Wyniki szukania:

Blog dla sklepu internetowego - strona 19 z 28

Płatności internetowe – Które warto mieć w sklepie i dlaczego?

płatności internetowe, blue media, płatności w sklepie internetowym, szybkie płatności sklepie internetowym

Zakładając sklep internetowy możesz zastanawiać się, które płatności wystarczą, aby odpowiedzieć na potrzeby swoich przyszłych klientów. Czym płaci się najczęściej w sieci? Czy wystarczy przelew, czy może warto wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym? Odpowiedź na to pytanie jest bardziej złożona i uzyskasz ją czytając poniższy artykuł.  Pierwsza sprawa – Trendy w ecommerce, a płatności […]

Księgowość internetowa dla sklepu internetowego – Jak zapanować nad finansami?

księgowość online, księgowość firmy, systemy księgowe, księgowość dla firm, biuro rachunkowe online

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga, tak jak w przypadku każdej innej działalności, prowadzenia księgowości. Pytaniem, które jednak pojawia się bardzo często przed założeniem samego sklepu jest to dotyczące rodzaju samej, preferowanej księgowości. Czy wybrać księgowość internetową i samodzielnie rozliczać dokumenty, czy zdecydować się na tradycyjne rozliczenia? Czy może poszukać rozwiązania pośredniego? 

Trendy w e-commerce na 2020 rok

trendy 2020, trendy w ecommerce, trendy sprzedaży 2020

Rok w rok liczba internautów decydujących się na zakupy w sklepach internetowych rośnie. Nie jest tajemnicą, że w 2019 roku już 62% internautów dokonuje zakupów przez internet. Według raportu Gemius Polacy wskazują na to, że sklepy internetowe są znacznie wygodniejsze niż tradycyjne, a także dają większe możliwości wyboru. Razem z upływającym czasem zmieniają się jednak […]

Jak wypromować sklep internetowy? – Strategia marketingowa

jak wypromować sklep internetowy, gdzie promować sklep internetowy, reklama sklepu internetowego, strategia sklepu internetowego

Odpowiedź na pytanie o to, jak wypromować sklep internetowy jest z pewnością jedną z najbardziej pożądanych wśród sprzedawców. Niestety podejście do promocji i rozwoju swojej marki lub sklepu wymaga głębszego zastanowienia i stworzenia konkretnego planu, który następnie będzie krok po kroku realizowany. Plan ten stworzymy natomiast zaczynając od strategii marketingowej. Dokument ten będzie nam bowiem […]

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce – Jak to zrobić?

Konfiguracja Google Analytics dla e-commerce

Mierzenie wyników sklepu w Google Analytics należy do podstawowych czynności każdego sprzedawcy, który chciałby z czasem optymalizować swoje działania marketingowe, zwiększać ich skuteczność. Może on w ten sposób nawet sprawdzić, czy UX (User Experience) sklepu internetowego jest na wystarczająco wysokim poziomie. Jak to zrobić bez większych problemów?

Integracja płatności PayU

Zarejestruj konto na stronie PayU.pl. Po zalogowaniu się kliknij w sekcji MOJE SKLEPY przycisk DODAJ SKLEP. Następnie dla tego sklepu dodaj punkt płatności Classic API, w którym zdefiniujesz adresy powrotów w formacie: adres powrotu błędnego: https://ADRES.pl/?a=cart.platnosc_error adres powrotu poprawnego: https://ADRES.pl/?a=cart.platnosc_ok adres statusy: https://ADRES.pl/?a=cart.platnosc_status gdzie ADRES to twoja domena sklepu. Sytuację przedstawia poniższy obrazek:   W edycji […]

Selly na Targach ehandlu w Warszawie – 22.10.2019

Selly na Targach ehandlu w Warszawie

Targi ehandlu w Warszawie to od wielu lat wydarzenie, na którym można zobaczyć wiele interesujących prelekcji, trendy w każdej dziedzinie ecommerce, a także nasze stoisko. Stoimy na nim pełni determinacji, wiedzy i dobrych chęci, aby doradzać w zakresie sprzedaży internetowej z wykorzystaniem naszej platformy. Co można było zauważyć na targach dla sklepów internetowych w tym […]

Tworzenie listu ze śledzeniem paczki

W sklepie można utworzyć dowolną formę dostawy i zdefiniować różne wiadomości e-mail z linkami do śledzenia przesyłek. W celu utworzenia takich powiadomień warto wykorzystać dodatkowe szablony w edytorze wiadomości e-mail (menu: WYGLĄD). W sekcji C12a-C12m można utworzyć kolejne szablony z dedykowanymi linkami do stron kurierów, gdzie klienci mogą śledzić paczki. W tym celu można wkopiować […]

Jak wykorzystać sponsoring w marketingu firmy?

sponsoring w marketingu

Sponsoring w marketingu jest powszechnie znanym i coraz szerzej stosowanym kanałem promocji marki, eksponowania jej wartości i budowania świadomości wśród konsumentów. Obecnie form sponsoringu wyróżnia się tak dużo, że trudno wymienić je wszystkie, lecz warto przybliżyć co najmniej kilka pojęć z nim związanych i aspektów prawnych. Dzięki temu będziemy mieli okazję skutecznie wykorzystać kanał przy […]

Integracja z Baselinker

Integracja platformy sklepów Selly z systemem Baselinker umożliwia wystawianie produktów do sprzedaży na ponad 100 marketplace’ach oraz usprawnia pracę nad zamówieniami z różnych źródeł jednocześnie. Selly także posiada wbudowane automatyzacje w panelu, które pozwalają na zautomatyzowanie: generowania listów przewozowych kurierów wystawiania i wysyłania faktur do klientów codziennych powtarzalnych zadań komunikacji z zewnętrznymi systemami przez webhooki […]

Zmienne w szablonach

W konfiguracji podstawowej sklepu możesz zdefiniować stałe treści, które użyjesz jako zmienne w wielu innych miejscach sklepu: szablonach HTML szaty graficznej (menu: WYGLĄD / Edytor szablonów), szablonach wiadomości e-mail (menu: WYGLĄD / Edytor wiadomości e-mail), stronach informacyjnych (menu: TREŚCI / Strony informacyjne), blokach HTML (menu: TREŚCI / Bloki HTML). Zaletą zmiennych jest łatwe zarządzanie powtarzalną […]

Hurtownia dropshipping – Jak współpracować?

hurtownia dropshipping, hurtownie internetowe, hurtownie dropshipping opinie

Sprawdzone i rzetelne hurtownie dropshipping to dla sprzedawców doskonała okazja, aby zwiększyć wyniki finansowe i ogólny asortyment sklepu internetowego. Niestety, szczególnie w początkowej fazie działalności, przedsiębiorcy nie wiedzą wystarczająco dużo na temat współpracy z hurtowniami internetowymi. Co powinna zawierać umowa? Jakie pytania warto zadać przed podjęciem decyzji? Jak zazwyczaj wygląda proces współpracy?

Sklep i współpraca z blogerami – Kreatywna promocja produktów

sklep współpraca z blogerami, influencer marketing, propozycja współpracy dla blogerów, post sponsorowany

Współpraca z blogerami to jedna z nieodłącznych części strategii sklepów internetowych niezależnie od branży. Odpowiednio dobrani blogerzy stwarzają możliwość kreatywnej promocji produktów, nadają autorytet marce, a także wpływają na swoją społeczność polecając produkt w sposób autentyczny. Niestety podczas tego typu działań marketingowych i selekcji blogerów łatwo można się pomylić i rozpocząć współpracę, która nie przyniesie […]

Gotowe szablony graficzne

Szablon strony biznesowej z funkcją sklepu Opis: Gotowy szablon strony z ofertą firmy i wbudowanym sklepem. Idealne rozwiązanie dla producentów i firm usługowych, gdzie najważniejszym elementem jest dobra prezentacja oferty z możliwością zakupu produktów. W pakiecie wdrożenie sklepu pod klucz z dopasowaniem graficznym do identyfikacji wizualnej firmy. Wdrożenie szablonu zawiera wprowadzenie wraz z ostylowaniem dostarczonych […]

E-pr, czyli wizerunek sklepu i firmy w sieci – Jak o niego zadbać?

e-pr, wizerunek sklepu w internecie, wizerunek firmy w sieci,

Wizerunek sklepu w internecie to aspekt, który często przesądza o decyzji zakupu przez potencjalnego klienta. Większość sprzedawców z różnych branży chciałaby doprowadzić do sytuacji, w której użytkownicy korzystający ze sklepu internetowego wracają co najmniej kilka razy w ciągu kolejnych miesięcy lub lat i powtórnie dokonują zakupu. Drogą do efektów tego rodzaju może być zaangażowanie odpowiednio […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933