Blog dla sklepu internetowego - strona 8 z 9

Jak wykorzystać reklamy na Facebooku do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym?

połączyć - Logo

Google i Facebook to media, które posiadają najsilniejsze w możliwości internetowe systemy reklamowe. Google ma najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową i serwis wideo (YouTube) na świecie, a Facebook ma największe serwisy społecznościowe świata (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp). Zasięgi i możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonych grup docelowych to największy atut Facebooka, którym ten skutecznie konkuruje z Google. […]

Ścieżki wielokanałowe w e-commerce. Dlaczego są jednym z ważniejszych elementów strategii dla Twojego sklepu internetowego?

Analityka - Analityka biznesowa

Analityka internetowa to jeden z najważniejszych elementów w zarządzaniu sklepem internetowym, którą na poziomie podstawowym powinien znać każdy, kto ze sprzedażą internetową ma do czynienia. Najbardziej popularnym narzędziem do prowadzenia analityki internetowej jest Google Analytics, dzięki któremu możesz magazynować dane, analizować je, a następnie interpretować wyniki. Dobrze prowadzona analityka internetowa pomoże Ci podejmować kluczowe decyzje […]

Święta Bożego Narodzenia w sklepie internetowym – jak najlepiej wykorzystać ten szczyt zakupowy?

Boże Narodzenie - Zakupy online

Święta Bożego narodzenia to szczególny czas dla sklepów internetowych, ponieważ w tym okresie z oczywistych względów słupki sprzedażowe osiągają rekordowe wysokości. Sprzedaż bezpośrednia to oczywiście najważniejszy aspekt tego szczytu zakupowego, jednak warto również zadbać o elementy, które wygenerują sprzedaż w przyszłości. Jak podejść do marketingu w swoim sklepie internetowym w okresie Świąt Bożego Narodzenia?

Jak wykorzystać szczyty zakupowe, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Szczyty zakupowe to ulubione chwile dla każdego sprzedawcy internetowego, ponieważ są to okresy w roku, w których sprzedaż rośnie niezależnie od działań marketingowych w obszarze sklepu internetowego. Do szczytów zakupowych zaliczamy wszelkie wydarzenia, które prowokują konsumentów do zakupów, czyli Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc, Walentynki, Dzień Dziecka, Matki, Ojca, Babci, Dziadka, itp. Poza tym szczytami zakupowymi […]

Jakie elementy powinien posiadać koszyk zakupowy, aby Twój sklep internetowy sprzedawał więcej?

Szybko zbywalne towary konsumpcyjne - Cena £

Koszyk zakupowy to miejsce, które otwiera ścieżkę zakupową w Twoim sklepie internetowym. Wraz z kartą produktową jest to jeden z najważniejszych elementów, odpowiedzialnych za doprowadzenia klienta do finalizacji transakcji zakupowej. Badania wykazują, że około 70% koszyków jest porzucanych, dlatego każdy jego element ma wpływ na jego skuteczność, czyli na wielkość generowanej sprzedaży. Jakie to elementy […]

Jak promować sklep internetowy, aby sprzedawał więcej?

Web 2.0 dał nam, użytkownikom Internetu możliwość prowadzenia komunikacji dwukierunkowej – tak jak kiedyś głównie konsumowaliśmy treści, to dziś je również tworzymy i publikujemy na blogach, platformach wideo czy w mediach społecznościowych, gdzie również się nimi wymieniamy i dyskutujemy na ich temat. Dlaczego wspominamy o tym pod kątem promowania sklepów internetowych? Dlatego, że wyżej wymienione […]

Dlaczego Instagram to niezwykle ważne medium dla każdego sklepu internetowego?

Reklama natywna - Marketing

Instagram to jedno z najpopularniejszych i najbardziej angażujących mediów społecznościowych na świecie. Instagram to kilkaset milionów aktywnych użytkowników dziennie, którzy szukają tam ciekawych i inspirujących zdjęć i materiałów wideo. Dlatego możesz mieć pewność, że w tym miejscu znajdują się Twoi klienci – trzeba tylko wyciągnąć do nich rękę. Jak zatem prowadzić skuteczną komunikację marketingową na […]

Dlaczego sklep internetowy powinien prowadzić bloga?

Marketing cyfrowy - Klient

Blog to bardzo skuteczna forma prezentacji treści, które są wartościowe dla konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców. Jest to element content marketingu, który z kolei ma ścisły związek z  inbound marketingiem – czyli działaniami, które pozwalają na to, aby potencjalny klient mógł samodzielnie znaleźć Twoją ofertę. Dlaczego powyższa koncepcja ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej i tym […]

Dlaczego sklep internetowy powinien mieć certyfikat SSL?

Internet - Szyfrujmy

Pomyśl o swoim sklepie internetowym jak o sklepie stacjonarnym. W tym drugim masz rolety na oknach, zamki, alarm, czasami kamery. Dlaczego więc sklep internetowy traktujesz inaczej? Wielu sprzedawców nie zdaje sobie sprawy z tego jak ważne jest bezpieczeństwo klientów sklepu i ich samych. Jednym z ważniejszych zabezpieczeń dla serwisu internetowego jest certyfikat SSL. Czy jest […]

Marketing SMS w Twoim sklepie internetowym

iPhone - Smsowanie

W przypadku e-commerce budowanie relacji z klientem jest pojęciem kluczowym – dlaczego? – ponieważ sprzedawca internetowy nie ma realnego kontaktu z potencjalnym klientem, więc znacznie trudniej jest mu zbudować więź i zaufanie. Dlatego wykorzystanie potencjału marketingu bezpośredniego to odpowiedni kierunek w stronę większych przychodów w firmie. Jednym z elementów marketingu bezpośredniego jest SMS. Jak wykorzystać […]

Jak skutecznie aktywizować klientów sklepu internetowego?

Szkoła Wyższa - Edukacja

Jako sprzedawca internetowy doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że 99% osób, które odwiedza Twój sklep, mimo zainteresowania ofertą, nie dokonuje zakupu. Oczywiście można prowadzić działania, które zwiększą współczynnik konwersji, ale w tym artykule poruszymy kwestię aktywizacji klientów, ponieważ ten 1% jest kluczowy dla Twojego biznesu. Dlatego należy zadać sobie pytanie – co można zrobić, […]

5 rzeczy, dzięki którym nawiążesz wirtualną relację z klientami Twojego sklepu internetowego

Prawo - dobry

Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w […]

Sprzedawco! Uruchom Google Merchant Center i zarabiaj więcej!

Marketing cyfrowy - Marketing

Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center.

Dlaczego warto korzystać z silnika sklepu internetowego w modelu SaaS?

Internet - Bankowość internetowa

Uruchomienie sklepu internetowego kojarzy się z drogą przez męki. Przedsiębiorcy doświadczyli długich terminów, horrendalnych kosztów i konieczności samodzielnego utrzymania serwerów, domen oraz wielu innych, niezbędnych narzędzi. Wszystko okraszone niezrozumiałym dla przeciętnego Kowalskiego językiem. Koniec końców, chodzi przecież o sprzedaż w Internecie. Dla przedsiębiorców, którzy chcą uniknąć tych zawikłanych procesów idealnym rozwiązaniem jest sklep internetowy na […]

Jakich narzędzi od Google używać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Kawa - Kawiarnia

Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które […]

Wzmacniaj linki

W poprzednich poradach zalecałem dodawać wpisy do katalogów stron oraz precli. Jednym z zadań było też spisywanie w notatniku adresów, gdzie został dodany link do sklepu. Spis tych linków przyda się nam w tej poradzie, ponieważ  czas teraz wzmocnić te wpisy poprzez podlinkowanie ich następnymi linkami.

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933