pieknetapety.pl – „Platforma selly jest dla nas kluczowa w sprzedaży od 2013 roku”

pieknetapety.pl, sklep internetowy z tapetami

Sklep internetowy pieknetapety.pl prowadzi działania sprzedażowe na platformie Selly od samego początku, powstania firmy w 2013 roku. Bardzo cieszy nas kontynuowanie i rozwijanie współpracy przez tyle lat. Przeprowadziliśmy ostatnio, wspólnie wywiad, w którym zapytaliśmy o co najmniej kilka elementów, które okazują się kluczowe w prowadzeniu sprzedaży w internecie.

pieknetapety.pl – Historia rozwoju marki i sprzedaży z wykorzystaniem platformy do tworzenia sklepów

Postaraliśmy poruszyć się tematy, które w największym stopniu mogą zainteresować wszystkich sprzedawców i osoby myślące nad rozpoczęciem swojej przygody z e-commerce. Zapraszamy do lektury!

  • Jak długo prowadzicie sklep w selly? Został założony na początku działalności, czy na pewnym jej etapie rozwoju? 

Sklep prowadzę od 2013 roku, od samego początku prowadzę go tylko w Internecie, na platformie Selly. Dopiero po latach zdecydowaliśmy się otworzyć oddział stacjonarny w Krakowie, lecz o tym nieco później. 

Nieustannie od tego czasu szukamy nowych ścieżek rozwoju, jednocześnie skupiając się na podstawowych, głównych produktach firmy. 

  • Tapety, jak i inne artykuły do dekoracji i wykończenia wnętrz, to konkurencyjny rynek. Jaka jest Wasza przewaga konkurencyjna? 

Za największy problem polskiego e-commerce uważam walkę cenową. Wciąż wiele sklepów buduje swoją markę i jej główną wartość na najniższych cenach i dotyczy to tak samo rynku tapet, jak i pozostałych branży w Internecie. 

My staramy się oferować bardzo szeroką gamę tapet. Tak, aby klient mógł u nas znaleźć to, co będzie mu odpowiadało w 100%. Najbardziej popularne wzory trzymamy u siebie na magazynie i często jesteśmy w stanie je wysłać jeszcze tego samego dnia, w którym klient złoży zamówienie. Powiększamy wspomnianą bazę regularnie, aby odpowiadać na pojawiające się trendy dekoracji wnętrz i nowe wzory na rynku.

prowadzenie sklepu internetowego na platformie saas, pieknetapety.pl

 

  • Jak Wasza firma rozwijała ofertę na przestrzeni lat? Czy oferta zmienia się wraz z rozwojem? 

Ofertę systematycznie poszerzamy – w tej chwili mamy w ofercie 20 tys. produktów. W zdecydowanej większości są to tapety rolkowe produkowane przez największe fabryki tapet w Europie – AS Creation, Rasch, Grandeco czy Galerie. 

W porównaniu do samych początków, mamy więcej marek w ofercie. Od kilku lat prowadzimy również sprzedaż tapet produkowanych przez małe manufaktury, nie tylko przez wielkie fabryki – m.in. duński Ferm Living czy czeskie Lavmi.  Oprócz tego prowadzimy sprzedaż fototapet i tu zdecydowanie najszerszą ofertę ma polska firma Consalnet, która powstała już w czasie istnienia naszego sklepu i była małą, startującą polską wytwórnią, a w tej chwili stanowi jednego z największych europejskich graczy jeśli chodzi o rynek fototapet ściennych. 

Sam sklep również się zmienił, gdyż na samym początku działaliśmy tylko w sprzedaży internetowej, a w tej chwili posiadamy sklep stacjonarny w Krakowie, w którym klienci mogą kupić tapety od ręki, a także obejrzeć prawie 100 katalogów różnych tapet. To pozwoliło w jeszcze większym stopniu odpowiedzieć na potrzeby. Szczególnie osób, które lubią zobaczyć produkt na żywo przed zakupem. 

  • Jacy klienci najczęściej kupują Wasze produkty? 

Klienci detaliczni, którzy chcą dodać trochę kolorów swoim wnętrzom. Zazwyczaj to osoby, które na własną rękę poszukują produktów do wykończenia i estetycznej dekoracji 🙂

sklep internetowy platforma saas

 

  • Jaką rolę pełni platforma do sprzedaży w rozwoju Waszego sklepu? Jakie ułatwienia widzicie w tym rozwiązaniu? Co sprawiło, że wybraliście akurat selly? Jakie kanały marketingowe i decyzje uważacie za najkorzystniejsze dla rozwoju sklepu z perspektywy czasu? 

Platforma Selly jest de facto podstawowym systemem sprzedażowym sklepu, więc jest dla nas kluczowa. Jest dużo rozwiązań, które ułatwiają prowadzenie sklepu – integracja z systemem DPD, która pozwala na wystawianie listów przewozowych bezpośrednio z panelu sprzedażowego, integracje z porównywarkami cenowymi czy narzędziami marketingowymi Google.

  • Dziękujemy z udzielenie wywiadu. Życzymy samych sukcesów w dalszym rozwijaniu sprzedaży.