Prowadzenie sklepu internetowego śmiało można porównać do prowadzenia sklepu stacjonarnego. Skoro prowadząc sklep “na żywo” dbasz o jego wystrój, o układ produktów zalegających na półkach, a do potencjalnego klienta podchodzisz i pytasz czy możesz mu w czymś pomóc, odpowiadasz na jego pytania i doradzasz mu w kwestii wyboru produktu, to dlaczego tego nie robisz w […]
Wyniki szukania:
Blog dla sklepu internetowego - strona 26 z 26
Właściciele sklepów internetowych uwielbiają wyszukiwarkę Google. Co się im dziwić, skoro SEO w wielu przypadkach generuje nawet 50% przychodów firmy, a Google AdWords wzmacnia te wyniki i zwiększa udział w wynikach wyszukiwania. O dziwo, wiele sklepów internetowych nie korzysta jeszcze z Google Zakupów, czyli formy reklamy, której właściwa nazwa to Google Merchant Center.
Uruchomienie sklepu internetowego kojarzy się z drogą przez męki. Przedsiębiorcy doświadczyli długich terminów, horrendalnych kosztów i konieczności samodzielnego utrzymania serwerów, domen oraz wielu innych, niezbędnych narzędzi. Wszystko okraszone niezrozumiałym dla przeciętnego Kowalskiego językiem. Koniec końców, chodzi przecież o sprzedaż w Internecie. Dla przedsiębiorców, którzy chcą uniknąć tych zawikłanych procesów idealnym rozwiązaniem jest sklep internetowy na […]
Sukces sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Od jakości ruchu sprowadzanego do sklepu, od tego jak aktywizujesz swoich odbiorców czy od użyteczności samego sklepu. Aby sklep się rozwijał, każdy krok na ścieżce Twojego klienta powinien być dopracowany do granic możliwości. Dlatego cały czas powstają nowe narzędzia wspomagające wszystkie z wymienionych procesów, a te, które […]
W poprzednich poradach zalecałem dodawać wpisy do katalogów stron oraz precli. Jednym z zadań było też spisywanie w notatniku adresów, gdzie został dodany link do sklepu. Spis tych linków przyda się nam w tej poradzie, ponieważ czas teraz wzmocnić te wpisy poprzez podlinkowanie ich następnymi linkami.
Kolejnym narzędziem jakie udostępnia oprogramowanie sklepu Selly Shop jest moduł artykułów. W odróżnieniu od aktualności funkcjonalność modułu artykułów pozwala podpinać treści pod wybrane karty produktów oraz linki do nich w listach produktów.
Oprogramowanie sklepu internetowego Selly posiada narzędzie do łatwego ustawienia niepowtarzalnych znaczników META DESCRIPTION dla wszystkich stron produktów.
Bardzo ważne w budowaniu linków przychodzących do sklepu jest ich odpowiedni rozkład między stroną główną a podstronami.
Precle (ang. Pressel Pages) to ulepszone wersje katalogów stron. Zwykłe katalogi stron, umożliwiają dodawanie wpisów z krótkim opisem strony i linkiem do strony głównej.
Zaplanuj sobie kilkanaście minut tygodniowo na dodawanie wpisów do wartościowych katalogów.
Twój sklep musi zaprezentować się w co najmniej jednej znaczącej porównywarce, aby pokazać swoją ofertę na innych stronach.
Google lepiej traktuje strony z dużą ilością zaindeksowanych podstron. Duże serwisy łatwiej jest wypozycjonować na większą ilość słów kluczowych, co wpływa na większą odwiedzalność.
W panelu administracyjnym przy edycji KAŻDEJ kategorii koniecznie definiuj znaczniki META. Znaczniki META DESCRIPTION są bardzo ważne dla Klientów. Na listach wyników wyszukiwania są one widoczne i muszą zachęcić do kliknięcia.