Wyniki szukania:

Blog dla sklepu internetowego - strona 20 z 28

Newsletter – Czy warto wdrażać email marketing w sklepie internetowym?

newsletter w sklepie internetowym

Newsletter to jedno z najpopularniejszych, a jednocześnie skutecznych narzędzi marketingu i komunikacji z klientami w sklepie internetowym. Mimo licznych zalet, jakie wiążą się z prowadzeniem działań marketingowych tym kanałem często wymaga on długotrwałej budowy bazy i zadbania o wszystkie procedury związane z bezpiecznym zbieraniem i przetwarzaniem danych użytkowników. Dlaczego mimo wszystko warto zdecydować się na […]

Live chat w sklepie internetowym – Jak może zwiększyć sprzedaż?

Live chat w sklepie internetowym

Live chat w w sklepie internetowym przestaje stać w cieniu newsletterów i innych narzędzi budowania relacji z klientem. Nie ma wątpliwości, że tego typu rozwiązanie zwiększa sprzedaż i znacząco wpływa na poziom zadowolenia klienta. Dzięki narzędziu, jakim jest czat w sklepie internetowym użytkownik może dokonać zamówienia szybciej otrzymując odpowiedzi na każde zadane pytanie w czasie […]

Pakowanie towaru w sklepie internetowym

Pakowanie towaru w sklepie internetowym

Pakowanie towaru w sklepie internetowym pozornie wydaje się prostą czynnością. Warto jednak wspomnieć o tym, że pakowanie produktów w taki sposób, aby za każdym razem docierały do klienta w stanie nienagannym i nie zniszczyły się podczas transportu jest znacznie trudniejsze. Gdyby dodać do tego chęć uszczęśliwienia użytkownika i zadbania o jego doświadczenia, działanie to staje […]

Blog w sklepie internetowym – Jak prowadzić i skąd czerpać inspiracje?

Blog w sklepie internetowym - Jak prowadzić i skąd czerpać inspiracje?

Blog w sklepie internetowym to często nieodłączny aspekt prowadzenia działań marketingowych w sieci. Stosowany jako jedno z narzędzi służących do pozycjonowania strony w wyszukiwarce, a także edukacji obecnych, przeszłych i przyszłych klientów. Wiele marek wykorzystuje blog w sklepie internetowym także w celu podzielenia się nowościami z życia firmy lub przedsięwzięciami, za które zamierzają się wziąć.

Jak stosować język korzyści w opisach produktów, kategorii i na stronie głównej?

Jak stosować język korzyści w opisach produktów, kategorii i na stronie głównej?

Znaczna większość osób spotkała się choćby raz z takim pojęciem, jak język korzyści. To jeden z elementów skutecznej sztuki sprzedaży, a szczególnie często można wykorzystać go w sklepie internetowym. Zaimplementujemy go niezależnie od tego, czy piszemy opisy produktów, teksty na bloga, czy projektujemy wezwania do działania (CTA). Poniższy artykuł pomoże Ci zrozumieć swojego klienta w […]

Google Search Console – weryfikacja i dodanie mapy witryny

Weryfikacja Po założeniu konta  GSC: https://search.google.com/search-console/about musimy zweryfikować własność serwisu. Należ wykonać dwa poniższej opisane kroki*. *Jeśli mamy już podpiętą integracje z Google Analitycs 4 – domena zostanie automatycznie zweryfikowana, więc w takiej sytuacji można pominąć ten etap i przejść do dodania mapy witryny – sitemap.xml 🟠KROK 1 W metodzie Prefiks adresu URL wpisz pełny […]

Dlaczego nie pobierają się zamówienia z Allegro?

Aukcje z systemu Allegro nie zostaną pobrane do panelu sklepu w kilku przypadkach: 🟠produkt posiada usunięty wariant dla aukcji wystawionej z wariantem 🟠produkt został wyłączony z wyświetlania w sklepie 🟠aukcja została usunięta z bazy sklepu (brak powiązania aukcji z panelem) 🟠aukcja została wystawiona z automatycznym wznawianiem przez Allegro (nadany nowy ID aukcji traci powiązanie z […]

Jak aktualizować cenniki dostaw w trwających aukcjach?

W oprogramowaniu sklepu Selly istnieje możliwość masowej aktualizacji cen dostaw w trwających aukcjach. Aktualizacja cen dostaw działa w zakresie zmiany wartości kosztów, które istnieją w aukcji. Moduł akutalizacji cen nie dodaje nowych form dostaw, ani nie usuwa w aukcjach jeśli zostały usunięte w cennikach. W zakładce Konfiguracja> konfiguracja Allegro / w zakładce KOSZTY DOSTAWY zaktualizuj […]

Jak zawiesić automatyczne integracje XML / CSV ?

🟠 W celu tymczasowej blokady aktualizacji produktów we wdrożonych automatycznych synchronizacjach z hurtowniami należy w module IMPORTY / Integracje produktów XML (CSV) przejść do definicji dystrybutorów poprzez link: 🟠Następnie edytując wybranego dystrybutora zmienić nazwę w polu PHP class dopisując “ZABLOKOWANY“: 🟠 Do wznowienia synchronizacji wystarczy usunąć dopisaną frazę.

Jak dodać prezent w koszyku?

Są dwa sposoby na dodanie do zamówienia dodatkowej opcji prezentu:   🟠Jeśli opcja ma być darmowa dla Klientów dla zamówień powyżej konkretnej kwoty, można dodać produkt o nazwie “Prezent” lub  “Zapakuj jako prezent” z ustawioną opcją Produkt jako prezent dostępną w edycji produktu: Wpisanie w tym polu kwoty np. 10zł spowoduje pokazanie tego produktu w koszyku […]

Jak wgrać piksel Facebook?

🟠 Przejdź do zakładki Konfiguracja> Integracje – integracje dodatkowe. W sekcji “Integracja z Facebook”  uzupełnij pole “IDENTYFIKATOR PIKSELA” wpisując tylko numer piksela (nie cały kod wygenerowany na Facebooku) i zapisz. Sklep wygeneruje wszystkie kody trackingowe automatycznie.

Czy mogę podłączyć kilka domen do sklepu?

🟠 Ze względu na zachowanie poprawnej widoczności sklepu w wyszukiwarkach sklep może działać tylko pod jedną domeną. Główną domenę podłączamy pod sklep. Jeśli posiadasz dodatkowe domeny skieruj je u swojego rejestratora przekierowaniem typu 301 na domenę główną. 🟠 Jeśli natomiast planujesz prowadzić sprzedaż w kolejnym sklepie, możesz utworzyć sklep dodatkowy (cennik) i podłączyć do niego kolejną […]

Jak dodać własną ikonę favicon do przeglądarki?

W celu stworzenia własnej ikonki tzw favicon w pasku adresu przeglądarki zapisujemy wybraną grafikę  (np. logo) w rozmiarze 16x16px lub 32x32px  ( zapisujemy plik dodając na końcu nazwy format .ico) Następnie  wgrywamy przez panel administracyjny, a dokładniej przez menadżer plików :  do katalogu głównego img/ :   Jeśli istnieje już w katalogu plik o nazwie favicon.ico […]

Jak mogę otrzymywać powiadomienia o zamówieniach?

W panelu administracyjnym w menu KONFIGURACJA / Statusy zamówień istnieje możliwość ustawienia adresu e-mail, na które ma przyjść powiadomienie o zmianie statusu zamówienia. Wpisując swój adres e-mail przy statusie “złożone” będziemy powiadamiani o wszystkich złożonych nowych zamówieniach.

Nie mogę usunąć produktu, kategorii, zamówienia

🟠 Produkty można usuwać o ile nie zostały zakupione, ponieważ klienci mają dostęp do historii zamówień z tymi produktami, mogą złożyć reklamację lub ponownie opłacić zamówienie. Produktów nie można usunąć również wtedy, kiedy są składnikiem zestawu. 🟠  Można usuwać kategorie, które nie zawierają podkategorii oraz produktów. Kategorie, które służą do integracji przy integracjach XML lub […]

Mapa dojazdu na stronie kontakt

Na podstronie “Kontakt” należy umieścić mapę dojazdu do firmy lub lokalizacji biura. W tym celu w Mapach Google: https://www.google.com/maps odszukujemy położenie firmy. Po kliknięciu na wybrany punkt mapy otworzy się lewe menu:   Należy kliknąć w ikonę UDOSTĘPNIJ i w nowo otwartym oknie przełączyć się na zakładkę “Umieszczanie mapy“. Następnie klikamy “Kopiuj HTML” (kod mapy […]

Jak masowo uzyskać cenę promocyjną a poprzednią jako przekreśloną?

Aby uzyskać cenę przekreśloną w stosunku do aktualnej należy wykonać 2 kroki: W zakładce Narzędzia i importy>Masowa zmiana cen  w sekcji “Zmiana ceny poprzedniej na podstawie ceny aktualnej” wpisz w polu “Zmiana procentowa” wartość 0 i aktualizuj ceny. Operacja ta spowoduje wpisanie obecnej ceny do pola ceny poprzedniej. Następnie w module “Zmiana cen produktów wg […]

Czy mogę dodać produkt do wielu kategorii?

🟠 Oprogramowanie sklepu umożliwia przyporządkowanie jednego produktu jak i zestawu produktów do wielu kategorii. Włączenie tej opcji odbywa się w menu KONFIGURACJA / Konfiguracja podstawowa w sekcji “Wartości standardowe, minimalne i maksymalne” – ustawienie: Czy włączone kategorie dodatkowe dla produktów?: TAK   🟠 Po włączeniu tej opcji uwidocznione zostanie w edycji produktu pole: Kategorie dodatkowe […]

Jak zamawiać usługi i zmiany w sklepie?

W panelu administracyjnym sklepu w zakładce Dodatki i usługi znajduje się spis dostępnych i najczęściej zamawianych funkcjonalności: 🟠 Gotowe szablony graficzne: 🟠Dedykowane szablony graficzne:   🟠 Rozszerzenia sklepu (gotowe dodatki dla Twojego sklepu): 🟠Usługi dodatkowe – z tego miejsca możesz zamówić takie usługi jak dodatkowy pakiet poczty czy instalację dodatkowego sklepu: 🟠Usługi partnerów: 🟠 Wspomaganie sprzedaży […]

Edytor szablonów maski sklepu

W panelu administracyjnym w menu Wygląd > Edytor szablonów mamy narzędzie do edycji  szablonów które odpowiednio modyfikowane pozwalają na zmianę wyglądu naszego sklepu.   Szablony są podzielone na sekcje, najważniejsze z nich to: szablon stylów CSS (A01) szkieletu szablonów (D01-D07) szablony pozostałych elementów sklepu (sekcje E/F/G/J/K) Edytor wymaga znajomości kodowania XHTML/CSS2. W przypadku nieprawidłowego wprowadzenia zmian w […]

Kontakt

Selly Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 21/13, 50-202 Wrocław
NIP: 8961565693
REGON: 367683150, KRS: 0000684539

Dział sprzedaży: oferta@selly.pl

tel: +48 533 033 933