E-commerce

Blog dla sklepu internetowego - strona 5 z 8

SaaS ecommerce – zalety i wady tego rozwiązania

saas e commerce

Wybór platformy e-commerce dla właściwego funkcjonowania sklepu internetowego ma ogromny wpływ na jego późniejsze działanie. Jednym z  najpopularniejszych rozwiązań są platformy SaaS (Software as a Service), umożliwiające korzystanie za opłatą abonamentową z profesjonalnego oprogramowania. Na czym polega działanie platformy abonamentowej oraz jakie są jej wady i zalety przeczytasz w naszym artykule.

Tworzenie sklepów internetowych – Poradnik 2023

Tworzenie sklepów internetowych

Tworzenie sklepów internetowych jeszcze nigdy nie było tak proste. Obecne technologie dają nam ogrom możliwości bez konieczności posiadania specjalnych umiejętności informatycznych czy graficznych. Dodatkowo rynek e-commerce jest jednym z najprężniej rozwijających się, a odpowiednie wykorzystanie tego faktu, to już daje połowę sukcesu w biznesie, świadczy o tym fakt ciągle rosnących statystyk sprzedaży internetowych i ilości […]

21 najlepszych pomysłów na zarabiający biznes w Internecie w 2023

biznes w internecie

Zakupy coraz częściej robione są przez Internet, a nasze życie przenosi się do sieci, dlatego rozpoczęcie e-biznesu może być świetnym pomysłem. Obecnie w sieci można sprzedawać tak naprawdę wszystko, a przy rozpoczęciu biznesów internetowych może ograniczać jedynie wyobraźnia. E-biznes stale zyskuje na swojej popularności, przede wszystkim dzięki możliwości dotarcia do wielu potencjalnych klientów, a więc […]

Co to jest platforma E-commerce? Jak wybrać najlepszą?

jaka platforma dla sklepu internetowego

Zakupy przez Internet stały się dla nas codziennością. Obecnie wiele firm przenosi swoją działalność do sieci, ponieważ sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, a temat platform e-commerce coraz częściej poruszany jest w ogólnodostępnych publikacjach. Klienci chętniej robią zakupy w sklepach internetowych, a to przyczynia się do rozwoju nowych narzędzi e-commerce. Dla sprzedawców jest to […]

[RAPORT] – Źródła ruchu, które najwięcej sprzedają w sklepach internetowych

najlepiej sprzedające źródła ruchu w ecommerce raport

Pewnie nieraz, jako przedsiębiorca, zastanawiałeś się, który kanał przyniesie Ci największy zwrot z inwestycji (ROI). Wybór jest ogromny, a pomysłów na nowe sposoby dotarcia do końcowego odbiorcy pojawia się coraz więcej. Jak się w tym odnaleźć? W które kanały zainwestować w pierwszej kolejności, aby Twój sklep sprzedawał? Mamy nadzieję, że raport, który wykonaliśmy wraz z […]

Jak stworzyć dochodowe wydarzenie online i wykorzystać w promocji sklepu?

organizacja wydarzeń online, organizacja konferencji online, platformy eventowe online

Czasowy brak możliwości organizacji wydarzeń na żywo spowodował, że eventy online stały się powszechne. Można stwierdzić, że teraz prawdopodobnie większość internautów choć raz miała okazję uczestniczyć w konferencji online, webinarze lub wideo live. A gdyby zastąpić formalności związane z organizacją wydarzenia na żywo za pomocą profesjonalnie przygotowanego webinaru? A może czas na pierwszą w historii […]

Tworzenie modelu biznesowego – Narzędzia planowania firmy

modele biznesowe, canvas, tworzenie modeli biznesowych, jak sprawdzić pomysł na biznes, przykładowy model biznesowy

Czy kiedykolwiek wpadłeś na pomysł dotyczący sprzedaży konkretnych produktów i nie wiedziałeś, jak go sprawdzić? A może myślałeś o budowaniu firmy związanej z e-commerce, lecz trudno było Tobie znaleźć sposoby na dodatkowe przychody? Czytając artykuł poznasz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć własny, “plan na firmę” i przetestować pomysł bez angażowania dużej ilości środków.  Narzędzia planowania […]

Rekrutacja pracownika sklepu internetowego – Jak zrobić to dobrze?

rekrutacja pracowników, jak rekrutować, proces rekrutacyjny, selekcja pracowników, metody selekcji pracowników, etapy rekrutacji pracowników

Rekrutacja pracownika sklepu internetowego może przyprawić wiele firm o zawrót głowy. Jak się za to zabrać? Gdzie szukać osób z odpowiednimi kompetencjami? Co sprawdzić, aby mieć pewność, że dany kandydat będzie pasował do kultury organizacyjnej? Szczególnym wyzwaniem może okazać się sytuacja, gdy rekrutujemy pierwsze osoby. Poniższy artykuł przeprowadzi Cię po całym procesie. 

Nowa analityka sklepu internetowego – Wstęp do Google Analytics 4

google analytics 4

Google Analytics 4 już od końcówki 2020. roku jest na językach marketerów i sprzedawców prowadzących własne sklepy internetowe. Istotne zmiany i możliwości, jakie idą wraz z wprowadzeniem wspomnianego sposobu analityki przekonują coraz więcej właścicieli sklepów. Jeżeli jeszcze nie wiesz dużo o wspomnianym rozwiązaniu, poznasz podstawy w poniższym artykule i dowiesz się, jak wdrożyć GA 4 […]

Strona koszyka w sklepie internetowym – Co najlepiej się sprawdza?

koszyk w sklepie internetowym, porzucone koszyki, prestashop porzucone koszyki, jak zrobić koszyk na stronie internetowej

Koszyk w sklepie internetowym należy do jednego z najważniejszych, technicznych elementów, które mają wpływ na działalność i sprzedaż. Stoi tuż obok karty produktu, której odpowiednie zaprojektowanie zwiększa szansę dodania produktu do koszyka i uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji. Czy istnieje rozwiązanie, które uznawane jest za najlepsze? Jak zaprojektować koszyk zakupowy w taki sposób, aby ułatwić kupno […]

Jak zaplanować promocję okazyjną w sklepie internetowym od a do z?

Organizacja promocji w sklepie internetowym

Organizacja promocji w sklepie internetowym, za każdym razem, wymaga pewnych, powtarzalnych czynności, które zwiększają szansę powodzenia. To szczególnie ważne, gdy chcemy zwiększyć zainteresowanie promocjami, przykładowo podczas szczytów zakupowych i zaplanować je z dużym wyprzedzeniem. Dowiedzcie się, jakie kroki w kolejności podjąć, aby akcja zyskała szansę powodzenia. 

UX w e-commerce – Proces projektowania doświadczeń użytkownika

ux w e-commerce, trendy ux

Według danych Bisnode, od wybuchu pandemii w Polsce powstało już ponad 1,7 tysiąca sklepów internetowych w różnych branżach. Wzrost obserwujemy z roku na rok, gdyż rynek e-commerce kwitnie bardzo dynamicznie, lecz taki skok może być sporym zaskoczeniem. Wiąże się on bowiem ze wzrostem konkurencyjności i niekiedy konieczności szukania pól do rozwoju sklepu internetowego. Poniżej przeczytasz, […]

Google Ads i Facebook Ads – Jak spójnie wykorzystać dwa systemy reklamowe?

Google Ads i Facebook Ads, jak zrobić reklamę sklepu internetowego, reklama google Ads, reklama Facebook Ads, prowadzenie kampanii Google Ads, prowadzenie kampanii Facebook Ads sklepu internetowego, reklama na konwersję, analiza wyników reklamy w sklepie internetowym

Bardzo często przy planowaniu kampanii reklamowych sklepu internetowego i udoskonalaniu strategii marketingowej, właściciel myśli o Facebook Ads i Google Ads jako o dwóch konkurencyjnych systemach. Okazuje się natomiast, że oba środowiska reklamowe mogą działać w synergii, osiągając cele w ramach różnych etapów lejka marketingowego. Wystarczy znać ich przewagi, zastosowania i odpowiednio rozplanować je w działaniach. […]

Personal branding w budowie marki sklepu internetowego

Budowanie marki osobistej, tworzenie marki osobistej, personal branding, to personal branding, personal branding przykłady

Personal branding może stać się potężnym narzędziem w budowie pozycji sklepu internetowego na rynku. Okazuje się, że wykorzystanie marki osobistej w sprzedaży odgrywa coraz większą rolę. W Polsce możemy zaobserwować wiele przykładów marek powiązanych ściśle ze sklepami internetowymi, które umożliwiły spektakularny wzrost i rozpoznawalność. Dowiedz się, jak wykorzystać personal branding w swoim sklepie i jak […]

Książki o sprzedaży internetowej – Gdzie warto zajrzeć, aby się nauczyć?

książki o sprzedaży internetowej, książki o ecommerce, ecommerce książka, książki o marketingu, książki o marketingu internetowym, dropshipping książka

Nauka o sprzedaży internetowej, zakładaniu swojego sklepu internetowego, planowaniu dystrybucji, dropshippingu, czy planowaniu kampanii marketingowych może wydawać się trudna. Rynek e-commerce zmienia się dynamicznie, a z czasem powstaje coraz więcej ułatwiających pracę narzędzi. Istnieją jednak książki o prowadzeniu sprzedaży internetowej i marketingu sklepu, które nawet mimo upływających lat pozostają aktualne. Jakie to pozycje? 

Program partnerski w sklepie internetowym – Jak korzystać z afiliacji?

program afiliacyjny, programy partnerskie o co chodzi, najlepsze programy partnerskie, czym są programy partnerskie

Program partnerski w sklepie internetowym stał się współcześnie nieodłącznym elementem zwiększania sprzedaży w wielu sklepach online. Według raportu Interaktywnie.com “Sieci afiliacyjne i programy partnerskie” mamy szacunkowo wydać w Polsce na zakupy w internecie 70 mld złotych do końca 2020 roku, a rynek ma nadal się rozszerzać. Sklepy przewidując trend rosnącego przekonania konsumentów do zakupów w […]

Co warto sprzedawać w internecie? – Inspiracje i pomysły

Co warto sprzedawać przez internet, co najlepiej sprzedawać przez internet, co najlepiej się sprzedaje na rynku, top produkty, co sprzedawać przez internet, żeby zarobić

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku powoduje, że coraz więcej właścicieli sklepów zastanawia się, co sprzedawać, żeby zarobić. Wpływ na to mają preferencje konsumentów, sezonowość, technologia i wiele innych czynników. Warto więc nieustannie szukać inspiracji i w przypadku zauważonej, nowej potrzeby, rozszerzać ofertę, aby zwiększyć swoją konkurencyjność. 

Optymalizacja sklepów internetowych, czyli podstawy SEO

Zdobywanie ruchu w sklepie internetowym za pomocą wyszukiwarki w sposób organiczny jest jednym z głównych celów podczas tworzenia strategii marketingowej u wielu sprzedawców. Dzieje się tak nie bez powodu. Dobrze wypozycjonowany sklep na frazy, na którym nam zależy pod kątem biznesowym, może wygenerować dużą sprzedaż. Osoby wchodzące na witrynę z wyszukiwarki bowiem najczęściej są już […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933