Dropshipping wydaje się bardzo atrakcyjną formą prowadzenia działalności i sprzedaży swoich produktów w internecie poprzez sklep internetowy. Obecne warunki pozwalają na łatwe połączenie sił pomiędzy producentem, a sprzedawcą i rozpoczęcie pracy nad rozwojem sklepu. Tym, co najbardziej przekonuje przedsiębiorców ku schyleniu się w stronę dropshippingu jest między innymi brak konieczności prowadzenia swojego magazynu. Rolę odgrywają […]
E-commerce
Blog dla sklepu internetowego - strona 3 z 8
Wartość branży e-commerce w Polsce już dawno przekroczyła 100 miliardów złotych, a prognozy wskazują na dalsze wzrosty. Wciąż istnieje możliwość zdobycia swojego udziału w tym ogromnym rynku. Kluczowym czynnikiem jest dostęp do szerokiej bazy klientów, ponieważ Polacy pokochali zakupy online. Jeśli udało Ci się znaleźć niszę rynkową lub wiesz, jak Twoja firma, oferująca szeroką gamę […]
Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i uzupełnić domowy budżet? A może marzy Ci się inwestycja we własną infrastrukturę, produkty, miejsce magazynowanie i rozwój firmy? Bez względu na to, która kwestia jest Ci bliższa, przy poszukiwaniu rozwiązań natkniesz się na co najmniej kilka opcji. Zobacz, jak tworzyć sklepy i hurtownie internetowe.
Prognozy mówią, że w ciągu najbliższych 10 lat handel będzie egzystował tylko i wyłącznie w Internecie. Sklepy stacjonarne staną się showroomami, do których będzie można wejść, obejrzeć wybrane produkty i złożyć na nie zamówienie, które odbierzesz w tym miejscu na drugi dzień lub dostawą do domu. Jeżeli te prognozy faktycznie się sprawdzą, to firmy, które […]
Najlepsze programy afiliacyjne Aktywność społeczeństwa online z każdym rokiem jest coraz większa, a co za tym idzie, możliwość zarabiania w internecie z każdym rokiem jest coraz bardziej dostępna. W sieci stale pojawia się coraz więcej możliwości, aby zarobić dodatkowe pieniądze bez wychodzenia z domu. Dowiedz się, w jaki sposób możesz zyskać dodatkowy dochód dzięki programom […]
Zastanawiasz się nad własnym biznesem? Nie jesteś jedyny. Codziennie setki osób poszukuje pomysłu na niebanalny, dochodowy biznes, który przyniesie im konkretne pieniądze. Często inspiracją do założenia firmy stają się sprawdzone biznesy z zagranicy, które jeszcze nie znalazły miejsca w Polsce.
Dziś wszyscy już wiemy, że prowadzenie własnej działalności z domu jest możliwe bez najmniejszych przeszkód. Ostatnie lata zmieniły nasze podejście do pracy i zachęciły do rozwijania własnego biznesu w domowym zaciszu. Jednak od czego zacząć i gdzie znaleźć inspirację do efektywnego biznesu?
W świecie sprzedaży istnieje wiele modeli, jednak dwa z nich są szczególnie powszechne: sprzedaż B2B (Business to Business) oraz B2C (Business to Consumer). Choć oba te modele opierają się na sprzedaży produktów lub usług, są między nimi kluczowe różnice, które wpływają na proces sprzedaży, podejście do klienta oraz działania marketingowe. W tym artykule przyjrzymy się, […]
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z licznymi formalnościami, a jednym z najważniejszych zagadnień jest podatek VAT. Bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz działalność w e-commerce, czy już prowadzisz sklep internetowy od dłuższego czasu, musisz wiedzieć, jakie są obowiązki związane z VAT oraz jak wpływa on na sprzedaż internetową. W tym artykule wyjaśnimy kluczowe kwestie […]
Sprzedaż B2C to model biznesowy, w którym firmy oferują swoje produkty lub usługi bezpośrednio klientom indywidualnym. W odróżnieniu od sprzedaży B2B, gdzie transakcje odbywają się między przedsiębiorstwami, B2C koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb konsumentów końcowych. Modele b2b i b2c różnią się procesem zakupowym, zasadami sprzedaży oraz infrastrukturą, co wpływa na relacje oraz mechanizmy płatności. Aby […]
Na czym polega e-commerce? E-commerce, czyli handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów oraz usług za pośrednictwem internetu. Commerce handel elektroniczny rozwija się dynamicznie od lat 90. XX wieku, kiedy to popularność Internetu zrewolucjonizowała sposób zakupów, umożliwiając klientom przeglądanie i zamawianie produktów online. W ostatnich latach zyskał ogromną popularność dzięki swojej wygodzie, szybkości i […]
Coraz więcej młodych osób poszukuje nowych dróg rozwoju oraz zupełnie nowych, nieszablonowych ścieżek zawodowych, które dadzą im poczucie niezależności. Młodzi chętnie sięgają po możliwość założenia własnego biznesu i pracy na własny rachunek, wierząc w swoje umiejętności oraz rozumiejąc korzyści płynące z tego rozwiązania. Samodzielne prowadzenie własnej firmy wymaga jednak ciekawej idei, która ma szansę sprawdzić […]
SXO w sklepie internetowym to fundament nowoczesnej strategii e-commerce. Łączy optymalizację doświadczeń użytkownika z wymogami wyszukiwarek. W dynamicznie rozwijającym się świecie online, gdzie konkurencja stale rośnie, samo SEO przestaje wystarczać. Kluczowe staje się zapewnienie użytkownikom pozytywnych wrażeń na stronie, co przekłada się na ich lojalność i satysfakcję. Działania SXO to połączenie strategii SEO i UX, […]
Linki kanoniczne w sklepie internetowym to nieocenione narzędzie w walce z problemem powielania treści. Linki kanoniczne pomagają w zarządzaniu duplicate content, co jest istotne dla SEO. W dynamicznej rzeczywistości e-commerce, gdzie wiele stron może zawierać niemal identyczne informacje, ich zastosowanie staje się nieodzowne. Pomagają one nie tylko utrzymać wysoką jakość treści, ale także chronić pozycję […]
Stały wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce zachęca, by spróbować swoich sił w tym biznesie. Wartość całej branży e-commerce przekroczyła już 100 miliardów złotych rocznie. Dobry pomysł na funkcjonowanie sklepu internetowego to szansa na ogromny sukces. Gdzie istnieją bariery? Prowadzenie sklepu internetowego w klasyczny sposób wiąże się z kosztami obejmującymi zakup i magazynowanie towaru. Jednak […]
Rozporządzenie GPSR (General Product Safety Regulation), które wchodzi w życie 13 grudnia 2024 roku przyniesie istotne zmiany dla sklepów internetowych oferujących produkty na rynku Unii Europejskiej. Nowe przepisy mają na celu wzmocnienie ochrony konsumentów oraz zapewnienie wyższych standardów bezpieczeństwa oferowanych produktów. Rozporządzenie GPSR nakłada na sprzedawców internetowych szereg obowiązków – od weryfikacji produktów po nadzór […]
Handel od dawna pozostaje jedną z najbardziej intratnych form działalności gospodarczej. Nie jest tajemnicą, że w ostatnich latach, a nawet dekadach odpowiadanie na potrzeby zakupowe potencjalnych klientów coraz mocniej przenosi się do sieci. Branża e-commerce przeżywa gwałtowny rozkwit, co jest szczególnie widoczne na polskim rynku. Konsumenci szukają interesujących ich produktów na platformach zakupowych i marketplace’ach, […]
Handel internetowy to obecnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Coraz więcej osób wybiera zakupy przez Internet, zamiast sklepów stacjonarnych. Ta konsumencka zmiana to świetna okazja, aby pomyśleć nad rozpoczęciem sprzedaży w Internecie. E-handel wymaga jednak wcześniejszych inwestycji – towaru, miejsca do magazynowania, a w późniejszym czasie również pracowników, którzy będą zajmować się wysyłką […]
W dobie rosnącej konkurencji w branży e-commerce, model sprzedaży subskrypcyjnej w sklepie internetowym staje się coraz bardziej popularnym modelem biznesowym, który pozwala na generowanie stałych dochodów. Wprowadzenie tego modelu do swojej oferty może przynieść wiele korzyści zarówno dla właścicieli sklepów, jak i dla klientów. W dalszej części artykułu dowiesz się, czym dokładnie jest sprzedaż subskrypcyjna, […]
Email marketing w e-commerce to jedno z najpotężniejszych narzędzi komunikacji z klientami. Dzięki niemu możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także budować trwałe relacje i wzmacniać rozpoznawalność swojej marki. W tym artykule znajdziesz praktyczne wskazówki i strategie, które pomogą Ci osiągnąć sukces w prowadzeniu sklepu internetowego. Wprowadzenie do email marketingu w e-commerce Email marketing to […]