s-mumo.pl – stabilność i niezawodność platformy Selly
Sklep s-mumo.pl to idealny przykład rozwoju produktu wraz z funkcjonalnością i marketingiem witryny, który skutkuje wzrostem zamówień w czasie sezonu. Zespół firmy zajmuje się promocją i sprzedażą basenów i jacuzzi ogrodowych, które w sposób znaczny umilają czas klientom. Poznaj historię naszego klienta bliżej!
Rozwój firmy i obsługa dużych skoków odwiedzalności w Selly
Nasza platforma e-commerce miała od początku pomóc w rozwoju, lecz intencją sprzedawcy było również utrzymanie stabilności i bezpieczeństwa podczas dużych skoków odwiedzalności potencjalnych klientów. Rozwijamy się razem nieustannie od 2013 roku.
Skalowanie bez konieczności zmiany
Celem sklepu internetowego był spokojny rozwój, bez konieczności zmian platformy. Bardzo ważne było zapewnienie zarówno dostępu do specjalistów, jak projektanci i programiści. Innymi celami była niezawodność naszego oprogramowania i bezawaryjność, nawet przy dużym obciążeniu w sezonie.
Branża
Branża, jaką są baseny i jacuzzi do ogrodu wymaga odpowiedniego zakomunikowania klientowi wartości związanych z produktem, jego właściwości, a także sposobu użycia. Wszystko po to, by użytkownik wiedział, że po jego zakup będzie skutkował długotrwałą satysfakcją i bez problemu wykorzysta produkt.

Zakres oferty:
- Baseny ogrodowe
- Akcesoria basenowe
- Chemia basenowa
- Dmuchane jacuzzi
- Materace dmuchane
- Sporty wodne
- Akcesoria plażowe
- Kije
Wybrane rozwiązania ułatwiające długotrwały sukces
Sklep internetowy s-mumo.pl nieustannie rozwija się, skalując sprzedaż, od 2013 roku. Przez wspomniany czas, zapewniamy zarówno niezawodne i proste w obsłudze, zaawansowane oprogramowanie dla e-commerce do prowadzenia sklepu, a także bezpieczeństwo i usługi specjalistów.
Cała witryna wykonana jest w sposób intuicyjny i zgodny z nowoczesnymi trendami projektowymi.
Odliczanie czasu promocji – ustawienie promocji jest możliwe w taki sposób, by odliczany był czas do jej zakończenia nad banerem. To dodatkowe zachęcenie do dokonania zakupu dla klienta.
Produkty polecane przed przejściem do koszyka – użytkownik widzi, zaraz pod możliwością przejścia do koszyka (po dodaniu do niego produktu) co najmniej kilka elementów komplementarnych oferty.

Newsletter – zapis do Newslettera, którym zarządzać można z panelu zarządzania platformy, na bieżąco informując potencjalnych klientów o nowościach i nie tylko.
Livechat – umożliwia łatwy i szybki kontakt z obsługą sklepu, dzięki czemu użytkownik może uzyskać szybko odpowiedź na zadane przez siebie pytanie.

Podczas okresu letniego, widoczne w sklepie duże skoki odwiedzalności nigdy nie były problemem, który wpłynął na szybkość działania. Platforma Selly w doskonały sposób sprostała oczekiwaniom, zapewniając stabilność na najwyższym poziomie.
Zespołowi s-mumo.pl życzymy w dalszym ciągu wielu sukcesów, rozwoju i zdobywania poszczególnych segmentów rynku.
Może Cię jeszcze zainteresować
Rozpocznij za darmo i ciesz się 14-dniowym okresem próbnym.
Zamów indywidualną szatę graficzną, a otrzymasz 60 dni testowania oprogramowania całkowicie bezpłatnie!
-
2012 - 2015
Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych
-
2016
Certyfikat Ceneo.pl dla
platform e-commerce -
2016
Nominacja Dolnośląski Gryf
Nagroda Gospodarcza -
2017 - 2019
Wspieramy klub
KPR Kobierzyce -
2019
Lider wsparcia w Tworzeniu
Sklepu Internetowego -
2019
Przedsiębiorstwo
FAIR PLAY 2019