Wyniki szukania:

Blog dla sklepu internetowego - strona 24 z 26

Cross selling i up selling – Jak sprzedawać więcej dbając o klienta?

Magazyn - Udział

Cross selling i up selling to pojęcia, które zdecydowanie warto znać, gdy jest się w posiadaniu sklepu internetowego. Techniki pozwalają znacznie zwiększyć sprzedaż i wartość jednego zamówienia klienta podczas jednej transakcji. Nawet jeżeli dotychczas nie spotkaliśmy się z powyższymi pojęciami, powinniśmy mieć świadomość, że podczas zakupów wspomniane techniki dotknęły nas wiele razy. Stosowane są zarówno […]

Szybkie płatności internetowe Autopay

Szybkie płatności online w sklepie internetowym Autopay – prowizja od 0.99% do 1.39% Szybkie i Bezpieczne płatności internetowe Autopay na platformie Selly.pl to wygodna obsługa dla właścicieli sklepów. Bardzo niska prowizja i przejrzysty sposób prezentacji płatności w koszykach sklepów, który skraca ścieżkę zakupową dla klienta. Zaoferuj klientom szybkie przelewy internetowe z kilkudziesięciu banków, autoryzacje kart […]

Wiele sklepów w jednym panelu

Multistore, czyli wiele sklepów w jednym panelu Oprogramowanie sklepu internetowego Selly pozwala uruchamiać dodatkowe sklepy obsługiwane przez jeden panel administracyjny czyli tak zwany sklep multistore. Dodatkowe sklepy mają osobne domeny, całkowicie niezależny system szablonów (layout), osobne ustawienia konfiguracyjne oraz treści, a co najważniejsze swobodne zarządzanie produktami dla każdego dodatkowego sklepu: produkty mogą być w sklepach […]

Sprzedaż międzynarodowa

Sprzedaż międzynarodowa w sklepach na platormie Selly Sprzedaż międzynarodowa na platformie Selly jest dużo łatwiejsza do prowadzanie, dzięki pomocnym narzędziom. Podstawowe zalety automatycznie aktualizacje walut: EUR, USD, GBP, CZK definiowane wzory narzutów na kursy lub własny stały kurs wsparcie płatności zagranicznych gotowe responsywne szaty graficzne w językach: angielski, niemiecki możliwość tłumaczenia szaty graficznej na dowolny […]

Komunikacja z klientem – Jak i gdzie obsługiwać użytkowników?

Protokół dostępu do wiadomości internetowych - E-mail

Komunikacja z klientem coraz częściej staje się tematem poruszanym wśród sprzedawców. Prowadząc sklep internetowy warto opracować strategię obsługi klienta tak, aby była dopasowana do jego preferencji. Powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na fakt, że użytkownicy trafiają na sklep internetowy za pomocą najróżniejszych kanałów. Czy w każdym z tych kanałów umożliwić komunikację z firmą? Jak rozmawiać […]

Trendy w e-commerce w 2019 roku

Torba na zakupy - Torba na zakupy wielokrotnego użytku

Trendy w e-commerce w 2019 roku to temat, nad którym zastanawia się większość sprzedawców. Aktualizacje Google, rozwój technologii i nowe przyzwyczajenia zakupowe młodszych pokoleń to tylko niektóre z wielu aspektów, które powinniśmy mieć na oku. Warto wcześniej przygotować swój zespół na większe lub mniejsze zmiany w strategii. Prawdopodobnie zobaczymy na rynku dużo zupełnie nowych trendów, […]

Zdjęcia produktów do sklepu internetowego i atrakcyjna ekspozycja – 4 sposoby

Krajowe Stowarzyszenie Wykonawców Systemów (NSCA) - Biznes

Zdjęcia produktów do sklepu internetowego to rzecz, nad którą zastanawia się wielu sprzedawców. Jak zaprezentować asortyment, aby klienci byli zainteresowani? Można znaleźć ogromną ilość odpowiedzi, jednak najważniejszy w tym przypadku okaże się wybór sposobu prezentacji do oferowanego towaru. Inaczej pokażemy klientowi interesujący mebel, a inaczej obraz lub nowe buty. Kreatywność w przedstawieniu asortymentu i fotografii […]

Analiza sklepu internetowego – 7 programów do skutecznego monitorowania wyników

Koszt - Finanse

Analiza sklepu internetowego wydaje się niezbędna, aby w perspektywie czasu zwiększać zyski zmieniając wygląd sklepu internetowego, asortyment lub strategię marketingową. Wpływ na sprzedaż ma ogrom czynników i trudno jest obserwować wszystkie, jednak zaleca się w analizę sklepu w miarę możliwości, aby wywnioskować, co może sprawdzić się w przyszłości. Mówi się, że rolą specjalisty do spraw […]

Budowanie społeczności wokół marki – Jak i gdzie to robić?

Marketing cyfrowy - Marketing

Najskuteczniejszym sposobem, który zatrzymuje klientów na dłużej jest budowanie społeczności wokół marki. Grupa ludzi, która ma chęć wymieniać się opiniami, przywoływać swoje propozycje nowych produktów i usług firmie nie pojawia się nagle. Wymaga to od każdego przedsiębiorstwa zintensyfikowanego zaangażowania, autentyczności i czasu. Zastanówmy się, co należy zrobić, aby zaprzyjaźnić się z klientami i sprawić, że […]

Lejek sprzedażowy – Jak ułożyć strategię sprzedaży w sklepie internetowym?

Wózek sklepowy - Logo

Lejek sprzedażowy konstruujemy po to, aby większa część z użytkowników, które zetkną się z naszym sklepem, po czasie dokonywała zakupu. Zwiększamy w ten sposób konwersję, a lejek można równie dobrze nazwać procesem sprzedaży, lecz za pomocą wyrażenia “lejek” łatwiej będzie nam zwizualizować sobie całość. Źle skonstruowany proces sprawi, że znaczna część użytkowników wypłynie podczas swojej […]

Wygląd sklepu internetowego – O co warto zadbać?

Handel elektroniczny - marketing e-commerce

Wygląd sklepu internetowego to jeden z czynników, który decyduje o sukcesie w sprzedaży. Każdy aspekt witryny i produktów ma znaczenie. Warto zadbać o odpowiednią szatę graficzną i inne wizualne aspekty sklepu na samym początku, aby wykazać profesjonalizm i znajomość trendów w firmie. Podczas lektury tekstu dowiedzą się Państwo, jak poprawić wygląd sklepu i na co […]

Narzędzia marketingowe, które zwiększają sprzedaż w sklepie internetowym

Usługa - Finanse

Sklep internetowy to nie tylko mechanizm umożliwiający przeprowadzenie skutecznej transakcji handlowej, ale również zestaw integracji i wbudowanych narzędzi, których zadaniem jest budować przewagę konkurencyjną i doprowadzić do tych transakcji. Oczywiście istnieje szereg rozwiązań zewnętrznych, np. systemy reklamowego Google czy Facebooka. Jednak nie można traktować ich jako czegoś zupełnie niezależnego, ponieważ warto, aby Twój sklep internetowy […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933