsługę pola kodu EAN. Pole dostępne na liście wariantów i edycji wariantu.
  • Rozbudowa eksportu CSV zamówień o nowe obsługiwane znaczniki dotyczące informacji z allegro: {#ALLEGRO_LOGIN#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_ID#}, {#ALLEGRO_PLATNOSC_ID#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_STATUS#}, {#ALLEGRO_TRANSAKCJA_WARTOSC#}
  • Rozbudowa edycji produktów o definiowanie linków kanonicznych. W sekcji “Pozycjonowanie” w polu “Identyfikator produktu kanonicznego” można wpisać ID produktu głównego, którego adres będzie wskazywał link canonical w edytowanym produkcie.

Listopad 2017

  • Rozbudowa listy zamówień o masowe wysyłanie wiadomości SMS do klientów z informacją o zmianie statusu zamówienia.
  • Wdrożenie nowego panelu administracyjnego w wersji responsywnej
  • Rozbudowa eksportu zamówień do pliku CSV (szablon I02) o nowe znaczniki: {#DO_ZAPLATY#} oraz {#POZOSTALO_DO_ZAPLATY#} zwracające kwotę całego zamówienia z uwzględnieniem naliczonych rabatów.
  • Zmiana mechanizmów zapisu koszyków klientów na zapamiętywanie zawartości w cookies przez 30 dni dla używanej przeglądarki. Wraz z zapamiętanymi produktami zachowana jest wybrana waluta i język sklepu w momencie umieszczenia produktów do koszyka.
  • Dodanie w edycji kategorii nowego pola “Drugi opis kategorii”, który domyślnie wyświetla się pod listą produktów.
  • Wdrożenie eksportu produktów do Amazon Marketplace (beta). Link eksportu prezentowany w menu KONFIGURACJA / Integracje – porównywarki w zakładce “Adresy stron eksportów”. Wymagane uzupełnienie w edycji kategorii, która ma być eksportowana pól: “Item Type Keyword” oraz “Product Type”.
  • Rozbudowa edycji danych producenta o możliwość zablokowania wybranej formy dostawy dla produktów danego producenta. Ustawienie to jest nadrzędne wobec blokad w kategoriach, podrzędne wobec ustawień indywidualnych produktów.

Październik 2017

  • Rozbudowa modułu ręcznych importów CSV o import wielu zdjęć zapisanych w ramach jednej importowanej kolumny.
  • W konfiguracji podstawowej sklepu dodanie nowej sekcji: “Parametry wysyłki newslettera (SMTP)”. Sekcja dedykowana do prawidłowej masowej wysyłki newsletterów przez zewnętrzne konta email, np. polecane przez nas konto SMPT w chmurze: https://emaillabs.pl (miesięczny limit bezpłatnych wiadomości to 24 tys. emaili). W przypadku braku definicji tego konta lub nieprawidłowej konfiguracji emaile z modułu newslettera zostaną wysłane przez konto email skonfigurowane w sekcji “Parametry e-mail (SMTP)”.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu o opcję “Liczba produktów polecanych na karcie produktu” – funkcja ogranicza do wpisanej ilości i losuje przypisane produkty polecane na karcie produktu.
  • Rozbudowa konfiguracji integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o możliwość włączenia dodawania kodów producentów do opisu zawartości paczki.
  • Rozbudowa modułu generowania pliku sitemap.xml dla Google o dzielenie plików na partie po 50 tys. produktów w każdym pliku osobno. W przypadku bazy powyżej 50tys. produktów główny plik sitemap.xml zawieta listę z linkami do map produktów (sitemap1.xml, sitemap2.xml, itd.)
  • Wdrożenie znaczników canonical na karcie produktu do podstawowego linku karty produktu w celu wyeliminowania ewentualnych duplikatów w Google.

Wrzesień 2017

  • Wdrożenie integracji z systemem Dzinga.com – ustaweinia usługi w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe / Integracja z Dzinga.
  • Rozbudowa edycji produktów o możliwość ustawiania indywidualnej kolejności grup atrybutów w wyświetlanych opcjach produktów
  • Aktualizacja integracji z kurierem DB Schenker o nowe jednostki logistyczne (typy opakowań).
  • Wdrożenie generowania kodu Google Tag Manager z Rozszerzony E-commerce. Konfiguracja usługi w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe / sekcja “Integracja z Google”.
  • Rozbudowa konfiguracji podstawowej sklepu w sekcji “Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” o nową opcję umożliwiającą włączenie wyświetlania produktów w promocji na stronie głównej wg kolejności wpisywanej ręcznie w edycji produktu w polu: “Kolejność w kategorii”.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o dodawanie do ofert warunków gwarancji, reklamacji i zwrotów.

Sierpień 2017

  • Dodanie w zakładce “System / Komunikaty” możliwości wysłania formularza inicjującego zgłoszenia techniczne, zapytania ofertowe, prośby o pomoc czy dodatkowe informacje.
  • Eksport produktów w formacie XML dla Facebook Katalog Produktów. Eksport dostępny w module Integracje – porównywarki.

Lipiec 2017

  • Integracja z systemem ratalnym Alior Bank.
  • Rozbudowa generowanego kodu Facebook Pixel o informacje ze szczegółami produktów w zależności od strony oglądanej przez użytkownika.
  • Usprawnienia kodu HTML sklepów pod kątem optymalizacji SEO: rozbudowa linków kanonicznych, dodane znaczniki next/prev.
  • Rozbudowa modułu zamówień o zapis terminu dostawy każdego produktu w momencie składania zamówienia przez Klienta.
  • Rozbudowa integracji z eNadawcą Poczty Polskiej o odbiór w punkcie dla usługi Kurier 48 (Odbiór w Punkcie).

Czerwiec 2017

  • Rozbudowa konfiguracji integracji z Allegro o możliwość włączenia automatycznego uzupełniania pola kod EAN w wystawianych aukcjach.
  • Rozbudowa list zamówień o wyszkiwanie zamówień z produktami o wskazamym kodzie producenta, kodzie EAN, dostawcy lub symbolu produktu. Wymagane jest wpisanie min. pierwszego znaku przeszukiwanego pola.
  • Rozbudowa modułu powiadomień SMS o możliwość automatycznego zaznaczania pola “wyślij SMS” w edycji produktu dla zamówień bez zakupionych powiadomień. Dodatkowe pole “Liczba wysyłanych wiadomości” ograniczy ilość wiadomości SMS na jedno zamówienie.
  • Instalacja reCAPTCHA w formularzu polecenia produktu w celu dodatkowego zabezpieczenia przed robotami.
  • Nowy moduł przekierowań typu 301 dla sklepów przenoszących oprogramowanie na platformę Selly. W menu “Narzędzia / Przekierowania SEO” możliwość zdefiniowania linków przekierowania na nowe adresy.

Maj 2017

  • Rozbudowa edycji kategorii o definiowanie sposobu dodawania pola “Tytuł dla produktów w kategorii” w META TITLE produktów: przed lub po nazwie produktu.
  • Rozbudowa integracji z Allegro o dodatkowe aktualizacje elementów w trwających aukcjach: opisów produktów, cenników dostaw, zdjęć dla aukcji. Opcje dostępne do wyboru pojawiają się na liście aukcji w kolumnie “Działanie” przy włączonym filtrowaniu aukcji wg statusu jako “aukcje trwające”.
  • Rozbudowa edycji kategorii o nową zakładkę “Dane dla sklepów dodatkowych” z definicją osobnych treści meta tagów oraz opisu kategorii dla każdego multisklepu osobno.

Kwiecień 2017

  • Dodanie w edycji zamówenia wyświetlania numeru IP komputera, z którego złożono zamówienie.
  • Dodanie w pierwszym kroku koszyka do nazwy formy płatności zaliczki przelewem obliczonej kwoty do zapłaty.
  • Rozbudowa edycji kategorii o kolejny typ sortowania produktów: wg liczby wyświetleń malejąco. Produkty o największej liczbie wejść będą pokazywane jako pierwsze w danej kategorii.
  • Rozbudowa programu partnerskiego i lojalnościowego o opcję konfiguracyjną włączania i wyłączania możliwości wykorzystania zgromadzonych środków w koszyku zakupowym. Włączanie funkcji w menu SPRZEDAŻ -> Program Partnerski -> zakładka “Konfiguracja”.
  • Rozbudowa modułu integracji z Allegro o nową czynność przy synchronizacjach: wznawianie aukcji zakończonych z włączoną opcją “ponowne wystawienie” jeżeli produkt stanie się dostępny do sprzedaży.

Marzec 2017

  • Wdrożenie nowego systemu płatności online eService
  • Rozbudowa eksportu XML dla porównywarki Ceneo o eksport wagi produktu, jeśli jest zdefiniowana w sklepie.
  • Rozbudowa API platformy o dodatkowe dane udostępniane przez ten moduł: – produkty_warianty: termin_dostawy, wariant_cena_aukcji – produkty_wlasciwosci: ilosc_dokladnosc, ilosc_min, ilosc_przyrost – produkty_zdjecia: zdjecie_pozycja, zdjecie_opis – zamowienia: pp_odbior (wybrany punkt odbioru) – carts: cart_id, user_id, cart_name, value_products – carts_items: cart_id, item_id, product_id, set_products, variant_id, quantity, price

Luty 2017

  • Rozbudowa integracji z Allegro o nowe opcje dla zdjęć w aukcjach: możliwość wystawienia aukcji ze wzkazanymi zdjęciami spośród dostępnych w sklepie (maksymalnie 8). Możliwość zablokowania eksportu wybranych zdjęć w ramach opisu produktu (znaczniki galerii zdjęć: {#GALERIA#} i {#GALERIA_MAX#} ).
  • Rozbudowa zestawów produktów o możliwość zdefiniowania, które składniki zestawu będzie mógł klient zwiększyć ilościowo przed umeiszczeniem zestawu do koszyka. Opcja dostępna jest tylko dla zestawów z ceną zależną od składników zestawu.
  • Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu oraz możliwość wyłączenia eksportu opisu produktu.
  • Rozbudowa eksportów XML dla Google Zakupy oraz Skapiec o definiowanie warunku ceny minimalnej produktu.
  • Rozbudowa programu partnerskiego o możliwość doładowania konta klienta z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Kwota doładowania może zostać wykorzystana na następne zamówienia.

Styczeń 2017

  • Rozbudowa eksportów XML dla Ceneo o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją “wszystkie dostępne” pojawiły się: “wszystkie wyświetlane” (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
  • Rozbudowa edycji produktu o opcjonalne pole “Kategoria Ceneo”. Wpisana nazwa zostanie dołączona na początek ścieżki kategorii eksportowanego pliku XML dla Ceneo.
  • Nowy moduł tworzenia bannera rotacyjnego na stronie głównej sklepu. Możliwość dodania kolejnych grafik lub kodu HTML w poszczególne klatki pokazu. Możliwość wygenerowania samego kodu HTML bannera do umieszczenia na dowolną inna podstronę sklepu. Moduł dostępny w menu TREŚCI -> Pokaz slajdów.
  • Rozbudowa eksportu XML dla Google Zakupy o definiowanie opcji typu eksportu produktów. Poza dotychczasową opcją “wszystkie dostępne” pojawiły się: “wszystkie wyświetlane” (eksportuje produkty wyświetlane, ale także z ilością 0 szt. na magazynie), zaznaczone wyświetlane (eksportuje produkty zaznaczone do eksportu, ale także z ilością 0 szt. na magazynie).
  • Przebudowa modułu artykułów na nowy moduł bloga w sklepie (przykład: demo.selly.pl/blog.html ). Dostępne ogólne funkcjonalności: – tworzenie wpisów: skrót, pełna treść, zdjęcie, znaczniki META, przypisywanie kategorii, tagów, powiązania z produktami, kategoriami, – definiowanie kategorii bloga, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg kategorii, – definiowanie tagów dla wpisów, nazwy linku, znaczników META, listowanie wpisów wg tagów, – moderacja komentarzy, możliwość zablokowania komentowania wpisów, – wyszukiwarka wpisów, listowanie wpisów wg kategorii, tagów. Zarządzanie wyglądem bloga w edytorze szablonów w szablonach: D06, H05, H06. Uruchomienie bloga następuje po zdefiniowaniu kategorii dla wpisów. Bez zdefiniowanych kategorii wpisów moduł zachowuje się jak wcześniejszy moduł artykułów.
  • Rozbudowa generowanej sitemapy dla google o linki wpisów bloga.
  • Rozbudowa programu partnerskiego o opcję programu lojalnościowego. Ustalony procent wartości zakupów dokonanych przez klientów może trafiać na ich własne konto programu partnerskiego.

Wypróbuj sklep internetowy w Selly

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz dodatkowo 60 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

  • Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • Certyfikat Ceneo.pl dla platform e-commerce 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • Nominacja Dolnośląski Gryf Nagroda Gospodarcza 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • Wspieramy klub KPR Kobierzyce 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • Nagroda - Lider wsparcia w Tworzeniu Sklepu Internetowego 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • Nagroda Przedsiębiorstwo FAIR PLAY 2019 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019