Newsletter to jedno z najpopularniejszych, a jednocześnie skutecznych narzędzi marketingu i komunikacji z klientami w sklepie internetowym. Mimo licznych zalet, jakie wiążą się z prowadzeniem działań marketingowych tym kanałem często wymaga on długotrwałej budowy bazy i zadbania o wszystkie procedury związane z bezpiecznym zbieraniem i przetwarzaniem danych użytkowników. Dlaczego mimo wszystko warto zdecydować się na […]
Wyniki szukania:
Blog dla sklepu internetowego - strona 20 z 28
Live chat w w sklepie internetowym przestaje stać w cieniu newsletterów i innych narzędzi budowania relacji z klientem. Nie ma wątpliwości, że tego typu rozwiązanie zwiększa sprzedaż i znacząco wpływa na poziom zadowolenia klienta. Dzięki narzędziu, jakim jest czat w sklepie internetowym użytkownik może dokonać zamówienia szybciej otrzymując odpowiedzi na każde zadane pytanie w czasie […]
Pakowanie towaru w sklepie internetowym pozornie wydaje się prostą czynnością. Warto jednak wspomnieć o tym, że pakowanie produktów w taki sposób, aby za każdym razem docierały do klienta w stanie nienagannym i nie zniszczyły się podczas transportu jest znacznie trudniejsze. Gdyby dodać do tego chęć uszczęśliwienia użytkownika i zadbania o jego doświadczenia, działanie to staje […]
Blog w sklepie internetowym to często nieodłączny aspekt prowadzenia działań marketingowych w sieci. Stosowany jako jedno z narzędzi służących do pozycjonowania strony w wyszukiwarce, a także edukacji obecnych, przeszłych i przyszłych klientów. Wiele marek wykorzystuje blog w sklepie internetowym także w celu podzielenia się nowościami z życia firmy lub przedsięwzięciami, za które zamierzają się wziąć.
Znaczna większość osób spotkała się choćby raz z takim pojęciem, jak język korzyści. To jeden z elementów skutecznej sztuki sprzedaży, a szczególnie często można wykorzystać go w sklepie internetowym. Zaimplementujemy go niezależnie od tego, czy piszemy opisy produktów, teksty na bloga, czy projektujemy wezwania do działania (CTA). Poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć swojego klienta w […]
Weryfikacja Po założeniu konta GSC: https://search.google.com/search-console/about musimy zweryfikować własność serwisu. Należ wykonać dwa poniższej opisane kroki*. *Jeśli mamy już podpiętą integracje z Google Analitycs 4 – domena zostanie automatycznie zweryfikowana, więc w takiej sytuacji można pominąć ten etap i przejść do dodania mapy witryny – sitemap.xml 🟠KROK 1 W metodzie Prefiks adresu URL wpisz pełny […]
Aukcje z systemu Allegro nie zostaną pobrane do panelu sklepu w kilku przypadkach: 🟠produkt posiada usunięty wariant dla aukcji wystawionej z wariantem 🟠produkt został wyłączony z wyświetlania w sklepie 🟠aukcja została usunięta z bazy sklepu (brak powiązania aukcji z panelem) 🟠aukcja została wystawiona z automatycznym wznawianiem przez Allegro (nadany nowy ID aukcji traci powiązanie z […]
W oprogramowaniu sklepu Selly istnieje możliwość masowej aktualizacji cen dostaw w trwających aukcjach. Aktualizacja cen dostaw działa w zakresie zmiany wartości kosztów, które istnieją w aukcji. Moduł akutalizacji cen nie dodaje nowych form dostaw, ani nie usuwa w aukcjach jeśli zostały usunięte w cennikach. W zakładce Konfiguracja> konfiguracja Allegro / w zakładce KOSZTY DOSTAWY zaktualizuj […]
🟠 W celu tymczasowej blokady aktualizacji produktów we wdrożonych automatycznych synchronizacjach z hurtowniami należy w module IMPORTY / Integracje produktów XML (CSV) przejść do definicji dystrybutorów poprzez link: 🟠Następnie edytując wybranego dystrybutora zmienić nazwę w polu PHP class dopisując “ZABLOKOWANY“: 🟠 Do wznowienia synchronizacji wystarczy usunąć dopisaną frazę.
Są dwa sposoby na dodanie do zamówienia dodatkowej opcji prezentu: 🟠Jeśli opcja ma być darmowa dla Klientów dla zamówień powyżej konkretnej kwoty, można dodać produkt o nazwie “Prezent” lub “Zapakuj jako prezent” z ustawioną opcją Produkt jako prezent dostępną w edycji produktu: Wpisanie w tym polu kwoty np. 10zł spowoduje pokazanie tego produktu w koszyku […]
🟠 Przejdź do zakładki Konfiguracja> Integracje – integracje dodatkowe. W sekcji “Integracja z Facebook” uzupełnij pole “IDENTYFIKATOR PIKSELA” wpisując tylko numer piksela (nie cały kod wygenerowany na Facebooku) i zapisz. Sklep wygeneruje wszystkie kody trackingowe automatycznie.
🟠 Ze względu na zachowanie poprawnej widoczności sklepu w wyszukiwarkach sklep może działać tylko pod jedną domeną. Główną domenę podłączamy pod sklep. Jeśli posiadasz dodatkowe domeny skieruj je u swojego rejestratora przekierowaniem typu 301 na domenę główną. 🟠 Jeśli natomiast planujesz prowadzić sprzedaż w kolejnym sklepie, możesz utworzyć sklep dodatkowy (cennik) i podłączyć do niego kolejną […]
W celu stworzenia własnej ikonki tzw favicon w pasku adresu przeglądarki zapisujemy wybraną grafikę (np. logo) w rozmiarze 16x16px lub 32x32px ( zapisujemy plik dodając na końcu nazwy format .ico) Następnie wgrywamy przez panel administracyjny, a dokładniej przez menadżer plików : do katalogu głównego img/ : Jeśli istnieje już w katalogu plik o nazwie favicon.ico […]
W panelu administracyjnym w menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień istnieje możliwość ustawienia adresu e-mail, na które ma przyjść powiadomienie o zmianie statusu zamówienia. Wpisując swój adres e-mail przy statusie “złożone” będziemy powiadamiani o wszystkich złożonych nowych zamówieniach.
🟠 Produkty można usuwać o ile nie zostały zakupione, ponieważ klienci mają dostęp do historii zamówień z tymi produktami, mogą złożyć reklamację lub ponownie opłacić zamówienie. Produktów nie można usunąć również wtedy, kiedy są składnikiem zestawu. 🟠 Można usuwać kategorie, które nie zawierają podkategorii oraz produktów. Kategorie, które służą do integracji przy integracjach XML lub […]
Na podstronie “Kontakt” należy umieścić mapę dojazdu do firmy lub lokalizacji biura. W tym celu w Mapach Google: https://www.google.com/maps odszukujemy położenie firmy. Po kliknięciu na wybrany punkt mapy otworzy się lewe menu: Należy kliknąć w ikonę UDOSTĘPNIJ i w nowo otwartym oknie przełączyć się na zakładkę “Umieszczanie mapy“. Następnie klikamy “Kopiuj HTML” (kod mapy […]
Aby uzyskać cenę przekreśloną w stosunku do aktualnej należy wykonać 2 kroki: W zakładce Narzędzia i importy>Masowa zmiana cen w sekcji “Zmiana ceny poprzedniej na podstawie ceny aktualnej” wpisz w polu “Zmiana procentowa” wartość 0 i aktualizuj ceny. Operacja ta spowoduje wpisanie obecnej ceny do pola ceny poprzedniej. Następnie w module “Zmiana cen produktów wg […]
🟠 Oprogramowanie sklepu umożliwia przyporządkowanie jednego produktu jak i zestawu produktów do wielu kategorii. Włączenie tej opcji odbywa się w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji “Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” – ustawienie: Czy włączone kategorie dodatkowe dla produktów?: TAK 🟠 Po włączeniu tej opcji uwidocznione zostanie w edycji produktu pole: Kategorie dodatkowe […]
W panelu administracyjnym sklepu w zakładce Dodatki i usługi znajduje się spis dostępnych i najczęściej zamawianych funkcjonalności: 🟠 Gotowe szablony graficzne: 🟠Dedykowane szablony graficzne: 🟠 Rozszerzenia sklepu (gotowe dodatki dla Twojego sklepu): 🟠Usługi dodatkowe – z tego miejsca możesz zamówić takie usługi jak dodatkowy pakiet poczty czy instalację dodatkowego sklepu: 🟠Usługi partnerów: 🟠 Wspomaganie sprzedaży […]
W panelu administracyjnym w menu Wygląd > Edytor szablonów mamy narzędzie do edycji szablonów które odpowiednio modyfikowane pozwalają na zmianę wyglądu naszego sklepu. Szablony są podzielone na sekcje, najważniejsze z nich to: szablon stylów CSS (A01) szkieletu szablonów (D01-D07) szablony pozostałych elementów sklepu (sekcje E/F/G/J/K) Edytor wymaga znajomości kodowania XHTML/CSS2. W przypadku nieprawidłowego wprowadzenia zmian w […]