elektrohome.pl – Selly jako skalowalna platforma dla zaawansowanych sprzedawców

elektrohome.pl opinia selly

Sklep eletrohome.pl rozpoczął budowę swojej pozycji wraz z naszym oprogramowaniem w 2018. roku. Zespół rozwija go w imponującym tempie, przy wykorzystaniu wielu możliwości, jakie daje Selly. Stanowi doskonały dowód na to, że z pomocą połączenia wbudowanych funkcjonalności i personalizacji poszczególnych funkcji można osiągnąć satysfakcjonujące efekty na przestrzeni lat.

Rozwój sklepu na przestrzeni lat bez przenoszenia

Nasza platforma miała zapewnić klientowi warunki, by mógł rozwijać sklep, bez konieczności przenoszenia go. Nasz zespół miał zadbać o to, by sprzedawca nie osiągnął sufitu pod względem oczekiwanych funkcjonalności oferowanych.

Selly jako stabilna platforma umożliwiająca skalowanie

Celem firmy było stopniowe budowanie pozycji na rynku, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów.

Sukces w trudnej branży

Branża urządzeń AGD to kolejny sektor rynku uznawany za trudny dla firm. Wymaga spójności, atrakcyjnej oferty, a także sklepu dostosowanego pod względem UX, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i desktopowych. Marka elektrohome.pl z sukcesem jednak stawia czoła wyzwaniom wdrażając rozwiązania innowacyjne i atrakcyjne dla potencjalnych klientów, ułatwiając im wybór i zakup pożądanych produktów.

W ofercie sklepu internetowego elektrohome.pl znajdziecie kategorie:

  • oczyszczacze powietrza i akcesoria
  • sport i fitness
  • agd do zabudowy
  • agd wolnostojące
  • zlewozmywaki i baterie
  • agd drobne
  • dom i ogród
  • pomysły na prezent

Wybrane funkcjonalności cenione przez firmę

Jak wspomnieliśmy wcześniej, w sklepie można zauważyć wiele funkcji, które pomagają budować odpowiednie doświadczenia użytkownika. Poniżej przywołaliśmy kilka, które mogą mieć znaczenie, gdy myślicie o rozwoju własnego sklepu internetowego.

Zespół elektrohome.pl prowadzi działania marketingowe, w czym pomaga szybkość platformy, dopasowanie pod pozycjonowanie, a także duża elastyczność, przy dostępnym, technicznym supporcie.

newsletter w sklepie internetowym

Content marketing na stronie głównej – odnośniki do blogowych artykułów specjalistycznych umożliwiają uzupełnienie wiedzy przez użytkownika zanim dokona ostatecznego wyboru. Dzięki temu ma on możliwość.

content marketing w sklepie internetowym

Integracja z Ceneo i zwiększenie zaufania poprzez opinie – Widget umożliwia nowym użytkownikom zbudowanie niezbędnego do kupna wybranych produktów zaufania, gdyż firma cieszy się dobrymi opiniami.

integracja z ceneo

Livechat – bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest coraz ważniejszych dla użytkowników. Wdrażając rozwiązania, którym jest livechat, elektrohome.pl zwiększa szansę na konwersję poprzez natychmiastową pomoc w dokonaniu właściwego wyboru.

livechat w sklepie internetowym

Widget Facebook – Media społecznościowe stają się nieodłączną częścią jakiejkolwiek sprzedaży w internecie. Budowanie społeczności na platformach jak Facebook staje się bardzo ważne w perspektywie budowania trwałej marki.

Widget Facebook w sklepie internetowym

Rozbudowane i intuicyjne menu – Menu pełni bardzo ważną rolę, a to zaprojektowane przez zespół sklepu elektrohome.pl jest skonstruowane w taki sposób, by potencjalny klient w bardzo krótkim czasie mógł znaleźć wszystko, co go interesuje.

rozbudowane menu w sklepie internetowym

Cross-selling przy dodawaniu do koszyka – Przy dodawaniu produktu do koszyka użytkownik może jednocześnie korzystać z rozszerzonych pakietów gwarancyjnych, co zwiększa szanse sprzedawcy na zwiększenie wartości każdego zamówienia.

cross selling w sklepie internetowym

Schowek i możliwość porównywania produktów w nim – Jeżeli ktokolwiek chciałby sprawdzić kilka produktów, porównując je ze sobą, może wykorzystać w tym celu funkcjonalność schowka. Dzięki temu upewni się, że planowany przez niego zakup jest uzasadniony.

schowek w sklepie internetowym elektrohome.pl

Zachęcenie do dokończenia zakupu w formie Pop Up – Podczas zakupów potencjalnym klientom może ukazać się okienko, które zachęca do sfinalizowania transakcji w koszyku, pokazując konkretny produkt. Jeżeli konsument jest niezdecydowany, to doskonałe wykorzystanie ostatniej okazji, by go przekonać.

porzucone koszyki w sklepie internetowym

Mamy nadzieję, że rozwój sklepu w dalszym ciągu będzie tak dynamiczny, a opcje w platformie tylko pomogą realizować obraną strategię. Życzymy powodzenia!

elektrohome.pl opinia sellynewsletter w sklepie internetowymcontent marketing w sklepie internetowymintegracja z ceneolivechat w sklepie internetowymWidget Facebook w sklepie internetowymrozbudowane menu w sklepie internetowymcross selling w sklepie internetowymschowek w sklepie internetowym elektrohome.plporzucone koszyki w sklepie internetowym

Zobacz inne Success Stories

Może Cię jeszcze zainteresować

Skalowalność Selly potwierdzona udaną migracją sklepów z sklepyfirmowe.pl Skalowalność Selly potwierdzona udaną migracją sklepów z sklepyfirmowe.pl
bramy, okna, wisniowski sklep.wisniowski.pl – Tworzenie sklepu internetowego dla lidera branży
sklep meblowy w Selly - tyletegotu.pl tyletegotu.pl – Profesjonalny sklep meblowy w Selly

Wypróbuj sklep internetowy w Selly

W Selly możesz bezpłatnie wypróbować oprogramowanie sklepu internetowego przez 14 dni!
Przy zamówieniu indywidualnej szaty graficznej otrzymasz dodatkowo 60 dni bezpłatnego testowania oprogramowania!

  • 2012 - 2015

    Wyróżnienia i podium w eKomersach dla platform sklepowych

  • 2016

    Certyfikat Ceneo.pl dla
    platform e-commerce

  • 2016

    Nominacja Dolnośląski Gryf
    Nagroda Gospodarcza

  • 2017 - 2019

    Wspieramy klub
    KPR Kobierzyce

  • 2019

    Lider wsparcia w Tworzeniu
    Sklepu Internetowego

  • 2019

    Przedsiębiorstwo
    FAIR PLAY 2019