Aktualizacje listopad 2022

Ilość wyświetleń artykułu: 243

Czas czytania: 5 minut

Aktualizacje listopad

Każdy miesiąc to dla nas dużo pracy w zakresie udoskonaleń oprogramowania. Cały zespół pracuje nad tym, by analizować wszystkie przesyłane przez Was pomysły, a następnie wdrażać je stopniowo w zakres funkcjonalności. Ponad 10 lat ciągłych aktualizacji w cenie miesięcznego abonamentu to dla każdego, kto decyduje się na sprzedaż z naszą platformą, ogromna wartość dodana.

Nowe pola wymiarów w produktach

W edycji produktu dodaliśmy nowe pola wymiarów produktu: szerokość, wysokość oraz głębokość. Wymiary te będą automatycznie dodane w pola wymiarów podczas generowania przesyłek w integracji z InPost oraz DHL.

Zasady działania:

  • Jeśli w zamówieniu jest 1 produkt z wpisanymi wymiarami to wymiary te zostaną wpisane 1:1 do generowanego listu przewozowego InPost i DHL.
  • Jeśli w zamówieniu jest więcej niż 1 produkt z wpisanymi wymiarami to wymiary zostaną jedynie wyświetlone informacyjnie podczas tworzenia listu przewozowego Inpost i DHL

Rozbudowa integratora – automatyczny status dostępności

W ustawieniach pola “Status dostępności” w Integratorze XML/CSV dodaliśmy możliwość zmapowania automatycznego statusu dostępności z wybranym statusem w pliku XML lub CSV.

Zmiany statusów zamówień przez API obsługiwane przez automatyzacje

W module Automatyzacje/Automatyzacje zadań dodaliśmy możliwość uruchomienia zadania automatycznego po zmianie statusu przez API.

Przykład zastosowania:

Jeżeli statusy zamówień zmieniane są przez zewnętrzny system po API, to można to wykorzystać np. do automatycznego wysłania SMS’a, którego treść można wpisać w polu “Treść wiadomości” w ustawieniach automatyzacji.

Automatyzacja blokowania zakupów klienta

W module Automatyzacje/Automatyzacje zadań dodaliśmy możliwość blokowania zamówień klienta w momencie, gdy w systemie wFirma widnieją jego nieopłacone faktury. Jest to duże ułatwienie dla hurtowni, które oferują kredyt kupiecki dla swoich klientów.

Kopiowanie grup atrybutów

Aby usprawnić pracę z atrybutami produktów, dodaliśmy możliwość kopiowania grup atrybutów w module Asortyment/Warianty i opcje produktów. Teraz jednym kliknięciem można skopiować wybraną grupę atrybutów, w tym ustawienia danej grupy i atrybuty tej grupy.

Sumowanie zapłaconych kwot przy łączeniu zamówień

Usprawniliśmy funkcjonalność łączenia zamówień o sumowanie zapłaconych kwot w polu “Zapłacono” w sekcji “Dane podstawowe” zamówienia.

Autopay – nowe formy płatności

Zostały dodane nowe formy płatności w module Konfiguracja/Formy płatności.  Google Pay oraz Apple Pay obsługiwane są za pośrednictwem Autopay. Aby włączyć nowe formy płatności wymagana jest rejestracja w Autopay.

Pole wyszukiwania dla list kategorii i producentów

Do list kategorii oraz producentów w panelu administracyjnym, dodaliśmy pole wyszukiwania, co znacznie ułatwi wyszukanie konkretnej kategorii oraz producenta. Pole dodane zostało między innymi w: wyszukiwarce produktów w module Asortyment/produkty, w edycji produktu czy module Sprzedaż/Zamówienia.

Wyszukiwanie kategorii:

Wyszukiwanie producentów:

Kupony rabatowe liczone od ceny poprzedniej

W module Marketing/Kupony rabatowe została dodana możliwość utworzenia kuponu rabatowego, który będzie liczył rabat na podstawie ceny poprzedniej (przekreślonej) produktu.

Więcej na temat utworzenia kuponu rabatowego dowiesz się z naszej instrukcji: Utworzenie kuponu rabatowego

Przykład:

Utworzony został kupon, który obniża cenę o 20% wartości ceny poprzedniej.

Produkt został przeceniony ze 100zł na 90zł, po zastosowaniu wcześniej utworzonego kuponu rabatowego, który obniża cenę produktu na podstawie ceny poprzedniej kwota rabatu wyniosła 20zł.

Edycja okna szybkiego podglądu produktów

Dodaliśmy możliwość edycji pliku odpowiedzialnego za wyświetlanie okna pop-up szybkiego podglądu produktu na liście produktów.

Aby edytować okno szybkiego podglądu, należy przejść do modułu Wygląd/Edytor szablonów -> Elementy stron/ Szablon – G10. Elementy podstron: Szybki podgląd produktu w oknie popup

Możliwość edycji pola “Komentarz klienta” w zamówieniu

W edycji zamówienia pojawił się przycisk umożliwiający dodanie lub edytowanie komentarza klienta do danego zamówienia.

Dodanie do formularzy klauzuli dot. zgody na przetwarzanie danych

We wszystkich formularzach w sklepie dodaliśmy klauzule dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych. Klauzule zostały dodane między innymi do formularzów zwrotów i reklamacji oraz formularza “Zapytaj o produkt”

Program partnerski

W panelu administracyjnym w menu została dodana nowa zakładka Konto/Polecaj Selly i zarabiaj umożliwia ona zapisanie się do programu partnerskiego Selly.

Polecając założenie sklepu w Selly, otrzymujesz pierwszy miesięczny, zapłacony przez klienta abonament, w całości dla siebie. Wystarczy, że zarejestruje on sklep i sfinalizuje transakcję z Twojego linku, który wcześniej wygenerujemy lub wpisze kod polecenia podczas rejestracji sklepu.

Nowy sposób wystawiania aukcji na Allegro

Dostosowaliśmy nasze oprogramowanie do wytycznych Allegro dotyczących wystawiania nowych ofert i dodawania ich do katalogu produktów Allegro.

Aby wystawić ofertę, która nie znajduje się w katalogu produktów Allegro, należy przejść do edycji wybranego produktu i wybrać zakładkę Aukcje.

*Jeżeli kategoria, w której znajduje się produkt, nie jest zmapowana z kategorią w Allegro w module Konfiguracja/Konfiguracja Allegro w zakładce Mapowanie kategorii, to gdy będziemy chcieli taki produkt wystawić na Allegro, otrzymamy komunikat “Nie przyporządkowano kategorii, do której należy produkt do kategorii Allegro.”

Gdy kategoria będzie poprawnie zmapowana, po kliknięciu w przycisk “wystaw na Allegro” zostaniemy przeniesieni do formularza wystawiania aukcji Allegro.

Aby poprawnie wystawić ofertę i dodać ją do katalogu należy wypełnić wszystkie pola zaznaczone gwiazdką. W zależności od kategorii Allegro będzie wymagało podania kodu producenta lub kodu EAN w celu dodania produktu do katalogu.

 

Załóż sklep internetowy

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Gotowe szaty graficzne, dopasowana funkcjonalność do etapu rozwoju sklepu i nieograniczone możliwości w rozwoju!

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933