Wyniki szukania:
Blog dla sklepu internetowego - strona 19 z 28
Zakładając sklep internetowy możesz zastanawiać się, które płatności wystarczą, aby odpowiedzieć na potrzeby swoich przyszłych klientów. Czym płaci się najczęściej w sieci? Czy wystarczy przelew, czy może warto wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona i uzyskasz ją czytając poniższy artykuł. Pierwsza sprawa – Trendy w ecommerce, a płatności […]
Prowadzenie sklepu internetowego wymaga, tak jak w przypadku każdej innej działalności, prowadzenia księgowości. Pytaniem, które jednak pojawia się bardzo często przed założeniem samego sklepu jest to dotyczące rodzaju samej, preferowanej księgowości. Czy wybrać księgowość internetową i samodzielnie rozliczać dokumenty, czy zdecydować się na tradycyjne rozliczenia? Czy może poszukać rozwiązania pośredniego?
Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że w 2019 roku już 62% internautów dokonuje zakupów przez internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a także dają większe możliwości wyboru. Razem z upływającym czasem zmieniają się jednak […]
Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]
Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?
Dla jednej z największych hurtowni książek w Polsce OSDW Azymut Sp. z o.o. stworzyliśmy kompletną, zautomatyzowaną platformę sklepów do sprzedaży książek, ebooków, artykułów biurowych oraz zabawek.
Zarejestruj konto na stronie PayU.pl. Po zalogowaniu się kliknij w sekcji MOJE SKLEPY przycisk DODAJ SKLEP. Następnie dla tego sklepu dodaj punkt płatności Classic API, w którym zdefiniujesz adresy powrotów w formacie: adres powrotu błędnego: https://ADRES.pl/?a=cart.platnosc_error adres powrotu poprawnego: https://ADRES.pl/?a=cart.platnosc_ok adres statusy: https://ADRES.pl/?a=cart.platnosc_status gdzie ADRES to twoja domena sklepu. Sytuację przedstawia poniższy obrazek: W edycji […]
Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym […]
W sklepie można utworzyć dowolną formę dostawy i zdefiniować różne wiadomości e-mail z linkami do śledzenia przesyłek. W celu utworzenia takich powiadomień warto wykorzystać dodatkowe szablony w edytorze wiadomości e-mail (menu: WYGLĄD). W sekcji C12a-C12m można utworzyć kolejne szablony z dedykowanymi linkami do stron kurierów, gdzie klienci mogą śledzić paczki. W tym celu można wkopiować […]
Sponsoring w marketingu jest powszechnie znanym i coraz szerzej stosowanym kanałem promocji marki, eksponowania jej wartości i budowania świadomości wśród konsumentów. Obecnie form sponsoringu wyróżnia się tak dużo, że trudno wymienić je wszystkie, lecz warto przybliżyć co najmniej kilka pojęć z nim związanych i aspektów prawnych. Dzięki temu będziemy mieli okazję skutecznie wykorzystać kanał przy […]
Integracja platformy sklepów Selly z systemem Baselinker umożliwia wystawianie produktów do sprzedaży na ponad 100 marketplace’ach oraz usprawnia pracę nad zamówieniami z różnych źródeł jednocześnie. Selly także posiada wbudowane automatyzacje w panelu, które pozwalają na zautomatyzowanie: generowania listów przewozowych kurierów wystawiania i wysyłania faktur do klientów codziennych powtarzalnych zadań komunikacji z zewnętrznymi systemami przez webhooki […]
W konfiguracji podstawowej sklepu możesz zdefiniować stałe treści, które użyjesz jako zmienne w wielu innych miejscach sklepu: szablonach HTML szaty graficznej (menu: WYGLĄD / Edytor szablonów), szablonach wiadomości e-mail (menu: WYGLĄD / Edytor wiadomości e-mail), stronach informacyjnych (menu: TREŚCI / Strony informacyjne), blokach HTML (menu: TREŚCI / Bloki HTML). Zaletą zmiennych jest łatwe zarządzanie powtarzalną […]
Sprawdzone i rzetelne hurtownie dropshipping to dla sprzedawców doskonała okazja, aby zwiększyć wyniki finansowe i ogólny asortyment sklepu internetowego. Niestety, szczególnie w początkowej fazie działalności, przedsiębiorcy nie wiedzą wystarczająco dużo na temat współpracy z hurtowniami internetowymi. Co powinna zawierać umowa? Jakie pytania warto zadać przed podjęciem decyzji? Jak zazwyczaj wygląda proces współpracy?
Współpraca z blogerami to jedna z nieodłącznych części strategii sklepów internetowych niezależnie od branży. Odpowiednio dobrani blogerzy stwarzają możliwość kreatywnej promocji produktów, nadają autorytet marce, a także wpływają na swoją społeczność polecając produkt w sposób autentyczny. Niestety podczas tego typu działań marketingowych i selekcji blogerów łatwo można się pomylić i rozpocząć współpracę, która nie przyniesie […]
Szablon strony biznesowej z funkcją sklepu Opis: Gotowy szablon strony z ofertą firmy i wbudowanym sklepem. Idealne rozwiązanie dla producentów i firm usługowych, gdzie najważniejszym elementem jest dobra prezentacja oferty z możliwością zakupu produktów. W pakiecie wdrożenie sklepu pod klucz z dopasowaniem graficznym do identyfikacji wizualnej firmy. Wdrożenie szablonu zawiera wprowadzenie wraz z ostylowaniem dostarczonych […]
Wizerunek sklepu w internecie to aspekt, który często przesądza o decyzji zakupu przez potencjalnego klienta. Większość sprzedawców z różnych branży chciałaby doprowadzić do sytuacji, w której użytkownicy korzystający ze sklepu internetowego wracają co najmniej kilka razy w ciągu kolejnych miesięcy lub lat i powtórnie dokonują zakupu. Drogą do efektów tego rodzaju może być zaangażowanie odpowiednio […]