Zdobywanie ruchu w sklepie internetowym za pomocą wyszukiwarki w sposób organiczny jest jednym z głównych celów podczas tworzenia strategii marketingowej u wielu sprzedawców. Dzieje się tak nie bez powodu. Dobrze wypozycjonowany sklep na frazy, na którym nam zależy pod kątem biznesowym, może wygenerować dużą sprzedaż. Osoby wchodzące na witrynę z wyszukiwarki bowiem najczęściej są już […]
Blog dla sklepu internetowego - strona 6 z 9
Zastanawiając się nad stworzeniem sklepu internetowego lub planując jego rozwój, możesz zastanawiać się nad rekrutacją. Jak wygląda obsługa sklepu internetowego? Kto jest potrzebny do sprawnej pracy przy tego rodzaju działalności? Przed uruchomieniem ogłoszenia lub aplikacji na stanowisko w branży ecommerce należy dokładnie przeanalizować zakres obowiązków. Gdy startujemy natomiast jako kandydat, zapoznać się z wymaganiami. Role, […]
Bezpieczeństwo sklepu internetowego należy do podstaw, gdy planujemy intensywne działania w branży ecommerce. Zapewnia go między innymi certyfikat SSL, obecnie stanowiący standard. Brak zabezpieczenia tego rodzaju skutkować może nieprzyjemnym ryzykiem, niepewnością odczuwaną przez klientów i niższymi wynikami w wyszukiwarce.
Zaczynasz dopiero swoją przygodę w branży e-commerce i zastanawiasz się co zrobić, aby klienci zaczęli kupować Twoje produkty? A może Twój sklep działa już od dłuższego czasu, a wciąż brakuje w nim klientów? Porzucane koszyki, brak konwersji to nic przyjemnego dla sprzedawcy. Zobacz, w jak prosty sposób możesz jako właściciel sklepu internetowego w selly zbudować […]
Sklep na Facebooku potrafi zostać doskonałym motorem reklam i sprzedaży w sklepie internetowym. Funkcja ta przydaje się nie tylko, gdy chcemy oznaczyć produkty na zdjęciach w galerii. Umożliwia także znacznie prostsze kierowanie użytkowników do witryny i tworzenie reklam katalogów opartych o remarketing. Możliwości jest wiele, lecz aby z nich skorzystać, musimy dodać produkty na Facebooku […]
Projektowanie sklepów internetowych nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym świecie ecommerce. Nowe witryny, nastawienie na klienta i chęć do zminimalizowania jego wysiłku w drodze do zakupu prowadzą do wypracowywania coraz to nowych rozwiązań. Web design służy zaplanowaniu doświadczeń użytkownika w taki sposób, aby zakup był dla niego czymś więcej niż wyborem produktu i dokonaniem płatności. […]
LivePrice to narzędzie przeznaczone dla sprzedawców i producentów, które pozwala na automatyczny monitoring cen w sklepach internetowych, na portalu Allegro oraz w porównywarkach cenowych. System może samoczynnie optymalizować ceny w sklepie internetowym założonym z wykorzystaniem naszego oprogramowania, aby dostosować je do działań konkurencji. Praca systemu jest w pełni automatyczna, co przekłada się na oszczędność czasu […]
Zakładając sklep internetowy możesz zastanawiać się, które płatności wystarczą, aby odpowiedzieć na potrzeby swoich przyszłych klientów. Czym płaci się najczęściej w sieci? Czy wystarczy przelew, czy może warto wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona i uzyskasz ją czytając poniższy artykuł. Pierwsza sprawa – Trendy w ecommerce, a płatności […]
Prowadzenie sklepu internetowego wymaga, tak jak w przypadku każdej innej działalności, prowadzenia księgowości. Pytaniem, które jednak pojawia się bardzo często przed założeniem samego sklepu jest to dotyczące rodzaju samej, preferowanej księgowości. Czy wybrać księgowość internetową i samodzielnie rozliczać dokumenty, czy zdecydować się na tradycyjne rozliczenia? Czy może poszukać rozwiązania pośredniego?
Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że w 2019 roku już 62% internautów dokonuje zakupów przez internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a także dają większe możliwości wyboru. Razem z upływającym czasem zmieniają się jednak […]
Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]
Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?
Dla jednej z największych hurtowni książek w Polsce OSDW Azymut Sp. z o.o. stworzyliśmy kompletną, zautomatyzowaną platformę sklepów do sprzedaży książek, ebooków, artykułów biurowych oraz zabawek.
Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym […]
Sponsoring w marketingu jest powszechnie znanym i coraz szerzej stosowanym kanałem promocji marki, eksponowania jej wartości i budowania świadomości wśród konsumentów. Obecnie form sponsoringu wyróżnia się tak dużo, że trudno wymienić je wszystkie, lecz warto przybliżyć co najmniej kilka pojęć z nim związanych i aspektów prawnych. Dzięki temu będziemy mieli okazję skutecznie wykorzystać kanał przy […]
Sprawdzone i rzetelne hurtownie dropshipping to dla sprzedawców doskonała okazja, aby zwiększyć wyniki finansowe i ogólny asortyment sklepu internetowego. Niestety, szczególnie w początkowej fazie działalności, przedsiębiorcy nie wiedzą wystarczająco dużo na temat współpracy z hurtowniami internetowymi. Co powinna zawierać umowa? Jakie pytania warto zadać przed podjęciem decyzji? Jak zazwyczaj wygląda proces współpracy?
Współpraca z blogerami to jedna z nieodłącznych części strategii sklepów internetowych niezależnie od branży. Odpowiednio dobrani blogerzy stwarzają możliwość kreatywnej promocji produktów, nadają autorytet marce, a także wpływają na swoją społeczność polecając produkt w sposób autentyczny. Niestety podczas tego typu działań marketingowych i selekcji blogerów łatwo można się pomylić i rozpocząć współpracę, która nie przyniesie […]
Wizerunek sklepu w internecie to aspekt, który często przesądza o decyzji zakupu przez potencjalnego klienta. Większość sprzedawców z różnych branży chciałaby doprowadzić do sytuacji, w której użytkownicy korzystający ze sklepu internetowego wracają co najmniej kilka razy w ciągu kolejnych miesięcy lub lat i powtórnie dokonują zakupu. Drogą do efektów tego rodzaju może być zaangażowanie odpowiednio […]
Newsletter to jedno z najpopularniejszych, a jednocześnie skutecznych narzędzi marketingu i komunikacji z klientami w sklepie internetowym. Mimo licznych zalet, jakie wiążą się z prowadzeniem działań marketingowych tym kanałem często wymaga on długotrwałej budowy bazy i zadbania o wszystkie procedury związane z bezpiecznym zbieraniem i przetwarzaniem danych użytkowników. Dlaczego mimo wszystko warto zdecydować się na […]
Live chat w w sklepie internetowym przestaje stać w cieniu newsletterów i innych narzędzi budowania relacji z klientem. Nie ma wątpliwości, że tego typu rozwiązanie zwiększa sprzedaż i znacząco wpływa na poziom zadowolenia klienta. Dzięki narzędziu, jakim jest czat w sklepie internetowym użytkownik może dokonać zamówienia szybciej otrzymując odpowiedzi na każde zadane pytanie w czasie […]