Sklep umożliwia pełne spersonalizowanie szablonów email. W menu Wygląd i treści / Edytor wiadomości e-mail dostępny jest szereg szablonów listów wysyłanych do klientów. Szablony są podzielone na sekcje: B – szablony wysyłane w momencie złożenia zamówienia, C – szablony wysyłane na żądanie z panelu administracyjnego, R i Z – dodatkowe szablony modułów reklamacji i zwrotów. […]
Wyniki szukania:
Blog dla sklepu internetowego - strona 21 z 28
W filmie zostały przedstawione zasady tworzenia stron informacyjnych w edytorze wizualnym. Dodawanie nowej strony informacyjnej W zakładce Wygląd i treści> strony informacyjne możesz tworzyć dowolną ilość podstron informacyjnych, a następnie podłączyć je w dowolnym miejscu sklepu. Standardowo preinstalowanych jest kilka najważniejszych podstron, które podlinkowane są w sklepie w stopce lub nagłówku. Aby, dodać nową stronę […]
W panelu administracyjnym Konfiguracja > Statusy zamówień do każdego statusu możesz przypisać odpowiedni szablon e-mail w polu Szablon listu w liście rozwijanej. Szablony e-mail są edytowane w panelu administracyjnym Wygląd i treści > Edytor wiadomości email. Powiadomienia o statusie zamówienia na adres e-mail: W panelu administracyjnym Konfiguracja > Statusy zamówień jest możliwość ustawienia adresu e-mail na które ma przyjść dodatkowe […]
Oprogramowanie sklepu posiada funkcjonalność programu lojalnościowego pozwalającego gromadzić na kontach klientów ustalony procent wartości od dokonanych przez nich zakupów, a następnie realizować zakupy lub wypłacać zgromadzone środki na zlecenie. 🟠 Ustawienia i kroki potrzebne do uruchomienia naliczania prowizji: W zakładce Marketing> program partnerski i lojalnościowy/ zakładka KONFIGURACJA: – zdefiniuj wysokość prowizji w sekcji “Program lojalnościowy”, […]
Wszystkie sklepy na platformie Selly posiadają możliwość prostego wysyłania wiadomości SMS bezpośrednio z panelu sklepu. Wysyłanie wiadomości SMS może być realizowane automatycznie przy ustalonych zmianach statusów zamówień lub na żądanie w dowolnej chwili. Ważną funkcjonalnością jest możliwość zamawiania przez kupujących płatnej usługi powiadomień SMS o zmianach statusów zamówień. Sklepy także mogą prowadzić kampanie SMS masowo […]
Do wiadomości email wysyłanej po złożeniu zamówienia należy dodać plik załącznika z regulaminem sklepu i formularzem odstąpienia od umowy. Do jednego statusu zamówienia można załączyć jeden plik, należy więc w takim pliku złączyć regulamin z formularzem zwrotu oraz ewentualnie innymi dokumentami. Plik załącznika należy wgrać w menu NARZĘDZIA / Menadżer plików. Przechodząc na przykład do […]
Sprzedaż hurtowa Przypisywanie sposobu rabatowania klienta: klient detaliczny klient hurtowy na poziomie 1,2 lub 3 globalny rabat procentowy na wszystkie produkty Tworzenie cen hurtowych: przez grupy rabatowe w celu masowego zarządzania upustami od ceny detalicznej przez zdefiniowanie cen w trzech poziomach hurtowych, które są nadrzędne wobec grup rabatowych. Opcjonalne włączenie dla zalogowanego klienta ogólnie niedostępnej […]
Sklep posiada kilka modułów do wysyłania kuponów rabatowych w sposób ręczny jak i zautomatyzowany. W menu MARKETING / Kupony rabatowe dostępne są opcje: wysyłki newslettera z wygenerowanym kuponem rabatowym ustawienia reguł automatycznego generowania kuponu rabatowego podgląd na wygenerowane kupony rabatowe. W zakładce “Wyślij kupony rabatowe” można jednorazowo wysłać do klientów wg ustalonych kryteriów kupony rabatowe. […]
Oprogramowanie Selly.pl posiada funkcje tworzenia dowolnej ilości grup cenowych i rabatowych, aby masowo zarządzać zniżkami cen produktów dla Klientów kupujących na ustalonych zasadach. W menu ASORTYMENT / Grupy cenowe/rabatowe dostępne są trzy rodzaje rabatów: rabaty wg zamówień – możliwość udzielenia rabatu na podstawie ilości lub kwot zamówień dokonanych w ustalonym okresie czasu. rabaty wg ilości […]
Od 10 sierpnia 2023 r. nie można już prowadzić sklepu na Facebooku lub Instagramie ani korzystać z funkcji oznaczania produktów w postach na Facebooku. Każdy sklep internetowy na platformie Selly.pl może bezpłatnie uruchomić sklep na profilu firmowym Facebook. Portal społecznościowy umożliwia podłączenie i automatyczne aktualizujące oferty sklepu, a klienci zainteresowani zakupem oglądanego produktu zostaną z […]
Oprogramowanie sklepu Selly dostarcza niezbędne narzędzia do integracji z większością porównywarek w Polsce. Oprogramowanie generuje pliki wymiany danych z produktami sklepu. Zadanie każdego sklepu jest zgłoszenie się do porównywarki, podpisanie umowy i przekazanie adresu pliku XML. Adresy plików z eksportami produktów są w panelu administracyjnym w Konfiguracja > Integracje – porównywarki w zakładce Adresy stron. Skopiowany […]
Jak Utworzyć Konto w Google Merchant Center Rozpocznij Rejestrację: Wejdź na stronę Google Merchant Center. Kliknij na niebieski przycisk “Zarejestruj się bez opłat” lub “Utwórz konto Merchant Center”, w zależności od tego, gdzie się znajdujesz na stronie. Podaj Informacje o Swojej Firmie: W odpowiedzi na pytanie “Czy sprzedajesz produkty online?”, zaznacz “Tak” . Wprowadź adres […]
Do skutecznej wysyłki newslettera z poziomu panelu administracyjnego sklepu zalecamy założyć i skonfigurować konto w EmailLabs https://emaillabs.pl. Jest to darmowa bramka SMTP, która pozwala wysyłać masowo maile z możliwie największą dostarczalnością. 🟠 Po założeniu konta w panelu emaillabs.pl w menu: Konta SMTP -> Aktywne konta należy odczytać login oraz zdefiniować hasło. 🟠 Warto zauważyć, że jako […]
Wszystkie sklepy na platformie Selly posiadają możliwość wygodnego tworzenia przesyłek nadawanych przez Paczkomaty InPost oraz Kurier InPost. Paczkomaty to system kilkuset skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Kurier Inpost do przesyłki do 50kg w 48 godzin bezpośrednio pod adres odbiorcy. W panelu sklepu można tworzyć przesyłki […]
Subiekt GT to system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego obsługę działu handlowego sklepu. Jest to jeden z najbardziej popularnych systemów sprzedażowych, dlatego z przyjemnością bezpłatnie udostępniamy wszystkim sklepom na platformie możliwość integracji z systemem Subiekt GT. Jedynym ponoszonym kosztem są opłaty licencyjne dla twórców programu s2s, firmy e-mo.pl. Funkcjonalność […]
WF-Mag to jeden z najpopularniejszych programów magazynowych, istniejący od 15 lat na polskim rynku. Sklepy internetowe na platformie Selly mogą skorzystać z integracji w celu synchronizacji baz produktów między programem WF-Mag a bazą sklepu. Dodatkową zaletą integracji jest automatyzacja procesów synchronizacji baz produktów w ustalonych interwałach czasowych. Funkcjonalność integracji sklepu z systemem WF-Mag Integracja […]
Konfiguracja integracji z systemem leasingowym Siemens SimplyLease: W panelu administracyjnym w menu KONFIGURACJA / Integracje – opcje dodatkowe w sekcji “Integracja z systemami ratalnymi i leasingowymi” zdefiniuj otrzymane od opiekuna leasingu dane: CLIENT ID TOKEN Możesz zdefiniować domyślną kategorię produktów, jeśli cały lub większość asortymentu w sklepie należy do jednej grupy. Jeżeli nie posiadasz umowy SimplyLease […]
🟠 Oprogramowanie sklepu Selly pozwala wystawiać produkty w koncie Allegro bezpośrednio w panelu administracyjnym sklepu internetowego. Udostępnione funkcje pozwalają także pobierać automatycznie zamówienia z Allegro do panelu sklepu internetowego w celu dalszej obsługi sprzedaży. Spis treści: Instrukcja wideo Uruchomienie integracji Allegro – Dane ogólne Konfiguracja integracji Allegro Wystawianie aukcji Pobieranie zamówień z Allegro Najczęściej zadawane […]
W filmie został przedstawiony moduł kosztów dostaw, który stanowi zaawansowane narzędzie sklepu Selly. Dzięki swojej budowie moduł pozwala na sprzedaż rożnych towarów oraz konfigurację warunków i wyjątków. Sklep pozwala zdefiniować wiele form transportu z różnymi sposobami obliczania cen. Koszty dostaw można naliczać wg wag / cen / ilości produktów. Przykładowe definiowanie kosztów wg wag: Wg powyższego […]
Sklep internetowy Selly posiada wiele możliwości tworzenia warunków i wyjątków od głównego cennika dostaw. Zapoznaj się z algorytmem obliczania kosztów dostaw od najwyższego priorytetu: 🟠Pierwszy najwyższy priorytet w konfiguracji podstawowej w sekcji “Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” w polach: – Minimalna wartość zamówienia, dla którego obowiązuje darmowa dostawa – klient bez rabatów – Minimalna wartość […]