W poprzednich poradach zalecałem dodawać wpisy do katalogów stron oraz precli. Jednym z zadań było też spisywanie w notatniku adresów, gdzie został dodany link do sklepu. Spis tych linków przyda się nam w tej poradzie, ponieważ czas teraz wzmocnić te wpisy poprzez podlinkowanie ich następnymi linkami.
Blog dla sklepu internetowego - strona 15 z 15
Kolejnym narzędziem jakie udostępnia oprogramowanie sklepu Selly Shop jest moduł artykułów. W odróżnieniu od aktualności funkcjonalność modułu artykułów pozwala podpinać treści pod wybrane karty produktów oraz linki do nich w listach produktów.
Oprogramowanie sklepu internetowego Selly posiada narzędzie do łatwego ustawienia niepowtarzalnych znaczników META DESCRIPTION dla wszystkich stron produktów.
Bardzo ważne w budowaniu linków przychodzących do sklepu jest ich odpowiedni rozkład między stroną główną a podstronami.
Precle (ang. Pressel Pages) to ulepszone wersje katalogów stron. Zwykłe katalogi stron, umożliwiają dodawanie wpisów z krótkim opisem strony i linkiem do strony głównej.
Zaplanuj sobie kilkanaście minut tygodniowo na dodawanie wpisów do wartościowych katalogów.
Twój sklep musi zaprezentować się w co najmniej jednej znaczącej porównywarce, aby pokazać swoją ofertę na innych stronach.
Google lepiej traktuje strony z dużą ilością zaindeksowanych podstron. Duże serwisy łatwiej jest wypozycjonować na większą ilość słów kluczowych, co wpływa na większą odwiedzalność.
W panelu administracyjnym przy edycji KAŻDEJ kategorii koniecznie definiuj znaczniki META. Znaczniki META DESCRIPTION są bardzo ważne dla Klientów. Na listach wyników wyszukiwania są one widoczne i muszą zachęcić do kliknięcia.